Voicemail uitschakelen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
tj2940
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 mei 2012, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik ben (nu al spijt van) een maand geleden overgeschakeld naar Orange en loop tegen het volgende probleem aan: ik krijg die voicemail niet uitgeschakeld.
Na contact met de klantendienst krijg ik volgend antwoord:
"Het is namelijk zo dat deze optie standaard mee in uw tariefplan zit niet de deactiveren valt. Wat we wel kunnen doen is uw rinkeltijd verlengen naar het maximum. Had u dit graag laten wijzigen?
Ongeveer een jaar geleden met de komst van onze Go abonnementen werd er standaard een professionele voicemail aan iedereen aangeboden. We kunnen dit niet uitschakelen enkel verlengen."

Weet er iemand of er toch nog een mogelijkheid is om van de voicemail af te geraken?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9535
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Nummer naarwaar doorgeschakeld wordt bij niet antwoorden veranderen in iets dat het systeem aanvaardt maar nergens op uitkomt?
tj2940
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 mei 2012, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Inderdaad, doorschakeling is de oplossing. Nu heb ik een extra surf sim kaart en de oproepen komen door maar geen bij niet opnemen/geen ontvangst niet meer naar voicemail. Enkel bericht dat de correspondent niet bereikbaar is. Perfect!
Volgende 2 codes gebruikt:
**62*ander nummer#
**61*ander nummer#
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 105 keer

probeer eens ##002# om de voicemail te deactiveren... oud truukje, misschien werkt dat nog
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
tj2940
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 mei 2012, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

bvhalst schreef:probeer eens ##002# om de voicemail te deactiveren... oud truukje, misschien werkt dat nog
Dit geeft wel een melding dat het uitgevoerd is maar... werkt niet...
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 105 keer

Probeer eens #002#
You never know…
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1047
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
Bedankt: 57 keer

Ik heb hier in het verleden ook al vruchteloos naar gezocht...

Zou dit een gemakkelijke manier zijn om winst te maken of een technische kwestie?
Heppie NY!
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Ik had vroeger via de helpdesk mijn voicemail laten uitschakelen. Echter toen ik van abonnement veranderde (met hetzelfde nummer), dan kreeg ik plots terug die vervelende voicemail. Terug gebeld naar de helpdesk en helaas : ze kunnen het niet meer uitschakelen...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6132
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

20/30 seconden is inderdaad veel te kort en een grote frustratie.
Wat doe je dan als je echt een conversatie wil... dan maar enkele seconden voor de voicemail opleggen om ook weer niet de kassa te passeren van gesprekskosten.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Ernie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1047
Lid geworden op: 08 jun 2011, 06:35
Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
Bedankt: 57 keer

krisken schreef:helaas : ze kunnen het niet meer uitschakelen...
Kunnen, willen of weten hoe?

Dat de 1ste lijn dat niet weet is best mogelijk.
Dat het helemaal niet kan... daar heb ik héél sterk mijn twijfels over!
Heppie NY!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”