Tomorrowland 2022

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

cyberbug schreef:Trui rond de heup binden ?

of tegen de avond uit je tent gaan halen op de camping ?
Of een klein rugzakje ? altijd handig voor andere zaken zoals zonnecrème...
We zitten niet op de camping dus 't zal optie 1 of 3 worden :-)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

BMaster schreef:
Unicorn1 schreef:Allee, ik ga geluk hebben; morgen 24 graden zoals vandaag, ideaal e, niet te warm en niet koud en geen regen, perfecter kan al niet.
Echt hé. Alleen een beetje ambetant dat je de hele dag in t-shirt kan lopen maar 's avonds wel een trui zult kunnen gebruiken.. dus ofwel een locker huren ofwel een hele dag die trui meezeulen
Ik ben een heten dus da ga wel lukken ;).
Geenen trui nodig, ben een beer.
Tttsss
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Waar is den goede oude tijd toen de jeugd nog gewoon drugs nam en niet meer bewust was van de temperatuur :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Ik hoor niet meer tot de categorie 'jeugd' :lol:
DidierS
Plus Member
Plus Member
Twitter: ON8SD
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 25 keer

Iemand een idee hoeveel m³ gas we kunnen besparen door Tomorrowland niet te laten doorgaan? :twisted:
Kwestie van het toch weer een beetje technisch te maken hier hé :angel:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

BMaster schreef:
Dizzy schreef:Waar is den goede oude tijd toen de jeugd nog gewoon drugs nam en niet meer bewust was van de temperatuur :lol:
Ik hoor niet meer tot de categorie 'jeugd' :lol:
Gelukkig houden weinig drugs daar rekening mee :lol:

All this talk of getting old
It's getting me down, my love
Now the drugs don't work
They just make you worse but I know I'll see your pullover again
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Provider
Te Koop forum

DidierS schreef:Iemand een idee hoeveel m³ gas we kunnen besparen door Tomorrowland niet te laten doorgaan? :twisted:
...
Wat zou volgens jou daar op aardgas werken ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Mijn pulle deodorant was te groot lol, moeten afgeven.
Maar je kan drugs mee kilo's mee nemen als je wil, de omgekeerde wereld haha.

Ook kan je een bandje overkopen ook al ist al geregistreerd, controleren niet op, vragen paspoort ook niet.
Tttsss
kloon
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Zeker dat ze u pas niet vragen?
Ik ga zondag ook naar daar met bandjes van iemand anders
achaos
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Laten registreren op Mickey Mouse, die kennen ze overal. :-D
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

kloon schreef:Zeker dat ze u pas niet vragen?
We zijn nu al bijna 10 jaar geweest en ik heb het nog nooit geweten. Vandaag ook niet...
kloon
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Heel goed !
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

kloon schreef:Zeker dat ze u pas niet vragen?
Nope, geen paspoort controle, heb het zelf meegemaakt e nu dus ik bevestig het nog eens: geen paspoortcontrole, zou ook maar weer meer tijdverlies zijn mochten ze dat doen.
Juust uw zak die ge eventueel mee zou hebben controleren ze 2 keer. En dan opt einde uw bandje of papier voor de scanner houden, dat is zo'n bord dan die er staat en dan voor houden.

Goede raad indien het u kan interesseren: ik was er al vd 1ste minuut het open was en dan moede ervan profiteren. Aantal uur later is er plots veel meer volk. Wil je op je gemak meteen iets eten en de boel aflopen op je gemak dan ist beste dit te doen van int begin al.

Er zijn 2 negatieve punten die ik mogen ervaren heb;
1) Toen het gedaan was: iedereen bam, opt zelfde moment weg. 45 minuten zeg eer we der buiten waren. Het duurde even voor ze iedereen zeg maar in de juiste richting stuurden, daar liep er wat mis.

2) Ben mee de trein: alles oke , behalve dus naar het station terug keren van boom. Dienen NMBS zijn echt amateurs op en top, was weer staaltje amateurisme. Kga dat straks eens uitleggen, ben kapot, nog steeds op weg naar huis. Mee den trein doen ik nimmer, was nu goed voor 1 keer.

Maar voor de rest kan ik er niks op aan merken, tzat best goed in elkaar, alles ging vrij vlot ook, doe het maar eens , dikke duim voor de organisatie.

Ik heb een top dagske gehad, wel verbrand gadver ;).
Dus opletten als je makkelijk verbrand, tga zondag pak warmer zijn. Klakske op en goeie zonnecreme zal voor heel wat nodig zijn.

PS: een trui: niet nodig ;).

Tis onvoorstelbaar snel vooruit gegaan.
Ik zei tegen mijne maat van shit zeg, tis al voorbij haha.
De uren vliegen daar.
Tttsss
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Unicorn1 schreef:Iemand ervaring mee hier?
Wij gaan er met de trein naartoe van gent-st-pieters tot boom. Allemaal geen probleem, behalve int terug keren.
Van Boom tot Antwerpen-Centraal zou nog lukken maar ik vrees van daar dat we tot 7u41 ofzo gaan moeten wachten op een 1ste trein en dan ist nog de vraag hoeveel volk er eventueel dezelfde trein zou nemen?

Ik heb al gekeken voor hotel niet tever van maar ik ga geen 70 euro of meer gaan betalen voor een 8 tal uren (al kunnen we nog van mening veranderen ze maar tis veel geld vindk).
tstation zelf zal ook gesloten zijn dusja.... Wat moede er nog 5-6 uren doen e?
Misschien eens aan organisatoren vragen waarom bij Werchter, Pukkelpop wel extra openbaar vervoer is.
En ja zal wachten worden of centjes voor hotel betalen.
Men kan moeilijk een prive trein inleggen naar elke uithoek.
Trouwens 5 u 6 m is eerste trein richting Gent en geen 7 u 40.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

Toch als de treinen door de hitte niet stilstaan.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Gisteren waren er 3 nachttreinen: wij konden mss de 2de hebben genomen, zat blijkbaar al vol.

Dus op de laatste trein wachten en dat was gewoon rampzalig: volk bleef toestromen, staje op elkaar geplakt, was warm ook, niks water ofzo voor de mensen.
En dan.....bleef het maar duren en duren eer ze mensen door lieten. Ondertussen vond een clown van den nmbs het nodig om een paar hekkens te verbreden, op die manier een nest die na ons was zat zo voor ons.

Wij dachten van die gaan controle dan doen op ticket........ dienen laatste trein komt toe en wat doen die? Ze laten de mensen gewoon gaan lol, resultaat: serieuze getrek en geduw en geplet worden, hekkens vlogen omver ook enz...

Het was grote amateurisme alweer bij die nmbs.
Inplaats van een deel vd mensen al opt treinperron te laten bijvoorbeeld, nope, clowns zijnt.

Onnodige paniek en getrek voor niks allemaal.
Mensen kregen het op de heupen, het bleef maar duren.

Dan nog zoiets: die Groenen altijd hier roepen omt openbaarvervoer te nemen, we doen dat en we stuiten alleen maar op ergernissen. Int station van zowel Gent/Antwerpen geene wc lol, alleeja, er is wc ze maar gesloten loooolll, echt onvoorstelbaar.

Naar elke uithoek een trein? Naar de grote plaatsen is toch of zou toch een normaliteit moeten zijn zeker bij festival.
Gelukkig konden we idd om 5u een trein al tot Gent nemen.
Alsk nog eens naar TM ga zal het toch nimmer mee den trein zijn.

Buiten dat minpuntje was het wel een top dag, zeker voor herhaling vatbaar, het stak goed in elkaar ook, ze lieten de mensen ook iets vroeger binnen wat goed was ook.

En tis idd Disneyland voor volwassenen ;).
En idd een groot verschil met toenk naar Torhout ben geweest vroeger. Op Torhout was een hele dag mega lang zeg, was saai en afzien vondk.
Maar TM is 1000 keer beter, veel groter, verschillende soorten muziek, minder lang aanschuiven voor drank/eten ook en je kan veel rond wandelen, ook genoeg zit plaats ook wat voor mij soms nodig was met mijne slechte rug.
Ook genoeg toiletten.
Die 13 tal uren zijn vliegensvlug voorbij gegaan, ik zei tegen mijne maat van shit , tis al gedaan, was jammer.

Ben onder de indruk vd organisatie, zeer sterk en goed geregeld. Ook de mensen waren heel vriendelijk die er werkten enz...
In Vlaanderen mogen we er echt fier op zijn dat we TM hebben.

Er waren ervan Guatemala, meende 14 uren ofzo die op de vlieger hadden gezeten.

En nog het leuke op TM is dat iedereen er is zoals hem is.
Er waren vrouwen die nogal weinig om het lijf hebben of je loopt met een gimbal rond te filmen of ik zag wel eens homo's hand in hand lopen en noem maar op en nauwelijks kledingvoorschriften ook, dat was gewoon top zoiets, love it.

Dus zoals ik al zei geen paspoortcontrole en 2 keer door de security die nu niet bepaald streng waren behalve op mijn pul deo haha.
Hadk halve kilo drugs bij en goed had weggestoken was ik er zo mee binnen, dat is echt een fluitje van een cent.
Ook betalen met je bandje is easy, geen gedoe of tijdverlies mocht je met cash moeten betalen.

Als afsluiter Headhunterz gekozen, goeie keuze.
Tttsss
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Unicorn1 schreef:Het was grote amateurisme alweer bij die nmbs.
Had dat hierboven al voorspeld dat het weer mis ging lopen. Je moet eens proberen te onderhandelen met de NMBS voor groepsboekingen of iets anders, is precies alsof je tegen een peuter praat: dommigheid, amateurisme en incompetentie troef. Reden is uiteraard niet ver te zoeken: nepotisme, en geen enkel belang voelen voor het succes van het bedrijf waar ze voor werken want hun job is en blijft er, ongeacht of de NMBS nu 10 of 100 miljard EUR verlies draait. Daarom dat privatiseren zo goed zou zijn, dat dat fantasiewereldje eindelijk eens instort.

Toch bijzonder zorgwekkend als je weet dat ze wel verantwoordelijkheid dragen voor het leven van mensen, gelukkig dat er door Europees aandringen (en ondanks vakbondstegenwerking) er nu computers zijn die veiligheidsfouten op de sporen corrigeren, het aantal ongevallen is sindsdien spectaculair gedaald. Maar een computer kan de incompetentie naast de sporen (nog) niet verhelpen.
Unicorn1 schreef:Naar elke uithoek een trein? Naar de grote plaatsen is toch of zou toch een normaliteit moeten zijn zeker bij festival.
Dat Vlaamse klei festival dat in augustus plaatsvindt krijgt treinen naar 24 steden ipv 1 stad. Organisator heeft een andere partijkaart dan die van Tomorrowland.
Unicorn1 schreef:Er waren ervan Guatemala, meende 14 uren ofzo die op de vlieger hadden gezeten.
Idd, geen enkel festival dat zo uniek en goed is dat mensen van heinde en verre komen. Op Rock Werchter, de nummer #2 (denk ik?) is het internationale aspect al heel wat minder, ook omdat er van dat concept al twaalf in een dozijn bestaan natuurlijk.
Crazy2
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Livenation beslist hoeveel treinen er rijden voor Werchter.
Zo hadden ze twee nachttreinen elke nacht reden. Deze reden niet naar limburg en Wallonië.
Voor Werchter boutique hadden ze wel 4 nachttreinen met een hogere capaciteit. Deze reden ook naar Hasselt en Luik.
De stiptheid van deze treinen was niet perfect want 45 minuten na de geplande vertrektijd kwamen er nog bussen aan in Leuven.
Less is more
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

lacer schreef:
DidierS schreef:Iemand een idee hoeveel m³ gas we kunnen besparen door Tomorrowland niet te laten doorgaan? :twisted:
...
Wat zou volgens jou daar op aardgas werken ?
Die gasbranders of vuurwerpers aan het podium, die in de vijvers, die aan de uitgang..
En ik neem gewoon een trui mee die ik schuin om bind.. Bwa eerlijk je ziet daar zoveel gebeuren dat niemand zich daar druk op maakt.. En doen ze dat toch dan is het hun probleem...ik vind het vanaf 22.00h best fris ad deltaweide en kon die goed gebruiken.. Even over en weer naar de camping is het ook niet he..

Straks paul kalbrenner en Martin garrix.. Maar de beste set voor mij kwam vrijdag van armin van buuren, man wat was die goed... Die had heel de mainstage echt volledig mee... Dat is iets anders dan het getater van Dimitri Vegas en like Mike..
Nu wordt het aftellen naar weekend 3...dit oudje kan nog mee..
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

tom35 schreef: Die gasbranders of vuurwerpers aan het podium, die in de vijvers, die aan de uitgang..
Nop, LPG voor vuurwerpers (Butaan en/of Propaan).
De rest zal ook wel uit gasflessen komen.
Maar zo heel veel gas jaagt zo'n korte vlam er ook niet door hoor
Veel slechter is het transport van en naar en het draaien van generatoren om heel dat spel van elektriciteit te voorzien, reken maar in de grootteorde van 50.000 liters gasolie of meer per weekend(~mazout)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Het hangt ook wat van je interesses af qua muziek.
Ik vond bv Hardwell niet zo goed, Armin is goed maar het genre soms spreekt me net iets minder aan.

Darkraver was heel goed en afsluiter Headhunterz was de top, ik heb wel graag nog dat boenke muziek. :).
Gecko maar heel effe gehoord.
Ransom opt einde nog stukje gezien, leek ook nog leuk.
Peter Luts was ook niet zo mijn ding, verwacht ik toch wat meer van, die kerel heeft zelf ook heel wat leuke muziek gemaakt toch.
Yves Deruyter was oke maar toch ook al beter geweten.

Ik heb sommige andere namen niet onthouden, die iets minder bekend zijn. Niettemin, tis toch ook gewoon de sfeer die er is waarvoor je gaat en dan nog wat beats erbij, wat rondlopen, wat eten en drinken, effe neer gezeten ook om de smartphones op te laden. Ben helemaal geenen danser ofzo dus film ik wel redelijk wat.

Ik raad het iedereen aan om er eens naartoe te gaan, de moeite waard.

1 pearl is ongeveer 1,67 euro.

Fries 3,50 pearls.
Frikandel 2,25 pearls.
Meatball 2,25 pearls.
Sauce 0,50 perals.
Bud 2 pearls.
Hoegaarden 2,25 pearls.
Cola/Fanta/Sprite 2 pearls.
Jupiler 2 pearls.
Classic Hotdog 6,50 pearls.
Red Bull 2 pearls.
Absolut vodka 6,75 pearls.
Classic burger 7,25 pearls.
Minute maid 2,50 pearls.
Wine White/rose 4,25 pearls.
Soul water 33cl 2 pearls.
Aquarius 2,50 pearls.
Tttsss
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Unicorn1 schreef: Fries 3,50 pearls.
Frikandel 2,25 pearls.
Meatball 2,25 pearls.
Ik meen me te herinneren van TML 2019 alweer dat er toch ook verfijnder eten te vinden is :-) waarmee ik niet bedoel in plaatsen die je moet reserveren maar ook gewoon in de eetstandjes waar het aanbod enorm gevarieerd én internationaal is.

Nog iets waarmee TML zich onderscheidt van pakweg RW.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

CCatalyst schreef:
Unicorn1 schreef: Fries 3,50 pearls.
Frikandel 2,25 pearls.
Meatball 2,25 pearls.
Ik meen me te herinneren van TML 2019 alweer dat er toch ook verfijnder eten te vinden is :-) waarmee ik niet bedoel in plaatsen die je moet reserveren maar ook gewoon in de eetstandjes waar het aanbod enorm gevarieerd én internationaal is.

Nog iets waarmee TML zich onderscheidt van pakweg RW.
Uiteraard, klopt wat je zegt, ik heb niet alles gecheckt ook qua prijzen van al dat vele eten, gewoon snel een random aantal gekozen en fotoke van getrokken.
Er is idd nog veel veel veel meer dan dat. ;)

Bijvoorbeeld indian Curry, pita, pasta, authentic pizza, hamburgers, hotdogs en nog een bepaald aantal die ik vergeten ben, dacht ook nog Vietnamees eten en ga zo maar door, in alles meer als genoeg keuze ;). Wat ook was; aan de ene kant had je dan een aantal kraampjes die je aan een bepaalde andere kant bv niet had staan zoals dat van Vietnamees als ik me niet vergis.

Natuurlijk; bv een hamburger iet van een 12 euro, dat was veel geld voor een gewoon hamburgerke zoals in de frituur maar ze verkochten nog goed haha. Ik hou het graag bij mijn lievelingseten, frieten dus. Ik kon wel van alles beginnen testen maar dan eet ik teveel en ik ben in feite nog steeds flink aant dieeten. ;). Deze week alweer teveel ongezond gegeten.
Tttsss
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Op festivals gefrituurd eten reduceert ook aanzienlijk de kans op voedselvergiftiging en nadere spijsverteringsproblemen.
Het is een snelle methode om zelfs gecontamineerd voedsel terug relatief veilig te consumeren te maken.

Je weet hoe dat gaat... vlees dat te lang niet optimaal gekoeld is, niet voldoende hygiëne na toiletbezoek, snel bakken in een pan, groenten niet voldoende gereinigd.
Vele factoren die niet optimaal zijn.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
tom35
Elite Poster
Elite Poster

Zo.. Eerste weekend zit er op, nu aftellen naar weekend 3..ik hou ook wel van beats mr ook van armin van buuren, het hangt zowat van zijn mood af vind ik, in de ziggo was hij echt niet goed... Artbat vond ik wel leuk in de freedom zondag en dan vrijdag id freedom ida engberg.
In weekend 3 staat above and Beyond op de wishlist..

Vrijdag vond ik het trouwens heel rustig in vergelijking tot zaterdag en zondag.. Vrijdag had ik echt het gevoel niet dat het uitverkocht was..

Btw in de mesa area, dat van de butcher store.. Rijst met een zachte currysaus en dan dat vlees er bij voor 10 parels was best lekker...
Natuurlijk de friet met stoofvlees van SWA en mariette ook..
Ik heb daar aan die enkele eetkramen rechts vd mainstage een hamburger gegeten van pulled chicken.. Dat was gewoon niet lekker.. Die hamburger was zo niet een vaste structuur maar zo een fruitpap textuur... En dat voor 12€..
Ik heb me laten wijsmaken dat het Mesa restaurant wel goed is.. Jammer dat het steakhouse weg is, we hebben al een paar restaurants gedaan daar en vele kom je buiten met honger... Voor 40€ per persoon vind ik dat niet ok..
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Waar kan je eigenlijk het best pakeren, en niet een halve dag moeten wandelen?
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Dafke schreef:Waar kan je eigenlijk het best pakeren, en niet een halve dag moeten wandelen?
Wij hebben gewoon de officiële parking gebruikt. Er rijden veel pendelbussen naar het festival die je in de buurt van de inkom afzetten.
De terugweg is een ander verhaal. Vorige keren moest je van het festival een 20 tot 30 minuten wandelen naar de bussen-parking. Dit jaar deden wij dat ook, maar toen we daar dan waren, bleek dat er rond middernacht een paar bussen van het festival naar de parking reden. Maar dat zijn er maar een paar, daarna pendelen die tussen de busparking en de autoparking
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Ja daarmee dat ik het vraag.. om terug te geraken was een ramp.

Meestal ben je dan net iets minder fris dan bij aankomst..
tom35
Elite Poster
Elite Poster

Dafke schreef:Waar kan je eigenlijk het best pakeren, en niet een halve dag moeten wandelen?
Er zijn hier veel parkings in de buurt.. Ik weet wel niet of je die op voorhand moet reserveren en of er een verschil is tussen de camping en dagbezoekers..

Tom
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Fiets in de wagen en het laatste stuk fietsen?

Geen TML voor mij dit jaar want teveel andere zaken te doen, maar herinnering van 2019: gratis fietsenstalling was aan dat rond punt vlak naast de ingang van De Schorre, dus dichter "parkeren" kan niet tenzij voor crew. "Bewaakt" in de zin van dat je 2 bandjes kreeg met hetzelfde nummer, een voor fiets en een voor pols, bij het buitengaan checkt men of het nummer van de fiets overeenkomt met uw nummer.

Qua situering: het is naast/of in de tuin van Rusthuis Den Beuk, wat ik me nog herinner gezien de bewoners allemaal samengepakt voor het raam zaten te kijken naar wat er zich afspeelde (niet in de fietsenstalling, wel in de rij bezoekers naar de ingang toe die ook aan dat rusthuis passeert).
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster

Effe een update: ik zie net dat ik mijn geld terug gestort heb gekregen die ik nog over had van Tomorrowland, dat is heel snel.
Tttsss
tom35
Elite Poster
Elite Poster

Misschien nog iets vermelden ivm de vraag van die trui.. Vorig weekend vond ik dat zeker nodig, was koud savonds.. Der zijn echter wel lockers. Mss kan je zo eentje huren als je niet met je trui wilt rondlopen..

Tom
murdock447
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 26 keer
Te Koop forum

tom35 schreef:Misschien nog iets vermelden ivm de vraag van die trui.. Vorig weekend vond ik dat zeker nodig, was koud savonds.. Der zijn echter wel lockers. Mss kan je zo eentje huren als je niet met je trui wilt rondlopen..

Tom
Er zijn inderdaad lockers...maar deze zijn ver weg van de plaats waar de "activiteiten" plaatsvinden ofwel vlakbij de "main entrance" dus ver weg van de "main stage" ofwel aan de ingang waar je van de camping naar het festivalterrein gaat dit is dichterbij maar niet zo interessant als je langs de niet camping zijde naar huis moet want dan moet je eerst naar je locker op de ene zijde van het terrein om daarna de volledige tocht naar de uitgang aan de andere zijde te maken...
Gevolg is dat onze trui/sweater afgelopen weekend in de locker gebleven is omdat heen en weer hem gaan halen te lang zou duren....nu anderzijds was het op 1 avond na steeds warm genoeg om zonder trui/sweater te overleven....
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Zondag was het 's nachts ook nog warm genoeg :D

Enkel dat hele stuk wandelen naar pick up voor P9.. hallow :D
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”