We zitten niet op de camping dus 't zal optie 1 of 3 wordencyberbug schreef:Trui rond de heup binden ?
of tegen de avond uit je tent gaan halen op de camping ?
Of een klein rugzakje ? altijd handig voor andere zaken zoals zonnecrème...

We zitten niet op de camping dus 't zal optie 1 of 3 wordencyberbug schreef:Trui rond de heup binden ?
of tegen de avond uit je tent gaan halen op de camping ?
Of een klein rugzakje ? altijd handig voor andere zaken zoals zonnecrème...
Ik ben een heten dus da ga wel lukkenBMaster schreef:Echt hé. Alleen een beetje ambetant dat je de hele dag in t-shirt kan lopen maar 's avonds wel een trui zult kunnen gebruiken.. dus ofwel een locker huren ofwel een hele dag die trui meezeulenUnicorn1 schreef:Allee, ik ga geluk hebben; morgen 24 graden zoals vandaag, ideaal e, niet te warm en niet koud en geen regen, perfecter kan al niet.
Gelukkig houden weinig drugs daar rekening meeBMaster schreef:Ik hoor niet meer tot de categorie 'jeugd'Dizzy schreef:Waar is den goede oude tijd toen de jeugd nog gewoon drugs nam en niet meer bewust was van de temperatuur
Wat zou volgens jou daar op aardgas werken ?DidierS schreef:Iemand een idee hoeveel m³ gas we kunnen besparen door Tomorrowland niet te laten doorgaan?![]()
...
We zijn nu al bijna 10 jaar geweest en ik heb het nog nooit geweten. Vandaag ook niet...kloon schreef:Zeker dat ze u pas niet vragen?
Ik ga zondag ook naar daar met bandjes van iemand anders
Nope, geen paspoort controle, heb het zelf meegemaakt e nu dus ik bevestig het nog eens: geen paspoortcontrole, zou ook maar weer meer tijdverlies zijn mochten ze dat doen.kloon schreef:Zeker dat ze u pas niet vragen?
Ik ga zondag ook naar daar met bandjes van iemand anders
Misschien eens aan organisatoren vragen waarom bij Werchter, Pukkelpop wel extra openbaar vervoer is.Unicorn1 schreef:Iemand ervaring mee hier?
Wij gaan er met de trein naartoe van gent-st-pieters tot boom. Allemaal geen probleem, behalve int terug keren.
Van Boom tot Antwerpen-Centraal zou nog lukken maar ik vrees van daar dat we tot 7u41 ofzo gaan moeten wachten op een 1ste trein en dan ist nog de vraag hoeveel volk er eventueel dezelfde trein zou nemen?
Ik heb al gekeken voor hotel niet tever van maar ik ga geen 70 euro of meer gaan betalen voor een 8 tal uren (al kunnen we nog van mening veranderen ze maar tis veel geld vindk).
tstation zelf zal ook gesloten zijn dusja.... Wat moede er nog 5-6 uren doen e?
Had dat hierboven al voorspeld dat het weer mis ging lopen. Je moet eens proberen te onderhandelen met de NMBS voor groepsboekingen of iets anders, is precies alsof je tegen een peuter praat: dommigheid, amateurisme en incompetentie troef. Reden is uiteraard niet ver te zoeken: nepotisme, en geen enkel belang voelen voor het succes van het bedrijf waar ze voor werken want hun job is en blijft er, ongeacht of de NMBS nu 10 of 100 miljard EUR verlies draait. Daarom dat privatiseren zo goed zou zijn, dat dat fantasiewereldje eindelijk eens instort.Unicorn1 schreef:Het was grote amateurisme alweer bij die nmbs.
Dat Vlaamse klei festival dat in augustus plaatsvindt krijgt treinen naar 24 steden ipv 1 stad. Organisator heeft een andere partijkaart dan die van Tomorrowland.Unicorn1 schreef:Naar elke uithoek een trein? Naar de grote plaatsen is toch of zou toch een normaliteit moeten zijn zeker bij festival.
Idd, geen enkel festival dat zo uniek en goed is dat mensen van heinde en verre komen. Op Rock Werchter, de nummer #2 (denk ik?) is het internationale aspect al heel wat minder, ook omdat er van dat concept al twaalf in een dozijn bestaan natuurlijk.Unicorn1 schreef:Er waren ervan Guatemala, meende 14 uren ofzo die op de vlieger hadden gezeten.
Die gasbranders of vuurwerpers aan het podium, die in de vijvers, die aan de uitgang..lacer schreef:Wat zou volgens jou daar op aardgas werken ?DidierS schreef:Iemand een idee hoeveel m³ gas we kunnen besparen door Tomorrowland niet te laten doorgaan?![]()
...
Nop, LPG voor vuurwerpers (Butaan en/of Propaan).tom35 schreef: Die gasbranders of vuurwerpers aan het podium, die in de vijvers, die aan de uitgang..
Ik meen me te herinneren van TML 2019 alweer dat er toch ook verfijnder eten te vinden isUnicorn1 schreef: Fries 3,50 pearls.
Frikandel 2,25 pearls.
Meatball 2,25 pearls.
Uiteraard, klopt wat je zegt, ik heb niet alles gecheckt ook qua prijzen van al dat vele eten, gewoon snel een random aantal gekozen en fotoke van getrokken.CCatalyst schreef:Ik meen me te herinneren van TML 2019 alweer dat er toch ook verfijnder eten te vinden isUnicorn1 schreef: Fries 3,50 pearls.
Frikandel 2,25 pearls.
Meatball 2,25 pearls.waarmee ik niet bedoel in plaatsen die je moet reserveren maar ook gewoon in de eetstandjes waar het aanbod enorm gevarieerd én internationaal is.
Nog iets waarmee TML zich onderscheidt van pakweg RW.
Wij hebben gewoon de officiële parking gebruikt. Er rijden veel pendelbussen naar het festival die je in de buurt van de inkom afzetten.Dafke schreef:Waar kan je eigenlijk het best pakeren, en niet een halve dag moeten wandelen?
Er zijn hier veel parkings in de buurt.. Ik weet wel niet of je die op voorhand moet reserveren en of er een verschil is tussen de camping en dagbezoekers..Dafke schreef:Waar kan je eigenlijk het best pakeren, en niet een halve dag moeten wandelen?
Fiets in de wagen en het laatste stuk fietsen?Dafke schreef:Waar kan je eigenlijk het best pakeren, en niet een halve dag moeten wandelen?
Er zijn inderdaad lockers...maar deze zijn ver weg van de plaats waar de "activiteiten" plaatsvinden ofwel vlakbij de "main entrance" dus ver weg van de "main stage" ofwel aan de ingang waar je van de camping naar het festivalterrein gaat dit is dichterbij maar niet zo interessant als je langs de niet camping zijde naar huis moet want dan moet je eerst naar je locker op de ene zijde van het terrein om daarna de volledige tocht naar de uitgang aan de andere zijde te maken...tom35 schreef:Misschien nog iets vermelden ivm de vraag van die trui.. Vorig weekend vond ik dat zeker nodig, was koud savonds.. Der zijn echter wel lockers. Mss kan je zo eentje huren als je niet met je trui wilt rondlopen..
Tom