petrol242 schreef:Ze krijgen voor die telewerkdagen uiteraard geen vervoersonkosten. Moeten die dan ook van hun oren maken omdat mensen die wel naar de vloer komen die wel krijgen? Je argumentatie rammelt aan alle kanten
Jongens toch, heb je nu zelf door wat je hier schrijft???
Van een rammelende argumentatie gesproken
Iemand die telewerkt krijgt geen vervoersonkosten ... boeah ... hij heeft die dag geen vervoer nodig hé, waarom zou hij dan daarover van zijn oren moeten maken.
Sterker nog, als hij de vervoerskosten wil, dat em dan gaat werken hé, het is vrijwillig dat telewerk ...
Maar die arbeider die kan niet kiezen, die moet verplicht naar het werk en jij als vakbondsman gaat zijn vervoersonkosten nog ne keer in vraag stellen...
goe bezig !
en dan deze flauwekul, als dat het niveau van de vakbond bij jullie is ...
petrol242 schreef:
Elke tewerkstelling in welke vorm dan ook bij een werkgever is op vrijwillige basis. Wil dat daarom zeggen dat er geen duidelijke afspraken gemaakt moeten worden over loon- en arbeidsvoorwaarden? Ik stel voor dat je je contract in stukken scheurt en in de vuilbak kiepert. Het is toch nutteloos want je zit vrijwillig bij je werkgever.
Elke tewerkstelling is op basis van een contract,
het contract teken je op vrijwillige basis. Daarna volg je wat in het contract staat ... moeilijk hé
petrol242 schreef:
Toen ik pleitte voor betere maatregelen voor werknemers die 24/7 bloot gesteld zijn aan mogelijke besmetting ...
... toen heb ik je gezegd dat je het werk onmiddellijk moest neerleggen ... ipv het op zijn beloop te laten
iceke schreef:duizend schreef:
Voor corona speelt hij liever russische roulette

Ik speel helemaal geen russische roulette
50.000 hospitalisaties per jaar op 1200000 Belgen = 0.41%
Russische roulette dus met 0,41% kans op "winst"
Dus voor elke 243 icekes die op een rij staan, gaat er eentje de russiche roulette winnen.
En dit jaar na jaar, lijkt me al kans genoeg
Maar wacht eens even die 50.000 dat gaat over iedereen, gevaccinneerd of niet.
De kans dat een niet gevaccineerde prijs heeft is veel hoger, een factor 5 tot 9 hoger, laten we 5 nemen
Dus voor elke 48 niet gevaccineerde icekes die op een rij staan, gaat er dan eentje de russiche roulette winnen.
Verwaarloosbaar dus