Hey Telecom
-
- Pro Member
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 41 keer
1 jaar HEY. Promo voor 12 maanden.
https://www.heytelecom.be/nl
https://techpulse.be/deals-techpulse/34 ... an-orange/
https://www.heytelecom.be/nl
https://techpulse.be/deals-techpulse/34 ... an-orange/
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik heb mijn oude herlaadkaart van Orange terug opgeladen want zit al 5 dagen zonder connectie omdat Hey! Telecom wil dat ik de 2 eerste facturen van 15 euro moet betalen (had maar 10 euro betaald zoals afgesproken), ook al erkennen ze de fout dat promo te laat is toegepast, ze buigen niet omdat de promo uiteindelijk wel 24 maanden zal toegepast worden, alleen de eerste 2 maanden niet (alsof het mijn fout is)... Ombudsman moet nu effectief vragen om een kredietnota uit te schrijven...
Tot nu toe is dit toch wel de meeste gekke klacht van allemaal die ik doorgezonden heb naar de ombudsdienst, ook al was die van Scarlet toch niet verre van. Ik zei het 5 jaar geleden al => ombudsdienst wordt een klantendienst van een private telecomspeler die de belastingbetaler uiteindelijk betaald.
Tot nu toe is dit toch wel de meeste gekke klacht van allemaal die ik doorgezonden heb naar de ombudsdienst, ook al was die van Scarlet toch niet verre van. Ik zei het 5 jaar geleden al => ombudsdienst wordt een klantendienst van een private telecomspeler die de belastingbetaler uiteindelijk betaald.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik had dit ook voor met 1 factuur 15 ipv 10, dit maar betaald en daarna hebben ze dit "terugbetaald" dmv korting op volgende factuur, zie https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 08#p932908
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Tja, je hebt mensen die daar plezier in scheppen/hun tijd in stoppen. Nadien nochtans netjes opgelost van Hey!, maar sommige moeten principieel ONMIDDELLIJK die 5€ hebben (groeipijnen).bollegijs schreef: 21 okt 2022, 00:13 Tot nu toe is dit toch wel de meeste gekke klacht van allemaal die ik doorgezonden heb naar de ombudsdienst,
Je doet me denken aan mijn ex-buurvrouw, die geen oplossing wilde aannemen van dakwerker die door muur geboord had. Direct plakker sturen en schilder. Nee hoor, PV opstellen/verzekering....Tja, ieder zijn goesting.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ja wat wil je als heytelecom in de chat tegen je zegt "nee we betalen niet terug, je krijgt enkel 1 maand langer de promo" ...satsurfer schreef: 23 okt 2022, 21:58... Nadien nochtans netjes opgelost van Hey!, maar sommige moeten principieel ONMIDDELLIJK die 5€ ...
Als ze nu gezegd hadden "dat crediteren we volgende factuur" was er nix aan de hand he...
Laatst gewijzigd door splinterbyte 24 okt 2022, 11:03, in totaal 1 gewijzigd.
- devilkin
- Administrator
- Berichten: 6909
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Dan is het netto resultaat toch hetzelfde?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Nee want wie zegt dat je na x jaar promo klant blijft en dan de volle pot wenst te betalen?
Op deze manier boden ze de eerste maand lekker even geen promo aan (tegen de voorwaarden in).
Dat is hetgeen ze me wijsmaakten in de chat.
Als ze dit volhielden hadden ze per klant 1 maal 5 euro extra inkomsten, wat opzich geen slecht businessmodel is, maar dan moeten ze dit ook bekendmaken op voorhand.
Op deze manier boden ze de eerste maand lekker even geen promo aan (tegen de voorwaarden in).
Dat is hetgeen ze me wijsmaakten in de chat.
Als ze dit volhielden hadden ze per klant 1 maal 5 euro extra inkomsten, wat opzich geen slecht businessmodel is, maar dan moeten ze dit ook bekendmaken op voorhand.
-
- Member
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Als het zich zou beperken tot 1 maand, zou ik er niet veel energie in steken. Maar ik ken ook iemand die is ingegaan op de promo van 2 jaar lang €10 ipv €15 omdat het maar €2 duurder was dan abo wat ze nu had waar ze regelmatig eens buiten bundel ging met data. Aangezien je bij edpnet nu ook 10gb voor €11 krijgt, denk ik dat aan de huidige voorwaarden best een groot aantal terug zal overstappen wanneer ze geen 20gb per maand nodig hebben.
-
- Pro Member
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Donderdagavond aanvraag gedaan om mn Orange Tempo Giga te laten omzetten in Hey 10.
In de bevestigingsmail staat binnen 24h, maar tot op heden nog geen mail/bericht gekregen dat ik op Hey zit. Begint al niet zo goed
.
Resterende belwaarde zo verrekend moeten worden, maar hou mijn hart daar al voor vast...
In de bevestigingsmail staat binnen 24h, maar tot op heden nog geen mail/bericht gekregen dat ik op Hey zit. Begint al niet zo goed
Resterende belwaarde zo verrekend moeten worden, maar hou mijn hart daar al voor vast...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
In het begin was het 'kon niet.
Dus ik belwaarde nr. Betaallijn.
Toen 24 maand promo....kon het wel.
Idem RCS messaging. Al 100 verschillende versies gekregen.
En RCS werkt op samsung zoon Hey! Niet bij mij Hey! (Voordien Orange wél.)
Dus ik belwaarde nr. Betaallijn.
Toen 24 maand promo....kon het wel.
Idem RCS messaging. Al 100 verschillende versies gekregen.
En RCS werkt op samsung zoon Hey! Niet bij mij Hey! (Voordien Orange wél.)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Toegevoegd na 1 minuut 18 seconden:
Hoe is het ge-eindigd: Ze hebben gereageerd aan de ombudsdienst dat ik gelijk heb, hun excuses hiervoor en in ruil krijg ik nu 26 maand korting ipv 24 maand. Daarop weigerden ze een kredietnota uit te schrijven zoals de fiscale regels voorschrijven. Daarop heeft de ombudsman me weeral gelijk gegeven en kreeg ik een kredietnota (die zeer amateuristisch is opgemaakt voor multinational, wat wel grappig is).
Toch wel hallucinant verhaal hoor als je weet dat het een groot bedrijf is. Vergeet niet dat ze me al een week geblokkeerd hadden "als wanbetaler he"...
Ik neem dit mee en ben absoluut van mening dat als je hier mee akkoord bent men de volgende keer nog meer zal proberen...
Klopt, Satsurfer slaat hier volledig de bal mis. Mocht het omgekeerd zijn zou je reageren: "ja maar ja, contract is contract en het bedrijf volgt het contract". Dit doe ik nu ook, en als een bedrijf hier al denkt te mogen spelen met de klant zal het de volgende keer 2 keer spelen met de klant.splinterbyte schreef: 24 okt 2022, 11:00 Ja wat wil je als heytelecom in de chat tegen je zegt "nee we betalen niet terug, je krijgt enkel 1 maand langer de promo" ...
Als ze nu gezegd hadden "dat crediteren we volgende factuur" was er nix aan de hand he...
Hoe is het ge-eindigd: Ze hebben gereageerd aan de ombudsdienst dat ik gelijk heb, hun excuses hiervoor en in ruil krijg ik nu 26 maand korting ipv 24 maand. Daarop weigerden ze een kredietnota uit te schrijven zoals de fiscale regels voorschrijven. Daarop heeft de ombudsman me weeral gelijk gegeven en kreeg ik een kredietnota (die zeer amateuristisch is opgemaakt voor multinational, wat wel grappig is).
Toch wel hallucinant verhaal hoor als je weet dat het een groot bedrijf is. Vergeet niet dat ze me al een week geblokkeerd hadden "als wanbetaler he"...
Ik neem dit mee en ben absoluut van mening dat als je hier mee akkoord bent men de volgende keer nog meer zal proberen...
-
- Member
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Je kon omwille van de verjaardagspromo tot 13/11/22 een abo afsluiten met 10gb data en onbeperkt bellen/sms voor €10 ipv €15 gedurende 1 jaar. Vanaf vandaag blijkt de promo verlengd te zijn tot 02/01/23 maar krijg je deze promo zelfs 2 jaar ipv 1 jaar.
Mooi aanbod, maar wel sneu voor wie gisteren nog dacht snel in te stappen omdat de promo vandaag zou eindigen.
Mooi aanbod, maar wel sneu voor wie gisteren nog dacht snel in te stappen omdat de promo vandaag zou eindigen.
-
- Pro Member
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Ondertussen zit ik eindelijk op Hey. Mijn openstaande belkrediet bij Orange zouden ze moeten crediteren bij de eerste afrekening. Ik ben eens benieuwd.
Ivm die nieuwe promo: Dit is toch echt wel lachen met mensen die nog snel geregistreerd hebben om van die ''verjaardagspromo'' gebruik te maken. En nu plots 2 jaar korting geven ipv 1
.
Bij Orange werkte Visual Voicemail goed. Daarnet had ik een gemiste oproep en een voicemailbericht; maar dan op de klassieke manier, er is geen visual voicemail binnen gekomen. Ik dacht nochtans dat dit ook zou werken?
Verder allemaal hetzelfde als bij Orange, zelfs de naam blijft Orange op de gsm. Voip etc werkt. Ook 5G in Gent geen probleem.
App kan wel wat beter. Het steeds moeten inloggen is niet meer van deze tijd. - - > opgelost met nieuwste update.
Maar inderdaad heel voordelig voor wat je krijgt!
Ivm die nieuwe promo: Dit is toch echt wel lachen met mensen die nog snel geregistreerd hebben om van die ''verjaardagspromo'' gebruik te maken. En nu plots 2 jaar korting geven ipv 1

Bij Orange werkte Visual Voicemail goed. Daarnet had ik een gemiste oproep en een voicemailbericht; maar dan op de klassieke manier, er is geen visual voicemail binnen gekomen. Ik dacht nochtans dat dit ook zou werken?
Verder allemaal hetzelfde als bij Orange, zelfs de naam blijft Orange op de gsm. Voip etc werkt. Ook 5G in Gent geen probleem.
App kan wel wat beter. Het steeds moeten inloggen is niet meer van deze tijd. - - > opgelost met nieuwste update.
Maar inderdaad heel voordelig voor wat je krijgt!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
De app is vandaag bijgewerkt, althans toch op iOS. Eindelijk moet je niet meer elke keer inloggen om je gegevens te zien! Da's een grote vooruitgang!!
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Plus Member
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 14 keer
Voor een kennis ingetekend op dat 2 jaar aanbod van HEY: om 16u online besteld, de ochtend nadien de brief in de bus, tegen 13u alles overgezet. Switch dus op minder dan 24u, zéér netjes. Zoals hier al aangehaald ook wel echt een sterke formule, mogelijks de sterkste in de markt.
Idd wel lelijke move om eerst maar 1 jaar te geven om dit nadien 2 jaar te maken maar OK...
Tot nu toe dus HEEL content.
Idd wel lelijke move om eerst maar 1 jaar te geven om dit nadien 2 jaar te maken maar OK...
Tot nu toe dus HEEL content.
-
- Pro Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 41 keer
Ik bevestig bovenstaande post; ben voor de vrouw des huizes ingegaan op hun promo-aanbod 10GB voor 10€/maand gedurende 2 jaar, en op geen tijd was de overdracht gebeurd. Een aanrader imho.
- jan5787
- Member
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:56
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 33 keer
Hier loop het wat minder vlot. Simkaart was heel snel geleverd, maar mijn nummer is na enkele dagen wachten nog steeds niet geactiveerd. De klantendienst zeg dat er een algemeen probleem is met activatie en het overdragen van nummers momenteel
Nog iemand met dit probleem? of is het gewoon een flauw excuusje van hun?
Nog iemand met dit probleem? of is het gewoon een flauw excuusje van hun?
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Hier werkt inloggen via mail nog. Heb app wel juist pas terug geïnstalleerd door fact reset.
In't verleden kon ik vaak niet inloggen. Ik moest dan cache en/of opslag wissen op android.
Dan terug inloggen en het werkte. Dat zal voor jullie beiden de oplossing zijn vermoedelijk.
Een heel gedoe voor gewoon gebruik...
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Werkt hier ook al 4 tal weken niet meer, zelfs een dossier laten opmaken , ik weet niet meer wat te doen met die app ... er komt maar geen update.
Edit: Is gelukt met wissen gegevens in de app (dan werd de cache ook automatisch gewist) !
Edit: Is gelukt met wissen gegevens in de app (dan werd de cache ook automatisch gewist) !
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 45 keer
Ik zoek ook een goedkoop abonnement voor m'n dochter, alleen is die nog geen 18. Dus moet ik dat eigenlijk ook mijn naam zetten, maar dan kunnen we niet profiteren van de korting als je jonger dan 26 bent. Heeft iemand hier iets op gevonden?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2519
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 192 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De promo is er weer voor iedereen. 10GB (die 20 wordt) aan €10 (12 maanden).BMaster schreef: 26 feb 2023, 11:54 Ik zoek ook een goedkoop abonnement voor m'n dochter, alleen is die nog geen 18. Dus moet ik dat eigenlijk ook mijn naam zetten, maar dan kunnen we niet profiteren van de korting als je jonger dan 26 bent. Heeft iemand hier iets op gevonden?
https://www.heytelecom.be/nl
-
- Starter Plus
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:57
- Bedankt: 3 keer
Met de laatste QPR3 beta is 5G / Volte en Vowifi mogelijk op de pixel 6 
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier ook regio roeselare , websites met foto's laden traag ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb contact gehad via chat en alles uitgelegd, zij beweren dat ze dezelfde snelheden van Orange gebruiken ( 350 Mbps ) kreeg deze link van henghostboy1993 schreef: 07 apr 2023, 09:55Zou hey met snelheden beperkt zijn omdat het een B-merk is ?![]()
https://www.heytelecom.be/sites/default ... k0DBCoCGPw
zelfs reset geprobeerd op smartphones (netwerk)
Hier thuis op 50 meter van orange mast slechts 27 Mbps, op mijn werk slechts 5 Mbps.
Ze hebben een dossier opgemaakt en naar achterliggende diensten verstuurd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png