Dizzy schreef:Je schreef "iedereen kan een Russisch uniform aantrekken". Dat is toch insinueren dat dit een realistische optie is of ben je nu je eigen argumenten aan het bombarderen?
Ja, dat is een realistische piste, meer dan een optie zoals jij het stelt. Maar toch blijf je me van ontkenner beschuldigen terwijl ik de piste van het Russisch leger wel degelijk ook mogelijk acht. Maar die erkenning weiger je mij gewoon te geven Dizzy, terwijl ze wel voor je neus ligt. Ik denk dat ik het zelfs twee keer geschreven heb. Dus ga je mij een eerlijk debat gunnen of ben je er op gericht om een andere agenda, zijnde petrol242, boven te halen?
timmermc schreef:+70 Jaar Verenigde Naties en het is beschamend om weeral geen duidelijk standpunt te zien en dat enkel door één land die zijn veto recht kan gebruiken om eender welke resolutie af te keuren.
Dat is inderdaad beschamend. Gaan we eens optellen welke landen op welke topics hun veto gebruikt hebben in het bestaan van de VN? Ik denk dat je gaat verschieten...
cadsite schreef:
Is het binnenvallen in een land met tanks en raketten niet genoeg om dat land als agressor te zien?
Daar is toch wel consensus over? Niet?
timmermc schreef:2 vraagjes aan Petrol:
- Haal je je meeste commentaar op berichten uit het PvdA foldertje?
- Gaat het ManiFiesta feestje van de PvdA communisten dit jaar terug door in de Wellington renbaan te Oostende (hopend van niet) of kiest men nu resoluut voor de theatergrond in Marioepol?
Ah, timmermc heeft iets opgepikt. Uiteraard ben ik PVDA militant 4 hoofdletters trouwens en aangezien we een unitaire partij zijn mag je daar nog PTB aan toevoegen). Ik steek dat niet onder stoelen of banken dus ben ik zeer bereid om op je vragen te antwoorden.
1. Misschien schrijf ik ze zelf wel? Misschien zit mijn ideologie iets dieper dan een foldertje. Bedankt voor de minimalisering, maar je gaat er nog van horen.
2. Ja. Manifiesta gaat door in Oostende op de Wellington renbaan. En het zal nog grootser worden dan de jaren voordien. Je bent van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen.
Content met de antwoorden?
1207 schreef:Binnen een oorlog zijn er nog altijd feiten, waarheden, realiteiten, …
En dat mijn beste zijn de eerste slachtoffers. Wat zijn de feiten, de waarheden (waarheden bestaan niet) en de realiteiten?
1207 schreef:Volg dan tenminste de russische logica
Waarom??
1207 schreef:Alles wat we in oekraine ziet zag je ook in grozny of aleppo. knal dezelfde film, dezelfde praktijken, dezelfde retoriek, dezelfde militaire modus operandi, …
Volledig akkoord. Net zoals op al die andere plekken in de wereld waar conflicten met de wapens worden bevochten. In Jemen zien we bijna een copy paste, live op hetzelfde moment, en geen kat die er blijkbaar wakker van ligt.
1207 schreef:Het is dit soort onzin wat van u een poetinfan maakt
Doe maar gerust. Nog iets? Laat maar komen. Ge staat in de rij en zal je beurt moeten afwachten.
Med schreef:En opnieuw draai je rond de pot. Als de kwantiteit hun mening is dat met bruut geweld een ander land binnen te vallen verwerpelijk is, en jij blijft er alles aan doen om die stelling te wijzigen, wat is dan uw uiteindelijke doel?
Gij moogt ook in de rij komen staan. Mijn uiteindelijke doel is een begrijpen van alle kanten van het conflict. Maar dat is blijkbaar meeheulen met de vijand en een letterlijk 'verraad'. Ge doet maar.
1207 schreef: Liefts nooit ergens inhoudelijk op ingaan en vergeet niet in regelmatige afstanden een hoop schuld op de VS, EU of nato te leggen.
Ik doe niet anders 1207 dan inhoudelijk de lege geesten een beetje te vullen. Mijn probleem niet dat je er niet voor open staat. Heb je al eens de notulen van de NAVO top uit 2008 nagelezen? Of de memorandi die ik hier al gepost heb? Heb je ze gelezen? Zijn ze zonder inhoud?
Als ge dat gedaan hebt dan mag je me misschien van niet-inhoudelijk gaan beschuldigen. Probeer ook een beetje de historie van 1991 (was je al geboren toen?) tot nu te vatten, of toch een poging tot proberen te verwezenlijken en dan kunnen we nog eens deftig debat houden. Mij beschuldigen van 'geen inhoud' gaat je niet ver brengen hoor. Wat is de 'inhoud' die jij gebracht hebt buiten het na heulen van wat je denkt te weten of gehoord te hebben in zoiets dat als 'pers' doorgaat?
Med schreef:
Mogen de russen dan terug een USSR maken van u?
Elk land heeft toch het recht te kiezen welke richting het uitgaat als ik dat hier allemaal zo lees?
Med schreef:Mogen de native americans dan de overige amerikanen afmaken van u?
?? Ja, allemaal!
Van de eerste tot de laatste. De keel oversnijden tot alle vuiligheid eruit komt...
Med schreef:Mogen de japanners terug een deel van Azië bezetten van u?
?? ja, volledig
Ik hou van Sushi en het zou zeker als verplicht nationaal gerecht moeten gelden.
Med schreef:Mag nederland België terug heroveren van u?
Liefst niet
Med schreef:Of mogen wij terug Congo koloniseren?
Maar Congo is nog steeds gekoloniseerd mijn beste.
Med schreef:Indien niet, negeert u het verleden en erken je niet alle actoren.
Ja, en het gras is nat, zelfs als het niet geregend heeft. Je bent duidelijk leeg qua argumentering. Probeer nog eens.
Med schreef:Al het overige dat jij zegt is uit ideologie mambo-jambo trachten te verkopen.
Ik zal er nog eens een zak chips bij nemen. Het wordt echt wel heel leutig.