regio GENT
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Idd, ik was eerst zeer te spreken over rdsl, maar nu staat het 100 procent vast dat ik hier vertrek na mijn 12 maanden. Mijn opzegbrief ligt al klaar. Tjeezes, ik ben da amateuristisch gedrag zo beu hè, volgens mij is het bij hun 'zakelijke' klanten juist hetzelfde. Die zullen ook wel rap weg zijn na kennis gemaakt te hebben met hun "service" en de daarbij horende "professionele aanpak" van de problemen.sailormars2k schreef:'t zelfde hier. hopeloos.
Als ze zo doorgaan houden ze niet veel klanten meer over.
Dat ik mijn wachtwoord mondeling over de telefoon kreeg meegedeeld was al een eerste teken aan de wand! Welke provider doet zoiets nu?zeppos4 schreef:Idd, ik was eerst zeer te spreken over rdsl, maar nu staat het 100 procent vast dat ik hier vertrek na mijn 12 maanden. Mijn opzegbrief ligt al klaar. Tjeezes, ik ben da amateuristisch gedrag zo beu hè, volgens mij is het bij hun 'zakelijke' klanten juist hetzelfde. Die zullen ook wel rap weg zijn na kennis gemaakt te hebben met hun "service" en de daarbij horende "professionele aanpak" van de problemen.
Idd het heeft er even uitgelegen.bke schreef:A 2nd A2FMijn vertrouwen in andere providers zakt nog meer als ik dit zo lees
muggen zifter, de snelheid is toch goedprodata schreef:yup ook om de 5 botten disconnect.
+ internationale site's weer niet bereikbaar, leuk hoor, geen MSN
Ze zouden er toch iets moeten aan gaan doen want realDSL komt er veruit de slechte uit volgens TestAankoop...rapweg schreef:De ingesteldheid van a2f was totaal anders; zoals in een andere post vermeld geweest is: geen appelen met citroenen vergelijken.bke schreef:A 2nd A2FMijn vertrouwen in andere providers zakt nog meer als ik dit zo lees
Populariteit winnen ze in ieder geval niet, het was van in het begin gezegd dat ze niet op de doorsnee internetgebruiker mikten (waarschijnlijk het overgrote deel van testaankoop-lezers).prodata schreef: Ze zouden er toch iets moeten aan gaan doen want realDSL komt er veruit de slechte uit volgens TestAankoop...