OPGELET Verandering "Extra volume"

Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Box komt nieuw uit de doos.
Maar ja ... zo'n plastiekje kan iedereen er rond doen.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

dietervanb schreef:Box komt nieuw uit de doos.
Maar ja ... zo'n plastiekje kan iedereen er rond doen.


Idd :) Dat kan iedereen! Achja, kheb ier juist ambras gehad met men ouders over die f*** Tele2! Die van de klantendienst weten juist gene shit, en mja dat 070 nummer is een leuke manier van rijk worden!

Ik HOOP dat ze op diegene die nu aansluiten een limiet hebben gezet, simpel om de reden dat we binnenkort 4MBIT/sec hebben! Laat ons hopen, en anders ga ik echt wel verder met die site! Als er iemand een goeie inleiding heeft voor op die site :-) Ben eraan bezig :D
Rippi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mar 2004, 14:27
Locatie: Retie

Wel, ik zal even mijn ervaringen toevoegen. ( tekst tussen > en < is antwoord van Tele2 / Versatel op mijn vraag )

1. Als ex-klant van de ADSL2FIT, onmiddelijk wantrouwig
2. Als huidig en TEVREDEN klant van Always more hoopvol
3. Bellen met Tele2/Versatel ( begin december ) en wat vragen stellen o.a. : kan ik de modem configureren? >Jawel mijnheer, u krijgt alle informatie.< Ook de password om de modem te configureren? >Ja, u krijgt alle informatie.< Hoe zit het met unlimited, net zoals always more? >Jawel mijnheer.< Dus maximum factuur als ik niet tijdens piekuren bel is 44.99? >Inderdaad mijnheer.<
4. Bingo denk ik, en bestellen die formule, meer voor minder geld.
5. Daarnet lees ik al jullie horror berichten betreffende de afgeschermde modem
6. Terugbellen. Krijg ik nu de password van de modem of niet? >Neen mijnheer.< Ok, dan wil ik de abonnement niet meer, wat moet ik doen? >Een brief naar Tele2 sturen.< Mag een email ook? >Neen miinheer, dat moet schriftelijk.<
7. Dan maar naar de 0800 nummer bellen. Ik wens af te zien van Tele2 all in. >Er zijn al meer dan 7 dagen verlopen mijnheer, dat kan niet.< Ik heb de beslissing genomen op door jullie foutieve informatie. >Bel naar de 070 nummer en vraag naar mr. xxxx, maar vertel niet dat ik dat gedaan heb, want dat mag ik niet doen.<
8. Teruggebeld en naar mr. xxxx gevraagd. Wel, dat kon niet zomaar, >wat was het probleem?< Uitleg gedaan, persoon aan de lijn, een heel vriendelijke Limburger, zegt >als u door foutieve informatie door ons ingetekend heeft op de all in, dan zal ik uw aanvraag annuleren<. Ik wil wel terug naar mijn always more! >geen probleem, maar mocht de verbinding toch onderbroken worden bel naar Versatel<
9. Ik heb een email naar Tele2 gestuurd waarin ik hun probeer te vertellen welke fout ze in mijn ogen maken en hun naar deze forum verwezen.
10. Ik lees nu dat het unlimited verhaal nu ook al van de baan is :-((((, daarmee is het aanbod al helemaal oninteressant ... ik blijf bij mijn always more, en als ze de voorwaarden in negatieve zin aanpassen, dan ga ik wel elders ( ik moet die realadsl & dommel.com in de gaten blijven houden ).

Dus eenieder moet maar goed nadenken of het nu niet beter is om de kat uit de boom te kijken. Jammer van al die abonnementen die per jaar verlengd worden, dat maakt het veel moeilijker om te switchen.
Rippi
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Die helpdesk is idd geen flut waard ... irriteer me daar persoonlijk enorm in. Heb sinds begin december gevraagd wanneer de installateur langs kwam aangezien mijn lijn reeds op 30/11 actief was, 19 dagen later kreeg ik dan het antwoord dat ze blijkbaar nog geen DONE hadden gekregen van belgacom voor de activatie van mijn lijn. Moet je weten dat ik bijna elke dag achter de status gevraagd heb en NIEMAND had blijkbaar gezien dat er een probleem was ... maar dossiertjes opmaken, goh, tegen 100 per uur pfffrrt
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

spacekiek schreef:Die helpdesk is idd geen flut waard ... irriteer me daar persoonlijk enorm in. Heb sinds begin december gevraagd wanneer de installateur langs kwam aangezien mijn lijn reeds op 30/11 actief was, 19 dagen later kreeg ik dan het antwoord dat ze blijkbaar nog geen DONE hadden gekregen van belgacom voor de activatie van mijn lijn. Moet je weten dat ik bijna elke dag achter de status gevraagd heb en NIEMAND had blijkbaar gezien dat er een probleem was ... maar dossiertjes opmaken, goh, tegen 100 per uur pfffrrt


Tis allemeel verneukt! Schud die gaste wakker me ne site waar dat niks dan slechts staat! :p
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

raar, ik krijg just ne mail van versatel om van always more naar all in over te stappen op basis vd oude voorwaarden (max 5euro) :idea:
legolas233
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18

ik heb zonet even naar de versatel helpdesk gebeld
en ik weet nog altijd niets meer :evil:
wat een slechte service :twisted:

mijn eerste vraag was of het nu nog altijd unlimited was of 1€/GB?
ze zei mij zeer verassend dat het al vanaf het begin 1€/GB was en
dat er nooit sprake is geweest van unlimited :evil:

Als het zo zit kunnen ze hunne Tele2Shit houden,
dit zijn niet de voorwaarden waaronder ik klant ben geworden
Het aangetekend schrijven is al onderweg
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Twee woorden: "Interne Communicatie"
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

legolas233 schreef:ik heb zonet even naar de versatel helpdesk gebeld
en ik weet nog altijd niets meer :evil:
wat een slechte service :twisted:

mijn eerste vraag was of het nu nog altijd unlimited was of 1€/GB?
ze zei mij zeer verassend dat het al vanaf het begin 1€/GB was en
dat er nooit sprake is geweest van unlimited :evil:

Als het zo zit kunnen ze hunne Tele2Shit houden,
dit zijn niet de voorwaarden waaronder ik klant ben geworden
Het aangetekend schrijven is al onderweg


Heb deze morgen voor een tweede maal gebeld naar Tele2. Er werd mij door ene Iris nogmaals bevestigd dat de voorwaarden van max. €5 gehandhaafd blijven voor mensen die al ingeschreven waren. Op mijn vraag of dit 100% zeker was antwoordde ze bevestigend.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

uiteraard is dit zo. als ze het toch zouden veranderen dan moet dat gepaard gaan met een officiele communicatie naar de klanten toe en dan is het voor hun wettelijk in orde. maar dan zouden al de reeds aangesloten klanten uiteraard zwaar stijgeren en wordt er zeker en vast testaankoop/media/ministers bijgesleurd enz.. en dat is publiciteit die ze kunnen missen.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Uiteraard ??? niks van. Ik heb daarnet (17h00) naar de helpdesk gebeld en hij wist het niet. Hij is het even gaan vragen en bleek dat zoals het er nu uitziet iedereen 1€/GB zal moeten betalen. Ook degene die voor 19 dec ingeschreven hebben.

Hij zei dat ze gaan proberen om toch die 5€ te behouden maar dat er nog geen beslissing is gevallen.

als het niet 5€ en nadien gratis is, dan ben ik weg bij tele2.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

IK BEN ZE KOTSBEU !!!
Niet alleen klopt mijn telefoonrekening niet, geven ze niet de beloofde snelheid maar nu ook nog dit.
Ik heb net mijn bank gecontacteerd om de domiciliering te annuleren.
Geef hen geen "carte blanche" om geld van mijn rekening te halen.
Betaal ook de modem niet doordat ze van mijn part hun gans boeleke mogen terughebben als ze hun beloften niet nakomen.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

HANs schreef:Uiteraard ??? niks van. Ik heb daarnet (17h00) naar de helpdesk gebeld en hij wist het niet. Hij is het even gaan vragen en bleek dat zoals het er nu uitziet iedereen 1€/GB zal moeten betalen. Ook degene die voor 19 dec ingeschreven hebben.

Hij zei dat ze gaan proberen om toch die 5€ te behouden maar dat er nog geen beslissing is gevallen.

als het niet 5€ en nadien gratis is, dan ben ik weg bij tele2.


Als iedereen €1 per GB moet betalen dan bolt iedereen het af denk ik! Het feit met die snelheid, modem, telefoon en al die shit, als hierover zoveel mensen gaan reclameren dan hangen ze gewoon, simpel! Dan kunnen ze alles in hun gat steken en dan organiseer IK een meeting om ze aan de gebouwen van Tele2 vierkant te gaan uitlachen!
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik doe mee !
Allen naar Wemmel :twisted:

Uitlachen .. nee, neem al hunne rommel terug mee, kunnen ze het steken waar de zon niet schijnt en hoef ik hen geezn cent meer te betalen.
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Ook nog is gebeld (02 nummer). Haal de laatste week nog amper 50kb/s en dat hangt echt men voeten uit. Het gaat alleen maar erger worden want er komen elke dag nieuwe Tele2'ers bij.

Iedereen die ik ken me versatel haalt lagere snelheden momenteel.

Na 20 minuten wachten een zekere david (brussels accent) aan de lijn. "Heeft u al een spywarescan gedaan?". *zucht* Hij beweerde dat niemand klaagt over de snelheid. Stel voor dat IEDEREEN s effe belt om te klagen.

Naar de nieuwe voorwaarden durfde ik niet eens meer vragen. alsof hij het ging weten.

Dank u Tele2 om Versatel te verzieken. Ik voorspel dat ze tegen maart minstens 5000 klanten kwijt zijn als ze die 5 € max afschaffen.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Dat is een oude truk : een probleem individualiseren : maar meneer, er daar heeft nog niemand over geklaagd, u bent de eerste ...

Ik stel voor dat iedereen de klantendienst contacteert en zeggen dat vanaf nu je maar de helft van de factuur betaalt omdat je maar de helft van de snelheid krijgt.
Denk dat dat meer indruk zal maken dan al die telefoontjes : aan hun geld zitten. Zij zitten aan ons computerpleizier.
Doe zoals ik : annuleer je domiciliering en betaal alleen wat je vindt dat je moet betalen.

Nog even afwachten, maar als je klacht wil indienen :
http://mineco.fgov.be/protection_consum ... ome_nl.htm
mevo
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:41
Locatie: Limburg

Misschien is er iemand die de namen op die sticker kan veranderen,die we met ons kontrakt meegezonden kregen?
Kan de postbode er al vast rekening mee houden.
Ik wordt aangesloten in de week van 2 januari en wordt dan gebeld door de tech.
Telefonisch was mede gedeeld 21 dec.Het blijft nog even in spanning afwachten.In de algemene voorwaarde aan de achter zijde staat alleen max transit volume 10gb niets over extra gb
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

Nog maar eens ( derde maal ) naar Tele2 gebeld en wéér werd me bevestigd dat alles bij het oude blijft voor mensen die voor 19 december ingetekend hebben, dus max. €5 daarna onbeperkt.
Misschien kunnen jullie ook naar Tele2 bellen met diezelfde vraag en het antwoord hier publiceren?
Kunnen mensen die al aangesloten zijn eventueel iets meer vertellen ivm hun verbruik? :???:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

WhiteDog schreef:Na 20 minuten wachten een zekere david (brussels accent) aan de lijn. "Heeft u al een spywarescan gedaan?". *zucht* Hij beweerde dat niemand klaagt over de snelheid. Stel voor dat IEDEREEN s effe belt om te klagen.

Toen ik vorige week belde ivm de dns server die down lag, beweerde de persoon aan de lijn dat er niets mis was bij hen, maar dat mijn pc wss boordevol spyware zat! MIJN PC WAS 2 DAGEN DAARVOOR GEFORMATTEERD!! :evil:
En ALLLE pc's in huis konden niet surfen!!
Ze schuiven de schuld in de schoenen van de hardware van de klant, terwijl bij hun de problemen zitten....
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Svekke schreef:
WhiteDog schreef:Na 20 minuten wachten een zekere david (brussels accent) aan de lijn. "Heeft u al een spywarescan gedaan?". *zucht* Hij beweerde dat niemand klaagt over de snelheid. Stel voor dat IEDEREEN s effe belt om te klagen.

Toen ik vorige week belde ivm de dns server die down lag, beweerde de persoon aan de lijn dat er niets mis was bij hen, maar dat mijn pc wss boordevol spyware zat! MIJN PC WAS 2 DAGEN DAARVOOR GEFORMATTEERD!! :evil:
En ALLLE pc's in huis konden niet surfen!!
Ze schuiven de schuld in de schoenen van de hardware van de klant, terwijl bij hun de problemen zitten....


Tja van techniek hebben ze daar 0,0 verstand. De juiste woordkeuze en nooit een probleem toegeven daarentegen... Ik gok dat deze mensen goed opgeleid zijn om de klant zo snel mogelijk af te wimpelen. Waarschijnlijk gewoon een extern call center en het zou me niet verbazen als dat IP Globalnet is. Die doen ook support voor Telenet en Belgacom en als je zo iemand aan de lijn hebt moeten ze je binnen X minuten "helpen" (of afwimpelen) anders scoren ze slechte punten. Zijn meestal ook gewoon studenten die daar part-time werken.

De reden waarom:
Versatel is relatief "klein". toch krijg je elke keer weer iemand anders aan de lijn. Extern callcenter > 100 mensen die afwisselend voor provider x en y en z opnemen.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Ik stel voor dat allen wie niet tevreden is over de diensten van Tele2 All-In eens samen naar de gebouwen van Tele2 trekken. Ik wil jullie allen vergezellen. Weet ni of dit iets zou uithalen. Maar ik denk als er ineens 20 man aan de balie staan dat ze zich toch wel zorgen mogen maken! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en als we in den bak belanden, des te beter! :twisted:
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Oh nog een leuke: toen ik paar weken geleden informeerde voor All-in vroeg ik aan een arabisch klinkende persoon of ik niet gewoon mijn adsl modem kon gebruiken (ik hoef geen VOIP, 4mbit onbeperkt wel).

Zijn antwoord:
V: "Nee meneer dat gaat niet u moet de box gebruiken"
Ik: het is toch gewoon ADSL. Kan ik mijn router op die box aansluiten?
V: "Nee dat gaat niet. Die moet u wegsmijten"
Ik: "Ik zou graag nog zelf bepalen hoe ik mijn netwerk configureer"
V: "Nee meneer dat gaat niet u moet de box gebruiken"
...

Morgen is onophoudelijk bellen en vragen stellen over men snelheid en dat extra volume. Ik zal telkens naam van persoon + antwoord noteren. Ik gok dat de kans op 2 dezelfde antwoorden even groot is las de lotto winnen :D
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Hehe, 20 man :twisted:
Meer geeft altijd grotere indruk natuurlijk.
Maar haalt waarschijnlijk toch nix uit: security / politie is er snel bijgehaald :wink:
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

WhiteDog schreef:Oh nog een leuke: toen ik paar weken geleden informeerde voor All-in vroeg ik aan een arabisch klinkende persoon of ik niet gewoon mijn adsl modem kon gebruiken (ik hoef geen VOIP, 4mbit onbeperkt wel).

Zijn antwoord:
V: "Nee meneer dat gaat niet u moet de box gebruiken"
Ik: het is toch gewoon ADSL. Kan ik mijn router op die box aansluiten?
V: "Nee dat gaat niet. Die moet u wegsmijten"
Ik: "Ik zou graag nog zelf bepalen hoe ik mijn netwerk configureer"
V: "Nee meneer dat gaat niet u moet de box gebruiken"
...

Morgen is onophoudelijk bellen en vragen stellen over men snelheid en dat extra volume. Ik zal telkens naam van persoon + antwoord noteren. Ik gok dat de kans op 2 dezelfde antwoorden even groot is las de lotto winnen :D


Fijn als jij je wilt amuseren met 070-nummers bellen!
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Krusty schreef:Ik stel voor dat allen wie niet tevreden is over de diensten van Tele2 All-In eens samen naar de gebouwen van Tele2 trekken. Ik wil jullie allen vergezellen. Weet ni of dit iets zou uithalen. Maar ik denk als er ineens 20 man aan de balie staan dat ze zich toch wel zorgen mogen maken! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en als we in den bak belanden, des te beter! :twisted:


Das in wemmel zeker? Ni ver van de kinepolis dus. Wekunnen een meeting houden en daarna een cinemake doen :) We nemen wa spandoeken mee ofzo en bellen naar vtm / vrt :D Eventueel met die gasten van geendatalimiet.be :)

Ik zie dit helemaal zitten :D
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Krusty schreef:
WhiteDog schreef:Oh nog een leuke: toen ik paar weken geleden informeerde voor All-in vroeg ik aan een arabisch klinkende persoon of ik niet gewoon mijn adsl modem kon gebruiken (ik hoef geen VOIP, 4mbit onbeperkt wel).

Zijn antwoord:
V: "Nee meneer dat gaat niet u moet de box gebruiken"
Ik: het is toch gewoon ADSL. Kan ik mijn router op die box aansluiten?
V: "Nee dat gaat niet. Die moet u wegsmijten"
Ik: "Ik zou graag nog zelf bepalen hoe ik mijn netwerk configureer"
V: "Nee meneer dat gaat niet u moet de box gebruiken"
...

Morgen is onophoudelijk bellen en vragen stellen over men snelheid en dat extra volume. Ik zal telkens naam van persoon + antwoord noteren. Ik gok dat de kans op 2 dezelfde antwoorden even groot is las de lotto winnen :D


Fijn als jij je wilt amuseren met 070-nummers bellen!


Versatel technosche dienst is 02. Ik heb always More, geen all-in :p
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Svekke schreef:Hehe, 20 man :twisted:
Meer geeft altijd grotere indruk natuurlijk.
Maar haalt waarschijnlijk toch nix uit: security / politie is er snel bijgehaald :wink:


SO? Ongemerkt kan dat ni voorbij gaan :D
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

@Krusty: Hoe zit het met uwe 'fansite'? :twisted:
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Svekke schreef:@Krusty: Hoe zit het met uwe 'fansite'? :twisted:


Ben eraan bezig :p :!:
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

antem schreef:Nog maar eens ( derde maal ) naar Tele2 gebeld en wéér werd me bevestigd dat alles bij het oude blijft voor mensen die voor 19 december ingetekend hebben, dus max. €5 daarna onbeperkt.
Misschien kunnen jullie ook naar Tele2 bellen met diezelfde vraag en het antwoord hier publiceren?
Kunnen mensen die al aangesloten zijn eventueel iets meer vertellen ivm hun verbruik? :???:


Ik ben reeds volledig opgeleverd op all-in (had daarvoor adsl more) sedert 17/12, aanvraag was gebeurd op 21/11. Ik hou nu mijn volume meter in het oog, zit nu aan 4GB daarnaast staat 0€ !! Dus ben nu constant aan het downloaden, zodanig ik over de 10GB ga, om te zien wat er gebeurd met die 0€. Hopelijk blijft hij hangen op 5€ en geen centiem meer !!!! Hou jullie op de hoogte
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

yoho schreef:
antem schreef:Nog maar eens ( derde maal ) naar Tele2 gebeld en wéér werd me bevestigd dat alles bij het oude blijft voor mensen die voor 19 december ingetekend hebben, dus max. €5 daarna onbeperkt.
Misschien kunnen jullie ook naar Tele2 bellen met diezelfde vraag en het antwoord hier publiceren?
Kunnen mensen die al aangesloten zijn eventueel iets meer vertellen ivm hun verbruik? :???:


Ik ben reeds volledig opgeleverd op all-in (had daarvoor adsl more) sedert 17/12, aanvraag was gebeurd op 21/11. Ik hou nu mijn volume meter in het oog, zit nu aan 4GB daarnaast staat 0€ !! Dus ben nu constant aan het downloaden, zodanig ik over de 10GB ga, om te zien wat er gebeurd met die 0€. Hopelijk blijft hij hangen op 5€ en geen centiem meer !!!! Hou jullie op de hoogte


ETA? :P
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Een pittig detail over de helpdeskmedewerkers waar ik mee gepraat heb dat ik vergeten te vertellen was: toen ik vroeg om mijn wireless gewoon uit te schakelen omdat die toch maar 'beveiligd' was met WEP, zeiden ze alletwee, onafhankelijk van elkaar, dat WEP toch zou moeten voldoen, want 'als iemand wilde binnenbreken in het netwerk, gaan ze toch een manier vinden.'

Zo'n gevoel voor security kan tellen, nietwaar?
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Koyan schreef:Een pittig detail over de helpdeskmedewerkers waar ik mee gepraat heb dat ik vergeten te vertellen was: toen ik vroeg om mijn wireless gewoon uit te schakelen omdat die toch maar 'beveiligd' was met WEP, zeiden ze alletwee, onafhankelijk van elkaar, dat WEP toch zou moeten voldoen, want 'als iemand wilde binnenbreken in het netwerk, gaan ze toch een manier vinden.'

Zo'n gevoel voor security kan tellen, nietwaar?


geweldig :-(
Rippi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 mar 2004, 14:27
Locatie: Retie

Ik hoop dat de desbetreffende helpdesk medewerker consequent is.

Een dief die perse bij iemand wilt inbreken, zal er uiteindelijk toch in slagen, dus moet zo'm ouderwetse sleutel met baard toch voldoen voor de voordeur.

M.a.w. als je ooit een huis ziet met zo'n slot op de voordeur, dan weet je gelijk wie er in dat huis woont, een TELE2/VERSATEL helpdesk medewerker! :twisted:
Rippi
WhiteDog
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2003, 13:13

Koyan schreef:Een pittig detail over de helpdeskmedewerkers waar ik mee gepraat heb dat ik vergeten te vertellen was: toen ik vroeg om mijn wireless gewoon uit te schakelen omdat die toch maar 'beveiligd' was met WEP, zeiden ze alletwee, onafhankelijk van elkaar, dat WEP toch zou moeten voldoen, want 'als iemand wilde binnenbreken in het netwerk, gaan ze toch een manier vinden.'

Zo'n gevoel voor security kan tellen, nietwaar?


Gewoon al het gedachte dat diezelfde personen misschien wel remote kunnen inloggen op jouw (?) gekochte router... Is dat trouwens geen schending van de privacy? Router bevat logs, waar o waar heb jij ooit toestemming gegeven aan hun om zelfs maar in de buurt te komen van die logs?
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

WhiteDog schreef:
Koyan schreef:Een pittig detail over de helpdeskmedewerkers waar ik mee gepraat heb dat ik vergeten te vertellen was: toen ik vroeg om mijn wireless gewoon uit te schakelen omdat die toch maar 'beveiligd' was met WEP, zeiden ze alletwee, onafhankelijk van elkaar, dat WEP toch zou moeten voldoen, want 'als iemand wilde binnenbreken in het netwerk, gaan ze toch een manier vinden.'

Zo'n gevoel voor security kan tellen, nietwaar?


Gewoon al het gedachte dat diezelfde personen misschien wel remote kunnen inloggen op jouw (?) gekochte router... Is dat trouwens geen schending van de privacy? Router bevat logs, waar o waar heb jij ooit toestemming gegeven aan hun om zelfs maar in de buurt te komen van die logs?



inderdaad, WEP , tja , niet echt veilig te noemen en dan nog met de standaard encryptie (hex) die bij dat cd'tje zat... Nochtans geen slechte router, kwa mogelijkheden in beveiliging enzo, maarja , je kan er gewoon niet in... Eigenlijk niets meer of minder dan een "black box" voor de gebruiker/consument
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

ach waarom zo schijten op tele2?
liever op skynet/telenet dat zijn de geldhonden die geen shit geven over hun klanten.
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

ge hebt toch 4 netwerkpoorten er op hé?

en als ge nu de antennes erafkraakt? :twisted:
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Svekke schreef:Hehe, 20 man :twisted:
Meer geeft altijd grotere indruk natuurlijk.
Maar haalt waarschijnlijk toch nix uit: security / politie is er snel bijgehaald :wink:


Leuk dan komt de pers er ook bij ... Dat is pas reclame !!!
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

dietervanb schreef:
Svekke schreef:Hehe, 20 man :twisted:
Meer geeft altijd grotere indruk natuurlijk.
Maar haalt waarschijnlijk toch nix uit: security / politie is er snel bijgehaald :wink:


Leuk dan komt de pers er ook bij ... Dat is pas reclame !!!


Jah :D

En als er dan ene zo den ezel uithangt dat em nog in den bak vliegt ist pas cool :twisted: Kben echt van plan om dat te doen :D Kga dat es voorstellen op geendatalimieten.be
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”