Edit; er zit blijkbaar schot in de zaak.
Hoelang zit je daar eigenlijk aan vast 12 of 6 maand?
Op twitter schrijven ze:ghostboy1993 schreef: zegge ze EDPnet af of moet ik dat doen of hoe gaat het op z'n werk ?
Ze zijn het precies wel aan het testen, 5 minuten nadat ik besteld had kreeg ik volgende mail van EDPNet:blatruwe schreef: Op twitter schrijven ze:
Hi there, We do not cancel your subscription with your previous provider, so you have to do that yourself. If you have a package offer, make sure that you only close what you want to close, of course!
At the moment we don't support Easy Switch, but we are working on it!
bron:
Moet wel zelf nog opzeggenBeste Klant
Edpnet werd door Proximus ingelicht dat uw DSL-signaal op adres xxx, binnenkort wordt stopgezet.
Proximus geeft ons hiervoor niet de reden, omwille van de vertrouwelijkheid. U bent immers eigenaar van de telefoonlijn waarop het DSL-signaal van edpnet geactiveerd is.
Indien deze stopzetting correct is, dan vragen wij u vriendelijk om dit te bevestigen volgens onze algemene voorwaarden: http://www.edpnet.be/nl/conditions/alge ... orwaarden/
Indien deze stopzetting niet correct is, dan raden wij u aan om zo snel als mogelijk contact te nemen met Proximus op het nummer 0800 22 800. Gelieve intussen het volgende document in te vullen en te tekenen en zo snel als mogelijk aan ons terug te bezorgen samen met een kopie van uw identiteitskaart: https://edpnet.be/plugins/docs/LOABEnl_ ... eowner.pdf
Op die manier zal edpnet trachten om deze onterechte stopzetting te annuleren bij Proximus.
Voor verdere vragen, neemt u contact met ons op het nummer 03 265 67 00 of stuur uw antwoord via dit ticket.
Met vriendelijke groeten,
Het edpnet team
Klopt, dan moeten ze terugbetalen.9livesuni schreef:Bij Edp loop je toch voor? Zo betaal je in mei juni. Waarom zou je Edp opzeggen zonder dat je zeker weet dat je internet hebt? ( afhankelijk van je huidige en toekomstige situatie)Het is en blijft proximus, de kans dat er iets mis gaat is groot.
Ohh, dat was me niet erg duidelijk zeg, dacht dat er een soort Tadaam was ofzo. Dan trek ik mijn woorden over een Scarlet-killer ook in, want voor 5€ extra digitale tv en een vaste lijn is het wel waard. Thanks!raf1 schreef:Dit is een aanbod zonder klassieke tv.
Ik ken de details niet, waarschijnlijk is de "local loop" wel gereguleerd.Freec schreef:Dan moeten ze in Spanje toch een soort bipt hebben, die wel in het belang van de consument is?
Eentje die dan beter werkt, dan de belgische
Ik ken de situatie daar niet. Maar kan me moeilijk voorstellen, dat ze geen monsterwinsten gaan maken op de resellers, als ze de kans hebben.
Waar loopt het dan bij ons fout?
bogdanni schreef:Mobile Vikings fiber. mv.jpg
With a managed switch and a mirror port between the ONT and the B-box, I guess it would be possible to make a packet trace (Wireshark) and read the PPPoE credentials?bogdanni schreef:Technician said BBox is obligatory, but also that it's your property. There's no welcome letter with the PPPoE credentials, found login name (@wholesale_pro) in the settings, but the password can only be changed there. Fired a support question to MV.
Can you change the password without knowing the original one?bogdanni schreef:There's no welcome letter with the PPPoE credentials, found login name (@wholesale_pro) in the settings, but the password can only be changed there. Fired a support question to MV.
Just out of curiosity ...bogdanni schreef:For the time being, it's simply a matter of using the default password: login as User to BBox with the password on the sticker, find your PPPoE user name, it's a long numeric string @wholesale_pro. That long number is your password.
Wat is het probleem?9livesuni schreef:Ow boy, where did I get in.
Ah dit dus?Freec schreef:Lijnwaarden kan je uitlezen met de sagem tool
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=43902
The attainable is >120. Zowat de grens. Als je al 100 haalt denk ik dat het een nipte zal zijn.alloja schreef:Met die lijnwaarden kan je normaal gezien 100/40 zonder probleem bereiken!
Code: Selecteer alles
B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0
--------------------------
Device: B-Box 3 Sagem
Downstream current bit rate: 97.335 kbps
Upstream current bit rate: 37.984 kbps
Downstream max bit rate: 102.219 kbps
Upstream max bit rate: 40.901 kbps
Downstream attenuation: 20,5 dB
Downstream noise margin: 7,6 dB
Upstream noise margin: 7,2 dB
Vectoring down: yes