Gmail

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Berghe
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jan 2005, 14:05

Ik gebruik Outlook om mijn mails van Gmail te lezen, maar de laatste dagen komen die zo traag binnen of zelfs soms een time-out van de server. Ligt het aan mij, of is er iets loos bij Gmail????
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Berghe schreef:Ik gebruik Outlook om mijn mails van Gmail te lezen, maar de laatste dagen komen die zo traag binnen of zelfs soms een time-out van de server. Ligt het aan mij, of is er iets loos bij Gmail????


het zou kunnen zijn dat ze aan de server, waar jouw account op staat, aan het werken zijn :|
Of uw internet verbinding happert mischien gewoon 8)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

'k Heb daar de laatste tijd ook meer last van...
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Bij mij gaget, gmail via pop3, mailtje is direct binne, ik werk wel met thunderbird... 'ie connect naar 66.249.93.109:995 ter info
Tomovich
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 12 dec 2005, 21:19
Locatie: West-Vlaanderen

De laatste tijd heb ik ook problemen met Gmail. Sinds een maand krijg ik enorm veel spam binnen, terwijl ik aan bijna niemand mijn mailadres geef en zeker niet op sites waar ze je mail gewoon kunnen aanklikken/bekijken.
Ook merk ik dat meer en meer mails gewoon niet meer doorkomen dmv POP. Ze blijven als ongelezen op de server staan, maar worden niet afgehaald...

Iemand enig idee?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Het bovenstaande dat ze niet meer binnekomen via pop, maar nog wel op de server staan, heb ik niet, wel dat het enorm traag gaat en dat er vaak een time out is via pop3...
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

De SPAM op GMAIL is inderdaad dramatisch toegenomen, tot voor een paar maanden kreeg ik op een paar dagen hooguit een paar spam-mails. Sinds kort is dit gestegen tot meer dan 10 spammails per halve dag ...
En dat terwijl ik niets bijzonders met mijn mailadres heb uitgevreten, dus het ligt niet aan mezelf.

Volgens mij moeten ze eens naar hun spamfilter kijken ...

Wat connectieproblemen betreft, dat valt nog mee, af en toe botst het al eens ...
nephilimhell
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
Bedankt: 3 keer

bij mij werkt alles gelijk een bijoutje
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Hier ook, geen overdreven spam toestanden. Alleen wel wat trager...
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Als je deze thread eens goed wil doorlezen, misschien zitten daar wel botnets tussen, welke google manipuleren met "spam".
Dave schreef:De SPAM op GMAIL is inderdaad dramatisch toegenomen, tot voor een paar maanden kreeg ik op een paar dagen hooguit een paar spam-mails. Sinds kort is dit gestegen tot meer dan 10 spammails per halve dag ...

Ook hier kun je eens nazien, daar merk je dat enkel de onderste link naar mattcutts nog werkt.

(Dus werd er daar schijnbaar ook gemanipuleerd, en dus ook gebanned?)

Greetz

:wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”