BungaMan schreef:De concurrentie is vrij eerlijk. Waar de meeste isp's voor kiezen is om zonder al te veel kosten adsl aan te bieden. Wat ze dan doen is compleet aan belgacom's voorwaarden voldoen en hopsa ze kunnen verkopen. Anders moeten ze een enorme investering doen om hun eigen apparatuur aan te kopen en in alle telefooncentrales te gaan installeren zoals ieder normaal startend bedrijf.
Dit klopt volgens mij niet helemaal , ik hoor hier ook niemand zeggen wat de
de prijs is om
hun eigen apparatuur te mogen plaatsen in de bgc centrales.
Het zal dan duidelijk genoeg zijn dat internet aan de prijs van bv nederland ( en dat is zeer terechte vergelijking , ik krijg ook de europese grondwet door m'n strot geduwd
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) hier wordt tegengehouden door bgc en tn . Ik vind het nog erger dat BGC dan ergens durft verklaren dat ZIJ hun netwerk hebben betaald , dat hebben ik en m'n ouders jarenlang gedaan , met hun zuur verdiende centjes . BGC kan er niks aan doen , dit is easy money . Hier gaat de politiek duidelijk ter eigen verrijking in de fout , hoe hoger de abonnements prijs , voor 3 pc's , of 1 pc gebruikt door heel het gezin , komt bijna nooit toe met z'n 10 gig , dus dat kapitaal v, plus 21 % btw , ze zullen hun daar nogaleens haasten in brussel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Een nederlandse isp heeft ook de internale kosten net als bgc en tn , dit kan dus helemaal geen argument zijn .
Ik zie de reply's al komen , dit is mijn persoonlijke bedenking erbij hé
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.