Ik ben (nu al spijt van) een maand geleden overgeschakeld naar Orange en loop tegen het volgende probleem aan: ik krijg die voicemail niet uitgeschakeld.
Na contact met de klantendienst krijg ik volgend antwoord:
"Het is namelijk zo dat deze optie standaard mee in uw tariefplan zit niet de deactiveren valt. Wat we wel kunnen doen is uw rinkeltijd verlengen naar het maximum. Had u dit graag laten wijzigen?
Ongeveer een jaar geleden met de komst van onze Go abonnementen werd er standaard een professionele voicemail aan iedereen aangeboden. We kunnen dit niet uitschakelen enkel verlengen."
Weet er iemand of er toch nog een mogelijkheid is om van de voicemail af te geraken?
Voicemail uitschakelen
Inderdaad, doorschakeling is de oplossing. Nu heb ik een extra surf sim kaart en de oproepen komen door maar geen bij niet opnemen/geen ontvangst niet meer naar voicemail. Enkel bericht dat de correspondent niet bereikbaar is. Perfect!
Volgende 2 codes gebruikt:
**62*ander nummer#
**61*ander nummer#
Volgende 2 codes gebruikt:
**62*ander nummer#
**61*ander nummer#
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 105 keer
probeer eens ##002# om de voicemail te deactiveren... oud truukje, misschien werkt dat nog
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ik had vroeger via de helpdesk mijn voicemail laten uitschakelen. Echter toen ik van abonnement veranderde (met hetzelfde nummer), dan kreeg ik plots terug die vervelende voicemail. Terug gebeld naar de helpdesk en helaas : ze kunnen het niet meer uitschakelen...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- honda4life
- Moderator
- Berichten: 6132
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
20/30 seconden is inderdaad veel te kort en een grote frustratie.
Wat doe je dan als je echt een conversatie wil... dan maar enkele seconden voor de voicemail opleggen om ook weer niet de kassa te passeren van gesprekskosten.
Wat doe je dan als je echt een conversatie wil... dan maar enkele seconden voor de voicemail opleggen om ook weer niet de kassa te passeren van gesprekskosten.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Berichten: 1047
- Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
- Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
- Bedankt: 57 keer
Kunnen, willen of weten hoe?krisken schreef:helaas : ze kunnen het niet meer uitschakelen...
Dat de 1ste lijn dat niet weet is best mogelijk.
Dat het helemaal niet kan... daar heb ik héél sterk mijn twijfels over!
Heppie NY!