Gmail
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Berghe schreef:Ik gebruik Outlook om mijn mails van Gmail te lezen, maar de laatste dagen komen die zo traag binnen of zelfs soms een time-out van de server. Ligt het aan mij, of is er iets loos bij Gmail????
het zou kunnen zijn dat ze aan de server, waar jouw account op staat, aan het werken zijn
Of uw internet verbinding happert mischien gewoon
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
De laatste tijd heb ik ook problemen met Gmail. Sinds een maand krijg ik enorm veel spam binnen, terwijl ik aan bijna niemand mijn mailadres geef en zeker niet op sites waar ze je mail gewoon kunnen aanklikken/bekijken.
Ook merk ik dat meer en meer mails gewoon niet meer doorkomen dmv POP. Ze blijven als ongelezen op de server staan, maar worden niet afgehaald...
Iemand enig idee?
Ook merk ik dat meer en meer mails gewoon niet meer doorkomen dmv POP. Ze blijven als ongelezen op de server staan, maar worden niet afgehaald...
Iemand enig idee?
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
De SPAM op GMAIL is inderdaad dramatisch toegenomen, tot voor een paar maanden kreeg ik op een paar dagen hooguit een paar spam-mails. Sinds kort is dit gestegen tot meer dan 10 spammails per halve dag ...
En dat terwijl ik niets bijzonders met mijn mailadres heb uitgevreten, dus het ligt niet aan mezelf.
Volgens mij moeten ze eens naar hun spamfilter kijken ...
Wat connectieproblemen betreft, dat valt nog mee, af en toe botst het al eens ...
En dat terwijl ik niets bijzonders met mijn mailadres heb uitgevreten, dus het ligt niet aan mezelf.
Volgens mij moeten ze eens naar hun spamfilter kijken ...
Wat connectieproblemen betreft, dat valt nog mee, af en toe botst het al eens ...
-
- Plus Member
- Bedankt: 3 keer
bij mij werkt alles gelijk een bijoutje
Als je deze thread eens goed wil doorlezen, misschien zitten daar wel botnets tussen, welke google manipuleren met "spam".
Ook hier kun je eens nazien, daar merk je dat enkel de onderste link naar mattcutts nog werkt.
(Dus werd er daar schijnbaar ook gemanipuleerd, en dus ook gebanned?)
Greetz
Dave schreef:De SPAM op GMAIL is inderdaad dramatisch toegenomen, tot voor een paar maanden kreeg ik op een paar dagen hooguit een paar spam-mails. Sinds kort is dit gestegen tot meer dan 10 spammails per halve dag ...
Ook hier kun je eens nazien, daar merk je dat enkel de onderste link naar mattcutts nog werkt.
(Dus werd er daar schijnbaar ook gemanipuleerd, en dus ook gebanned?)
Greetz