week geleden kon ik nog aan 120kb downloaden, nu schommelt het rond de 100 kb, watskeburt???
ben ik de enigste?
20kb gezakt?
je bent niet de enige die snelheiddrops heeft, ik heb het momenteel nog maar af en toe. Dit is zeer hoogst waarschijnlijk door al de tele2allin abbo's die ook nog eens op het netwerk komen.
Hopelijk upgraden ze binnenkort hun netwerk of anders ziet het er slecht uit
Hopelijk upgraden ze binnenkort hun netwerk of anders ziet het er slecht uit
Bij mij zijn die schommelingen al een week ofzo bezig, daarvoor ook redelijk constant.
Zou wel straf zijn als ze nu al met capaciteitsproblemen zitten, dat zou dan willen zeggen dat ze abo's aanbieden waarvoor ze niet eens genoeg bandbreedte hebben...
Zou wel straf zijn als ze nu al met capaciteitsproblemen zitten, dat zou dan willen zeggen dat ze abo's aanbieden waarvoor ze niet eens genoeg bandbreedte hebben...
Zelf merk ik niets van veranderingen. De snelheid is volgens NL dezelfde als de afgelopen jaar, 100-105 KByte/sec.
Wou ik even melden, omdat vooral ontevreden mensen reageren, en men dan denkt dat de problemen algemeen zijn.
Begin volgend jaar wordt bij mij all-in geactiveerd, ik zal proberen om mijn ervaringen met jullie te delen, want als ik op het forum kijk zie ik heel weinig feedback hierover.
Ik ben benieuwd hoe de nieuw formule vergelijkt met de always more die ik nu heb, of de kwaliteit van de telefoonverbinding OK is, of ik de modem kan configureren ( heb ik aan de technische dienst gevraagd, en dat zou geen probleem zijn beweren ze daar ), heb ik nodig voor port-forwarding, DNS instellingen, enz ...
Ik zal ook proberen om mijn huidige draadloze router in te zetten als relay ( de woord waarmee men die instelling meestal aanduidt ontgaat me nu ), en als ik daar tijd voor weet te vinden wil ik mijn ervaringen daarover ook wel met jullie delen, want ik vermoed dat er heel wat gebruikers dadelijk met 2 draadloze routers/gateway zitten.
Rippi
Wou ik even melden, omdat vooral ontevreden mensen reageren, en men dan denkt dat de problemen algemeen zijn.
Begin volgend jaar wordt bij mij all-in geactiveerd, ik zal proberen om mijn ervaringen met jullie te delen, want als ik op het forum kijk zie ik heel weinig feedback hierover.
Ik ben benieuwd hoe de nieuw formule vergelijkt met de always more die ik nu heb, of de kwaliteit van de telefoonverbinding OK is, of ik de modem kan configureren ( heb ik aan de technische dienst gevraagd, en dat zou geen probleem zijn beweren ze daar ), heb ik nodig voor port-forwarding, DNS instellingen, enz ...
Ik zal ook proberen om mijn huidige draadloze router in te zetten als relay ( de woord waarmee men die instelling meestal aanduidt ontgaat me nu ), en als ik daar tijd voor weet te vinden wil ik mijn ervaringen daarover ook wel met jullie delen, want ik vermoed dat er heel wat gebruikers dadelijk met 2 draadloze routers/gateway zitten.
Rippi
Rippi
-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
- Locatie: Tessenderlo
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Probleem is hier ook weer opgelost.. terug stabiel @ 115kb/s.. blijkbaar gewoon ff een dipje geweest van 2dagen, ben trouwens heel tevreden van versatel. Bijna een jaar klant en nog nooit problemen gehad en altijd een stabiele snelheid(buiten die 2 dagen dan).
ik ben klant sinds vorige maand 18de en ben ook zeer tevreden, maar volgens mij zijn die dipjes eerder omdat ze hun netwerk uitbreiden ofzo en er af en toe een uplink ofzo eventjes down is? (maar een gokje )
ik heb het gevoel dat ze grote aanpassingen aan het doen zijn aan hun netwerk
ik heb een always more en mijn snelheid is al 10 maanden constant 115 kB/s
en nu plots maar 99 kB/s
misschien tijdelijke cap tot dat alle problemen met all in opgelost zijn
ps : pure speculatie van mij
ik heb een always more en mijn snelheid is al 10 maanden constant 115 kB/s
en nu plots maar 99 kB/s
misschien tijdelijke cap tot dat alle problemen met all in opgelost zijn
ps : pure speculatie van mij
- poohbeer
- Pro Member
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
brick schreef:ik heb het gevoel dat ze grote aanpassingen aan het doen zijn aan hun netwerk
ik heb een always more en mijn snelheid is al 10 maanden constant 115 kB/s
en nu plots maar 99 kB/s
misschien tijdelijke cap tot dat alle problemen met all in opgelost zijn
ps : pure speculatie van mij
hehe, positive thinking
Reken er maar op dat als men aanpassingen aan't doen is dat je normaal erg korte maar algemene onderbrekingen te zien krijgt. Een drop in snelheid kan inderdaad andere routing betekenen maar logischer is dat hun overboeking gewoon wat hoog ligt.
mijn snelheid is nu max tussen de 90-100kb/s in piekjes, wel spijtig dat ik geen 120kb/s meer continu haal, maarjah, zolang het niet erger komt ben ik al tevreden dat ik niet meer moet kijken naar mijn limiet
Zelfs 's nachts gaat de snelheid hier amper boven de 100 KB/s. Het is dus zeker geen probleem dat zich enkel tijdens de piekmomenten voordoet.
Momenteel schommelt het bij mij tussen de 70 en 80 KB/s, en 's nachts gaat het tussen 90 en 100 KB/s.
Ze moeten daar dringend werk maken van hun capaciteitsproblemen, zeker als je ziet dat er nog geen enkele All-in klant zijn volle snelheid haalt. En zo te zien hebben ze de bandbreedte voor de Always More abo's dicht geknepen, waarschijnlijk omdat anders de All-in klanten niet boven de 1 Mbit geraken ofzo...
Momenteel schommelt het bij mij tussen de 70 en 80 KB/s, en 's nachts gaat het tussen 90 en 100 KB/s.
Ze moeten daar dringend werk maken van hun capaciteitsproblemen, zeker als je ziet dat er nog geen enkele All-in klant zijn volle snelheid haalt. En zo te zien hebben ze de bandbreedte voor de Always More abo's dicht geknepen, waarschijnlijk omdat anders de All-in klanten niet boven de 1 Mbit geraken ofzo...
-
- Elite Poster
- Berichten: 882
- Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
- Locatie: Rotselaar
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Het zal wel niet lang duren eer ze daar ook gaan doorhebben dat ze beter een limiet invoeren.
Al is het maar fup (regels wat max is betalen ze toch zelf)
Denk niet dat er veel positieve reclame gaat voorkomen van all in klanten als ze maar 100 k halen en verbindingsproblemen...
Mvg, Jelly
Al is het maar fup (regels wat max is betalen ze toch zelf)
Denk niet dat er veel positieve reclame gaat voorkomen van all in klanten als ze maar 100 k halen en verbindingsproblemen...
Mvg, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
Hier schommelt het ook enorm sinds een week of twee.
'k Ben nog maar sinds oktober bij Versatel, en de eerste maand ging het echt constant tegen 120KB/s. Nu schommelt het van 30KB/s tot 60KB/s en nog maar af en toe haal ik de 100KB/s.
Maar het zal wel weer beteren zeker?
'k Ben nog maar sinds oktober bij Versatel, en de eerste maand ging het echt constant tegen 120KB/s. Nu schommelt het van 30KB/s tot 60KB/s en nog maar af en toe haal ik de 100KB/s.
Maar het zal wel weer beteren zeker?
Ik zit nu al een week op 40 a 55 kb/sec. Hangt echt mijn voeten uit kan amper nog normaal surfen. als ge dan naar den helpdesk belt is het van "hebde al ne spywarecheck gedaan?".
straks nog is bellen en ik leg ni af voor ik een ticketnummer heb.
straks nog is bellen en ik leg ni af voor ik een ticketnummer heb.
Het enige dat ze daar op die helpdesk kunnen is idd zeggen dat het spyware is. Volgens mij moet je kunnen bewijzen dat je nog nooit een PC van dichtbij gezien hebt om bij die helpdesk te mogen werken ofzo...
Nog nooit zo'n bende noobs bij mekaar gezien
Nog nooit zo'n bende noobs bij mekaar gezien
WhiteDog schreef:nog eens weergebeld en deze keer een iets behulpzamere persoon aan de lijn. Heb zelfs een ticketnummer gekregen.
BWAHAHAHAHA!!
Excuses, Whitedog. Maar dank voor de lichtere noot. Had het nodig.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Maar je geen illusies. Ik heb al bijna 2 weken een ticketnummer.
Er wordt gewoonweg niets gedaan.
En het succes is geen enkel excuus. Indien ze het niet aankonden moesten ze maar de actie niet doen. Indien ze maar een beperkt aantal klanten aankunnen, moestn ze maar een beperkt aantal klanten aanvaarden.
Er wordt gewoonweg niets gedaan.
En het succes is geen enkel excuus. Indien ze het niet aankonden moesten ze maar de actie niet doen. Indien ze maar een beperkt aantal klanten aankunnen, moestn ze maar een beperkt aantal klanten aanvaarden.
dietervanb schreef:Maar je geen illusies. Ik heb al bijna 2 weken een ticketnummer.
Er wordt gewoonweg niets gedaan.
En het succes is geen enkel excuus. Indien ze het niet aankonden moesten ze maar de actie niet doen. Indien ze maar een beperkt aantal klanten aankunnen, moestn ze maar een beperkt aantal klanten aanvaarden.
Ik ga ze gewoon elke dag bellen. En elke keer zal ik mijn zin beginnen met: "Goedenavond, het is de X-de keer dat ik bel." Desnoods sturen ze maar nen technieker die mijn lijn komt testen. En las die zegt "alles is ok" dan zeg ik "waarom download ik dan maar aan de helft?".
De mens die ik aan de lijn had heeft trouwens ook gezegt: "amai das maar den helft. Ge kunt al beter always ADSL gaan pakken zo." Ik zou wel is iemand willen ontmoeten die zicht heeft op de werkelijk beschikbare capaciteit in mijn regio...