Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

murdock447 schreef:Je bent ook niet verplicht om naar het dichtsbijzijnde keuringsstation te gaan.
Correct, maar een kleine kanttekening.
Ga niet zomaar even naar een willekeurig station dat misschien eenmalig op je route ligt, want een eventuele herkeuring moet in hetzelfde station als waar de auto is afgekeurd.
murdock447
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 28 sep 2008, 12:29
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 23 keer

on4bam schreef:
murdock447 schreef:Maurits
Nog een frustratie, mensen die mijn naam verkeerd schrijven. :wink:

Zoals gezegd... Ik hou dat zelf ook wel bij en was op tijd. Als ik de keuze heb... ik sta op een dikke 5 minuten aan het controlecentrum de andere liggen op een half uur of meer (afhankelijk van het verkeer).
Oeps sorry voor de naamsvergissing Maurice …..ik heb deze dus al jaren verkeerd in mijn gedachten ….5lw. ;-)
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Soms is vooruitgang echt wel achteruitgang. Neem nu de elektronische voorschriften. Vroeger maakte ik een foto van mijn briefje via een app zodat ik een medicament kon bestellen bij de apotheek. Dat ging heel makkelijk en vlot maar was vrij rudimentair. Bestellen, bevestiging krijgen van bestelling en aankomst.

Nu gaat alles elektronisch en moet je een app installeren van één of andere firma waar uw apotheek voor heeft gekozen. De app van mijn apotheek laat me niet toe me te registeren/inloggen omdat Chrome crashed op hun landingspagina om in te loggen. Dan bestel ik maar gewoon via mijngezondheid.be waar ik ook mijn medicatie kan reserveren bij mijn favoriete apotheek. Voor de zekerheid stuur ik een mailtje naar mijn apotheek om dit te bevestigen.
Ik krijg een mailtje terug met de boodschap dat mijn probleem van aanmelden ging worden doorgegeven aan de technische dienst. En daarna konden ze me vertellen dat het nog niet lukt om te reserveren via mijngezondheid.be omdat dat nog niet werkt met hun systeem.

Graag gewoon terug papieren voorschriftjes. Waarom moet er in een extern bedrijf komen kijken als je nu iets wilt bestellen? Ik kan van apotheek veranderen maar dit vind ik verre van een vooruitgang......
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Hier nochtans fan van de elektronische voorschriften. Even een mailtje / telefoontje naar de apotheek dat er een voorschrift klaar staat en kan er even later om zonder problemen.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

Pengu schreef: Nu gaat alles elektronisch en moet je een app installeren van één of andere firma waar uw apotheek voor heeft gekozen.
fout
je kunt je voorschriftenapp zelf kiezen
Zoals altijd zijn er waardeloze en degelijke apps

https://www.pharmacie.be/nl/Gezondheid/ ... heren.aspx
ik gebruik de laatste
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Maar het rare is ik heb het mijne gewoon afgehaald met mijn id kaart of heb je de keuze?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

boonpwnz schreef:Maar het rare is ik heb het mijne gewoon afgehaald met mijn id kaart of heb je de keuze?
klopt
die apps tonen u gewoon welke voorschriftjes nog online/ergens in een databank staan. de apotheek haalt die uiteraard niet van die app.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Even geprobeerd om die oude iPad opnieuw aan het praten te krijgen, waarvan ik nog wel de inlognaam en het paswoord weet. Maar helaas geen correct antwoord meer op de beveiligingsvragen. Grrrr...
Iemand een idee?
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Formulieren invullen… :bang:
Wie bedenkt zo’n formulieren waar ze termen gebruiken waar ik niet van begrijp wat ze precies willen weten.
Vandaag : formulier voor een bank waar ik na mijn naam ook mijn “hoedanigheid” moet invullen…
Wat willen ze weten? Ik ben hun klant, ik ben een rekeninghouder, ik ben zelfstandige, ik ben ongehuwd, wat willen ze verdorie weten???? En weten ze dat nog niet????
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Uw sexuele voorkeur, uw lievelingseten/drank,... :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Rekeninghouder wellicht (ipv gemachtigde of iets anders). Hangt af van context.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

R2D2 schreef:Formulieren invullen… :bang:
Wie bedenkt zo’n formulieren waar ze termen gebruiken waar ik niet van begrijp wat ze precies willen weten.
Vandaag : formulier voor een bank waar ik na mijn naam ook mijn “hoedanigheid” moet invullen…
Wat willen ze weten?
Je kan toch gewoon tijdens de kantooruren even die bank contacteren en hén vragen wat ze precies bedoelen ??
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Met een potlood de omtrek van uw hoedanigheid aftekenen. :banana:
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Ze vragen uw rechtspersoon, voor eenmanszaken zal dat natuurlijk persoon zijn voor de grotere zal dat bestuurder of iets dergelijk zijn.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

9livesuni schreef:Ze vragen uw rechtspersoon, voor eenmanszaken zal dat natuurlijk persoon zijn voor de grotere zal dat bestuurder of iets dergelijk zijn.
Dat ze dan een keuzemogelijkheid geven hė.

Ik heb het uiteindelijk niet ingevuld en het is zo ook aanvaard. Dus een zinloos veld op het formulier blijkbaar.
Bevestigt mijn indruk dat men bij het ontwerp van formulieren er graag allerlei gegevens bijhaalt om het blad te vullen zonder dat ze functioneel zijn. Het blad moet vol zijn blijkbaar.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

krisken schreef:Uw sexuele voorkeur
Dat mogen ze niets vragen en evenmin bijhouden.

Het "grappige" is dat er om elk formulier op te stellen een gans "proces" team is, maar die keken bij die bank duidelijk te veel vanuit hun eigen (intern) proces en te weinig vanuit de klantenervaring. Van UAT & panels hebben ze daar waarschijnlijk ook nog nooit gehoord :).
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Dat is een probleem van veel bedrijven, ze denken teveel vanuit hun eigen standpunt en dus ook hun termen. Als ze dan toch zo'n woord willen gebruiken hadden ze er ook wat uitleg of keuzemogelijkheden bij kunnen geven.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Gebruikerservaring is dan ook een heel moeilijk woord voor veel bedrijven.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

Joe de Mannen schreef:Gebruikerservaring is dan ook een heel moeilijk woord voor veel bedrijven.
J.
als er daar iets niet lukt is het nochtans ALTIJD schuld vd klant
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

KMO klant - "Beste, onze server maakt sinds een tijd veel lawaai en tot vandaag was het voldoende om de server even uit te zetten om af te koelen en dan terug in te schakelen. Maar vandaag loopt er iets anders mis want we kunnen er niet meer aan..."

Resultaat: BSOD ... hoe zou dat nu komen ... :bang:
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

1207 schreef:
Joe de Mannen schreef:Gebruikerservaring is dan ook een heel moeilijk woord voor veel bedrijven.
J.
als er daar iets niet lukt is het nochtans ALTIJD schuld vd klant
Uiteraard, altijd. Ik zit in de incident-management groep bij een groot bedrijf, al jaren, het valt op dat we evolueren van een 'we lossen het op'-mentaliteit naar een 'niet onze schuld, schuif maar door'-mentaliteit. Jammer.
Outsourcing doet daar niet goed aan...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Joe de Mannen schreef: Uiteraard, altijd. Ik zit in de incident-management groep bij een groot bedrijf, al jaren, het valt op dat we evolueren van een 'we lossen het op'-mentaliteit naar een 'niet onze schuld, schuif maar door'-mentaliteit. Jammer.
Outsourcing doet daar niet goed aan...

J.
Ik haat dat !! Ik/wij zitten meestal zelf in die outsourced stoel, bijgevolg trekken wij meestal teveel werk naar ons toe omdat we de enige partij zijn die 'ownership' durven/willen nemen ... qua relatie wordt dan wel geapprecieerd door de klant, maar eigenlijk gaan we zo steeds buiten onze contract scope (die natuurlijk veel te nauw is gezet om de kosten te drukken ...)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Met OKR's en KPI's gaan we dat fixen.
Alles in een mal persen is belangrijker dan échte realisaties.

Ik ben al lang verleerd te hopen dat het elders beter is: overal heb je van die "alles in een mal" idioten.
En dan verrast zijn dat de "NPS" (nog zo'n modewoord) naar beneden gaat...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

PostNL pakket dat zogezegd is afgeleverd enkele dagen geleden, maar dus niet het geval is.
PostNL zegt contacteer de verzender. Verzender zegt is geleverd en contacteer PostNL. :bang:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Sasuke schreef:
Joe de Mannen schreef: Uiteraard, altijd. Ik zit in de incident-management groep bij een groot bedrijf, al jaren, het valt op dat we evolueren van een 'we lossen het op'-mentaliteit naar een 'niet onze schuld, schuif maar door'-mentaliteit. Jammer.
Outsourcing doet daar niet goed aan...

J.
Ik haat dat !! Ik/wij zitten meestal zelf in die outsourced stoel, bijgevolg trekken wij meestal teveel werk naar ons toe omdat we de enige partij zijn die 'ownership' durven/willen nemen ... qua relatie wordt dan wel geapprecieerd door de klant, maar eigenlijk gaan we zo steeds buiten onze contract scope (die natuurlijk veel te nauw is gezet om de kosten te drukken ...)
Ik zit nu bij een partij die geen flauw idee heeft wat ze hebben aangenomen van werk en mede daardoor er veel te weinig centen voor gevraagd heeft... en regelmatig komen er nog items uit het contract boven "die we blijkbaar ook moeten doen" alleen al voor wat er de afgelopen weken is bovengekomen heb je een paar full times nodig...en er is op dit moment slechts 1/3 van het field personeel aangeworven...

Dit is niet alleen een frustratie van de dag, maar stilaan van bijna alle dagen aan het worden.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Pengu schreef:Soms is vooruitgang echt wel achteruitgang. Neem nu de elektronische voorschriften. Vroeger maakte ik een foto van mijn briefje via een app zodat ik een medicament kon bestellen bij de apotheek. Dat ging heel makkelijk en vlot maar was vrij rudimentair. Bestellen, bevestiging krijgen van bestelling en aankomst.

Nu gaat alles elektronisch en moet je een app installeren van één of andere firma waar uw apotheek voor heeft gekozen. De app van mijn apotheek laat me niet toe me te registeren/inloggen omdat Chrome crashed op hun landingspagina om in te loggen. Dan bestel ik maar gewoon via mijngezondheid.be waar ik ook mijn medicatie kan reserveren bij mijn favoriete apotheek. Voor de zekerheid stuur ik een mailtje naar mijn apotheek om dit te bevestigen.
Ik krijg een mailtje terug met de boodschap dat mijn probleem van aanmelden ging worden doorgegeven aan de technische dienst. En daarna konden ze me vertellen dat het nog niet lukt om te reserveren via mijngezondheid.be omdat dat nog niet werkt met hun systeem.

Graag gewoon terug papieren voorschriftjes. Waarom moet er in een extern bedrijf komen kijken als je nu iets wilt bestellen? Ik kan van apotheek veranderen maar dit vind ik verre van een vooruitgang......
Het voordeel aan het systeem is toch net dat je geen voorschrift meer moet meenemen naar daar?
Enkel je eID moet eenmaal per 18 maanden ingelezen worden bij de apotheek, voor de rest kunnen ze meteen aan je voorschriften van gelijk welke arts.
Avenger 2.0 schreef:PostNL pakket dat zogezegd is afgeleverd enkele dagen geleden, maar dus niet het geval is.
PostNL zegt contacteer de verzender. Verzender zegt is geleverd en contacteer PostNL. :bang:
PostNL heeft gelijk: verzender contacteren.
En als deze niets doen: je geld terug eisen. Hopelijk heb je betaald met een middel waarbij je dit kan doen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

opeens een dikke doccle spam. Plots staan 15 loonfiches klaar :roll:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

blaatpraat schreef:
Avenger 2.0 schreef:PostNL pakket dat zogezegd is afgeleverd enkele dagen geleden, maar dus niet het geval is.
PostNL zegt contacteer de verzender. Verzender zegt is geleverd en contacteer PostNL. :bang:
PostNL heeft gelijk: verzender contacteren.
En als deze niets doen: je geld terug eisen. Hopelijk heb je betaald met een middel waarbij je dit kan doen.

Maar niet evident als ze pakket markeren als geleverd natuurlijk.
Onze buren hebben trouwens hetzelfde probleem met hun PostNL pakket van die dag.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik dacht dat entitled gedrag iets uit het verleden was. Daarnet meegemaakt in colruyt of all places, iemand die gewoon zonder boe of ba voor steekt in de lijn (vlak voor m'n neus). Ik vraag hem eerst vriendelijk van achteraan aan te sluiten, begint zich op te blazen en huf puf 'weet je niet wie ik ben' gedrag.

Colruyt bediende zegt vriendelijk tegen me dat ik mag aansluiten aan een andere (tot hiertoe gesloten) kassa, samen met de rest, en dat 'meneer' even mag wachten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Prachtig aangepakt van Colruyt :lol:
Was misschien een Big Brother / Temptation island deelnemer ofzo :roll:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Kwam ook zoiets tegen op een luchthaven. Er staat een hele rij voor de incheckbalie. Komt er ineens een ouder persoon met zijn karretje en die zet zich vooraan in de rij. Anderen maken er opmerkingen over dat de rij elders begint maar de man negeert hen eerst. Nadat het protest toeneemt reageert hij toch. Hij zegt dat hij moeilijk kan staan met zijn leeftijd maar er scheelt niets aan hem, hij draagt trouwens pro wandelschoenen die goed gebruikt uitzien :)

Zijn vrouw begint meer gewetensproblemen te krijgen want steeds meer mensen vragen hem om achteraan aan te sluiten. Zijn vrouw besluit uiteindelijk om achteraan te gaan staan. Daardoor kan hij zelf niet anders dan af te druipen... onder applaus van een ganse hal :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Tweede dag op rij: "Hi, this is Jennifer from Microsoft support....."
Telkens fake random nummers (0039***, 0049****..) dus moeilijk te blokkeren in de FB.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 651
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 33 keer

on4bam schreef:Telkens fake random nummers (0039***, 0049****..) dus moeilijk te blokkeren in de FB.
Tenzij je échte telefoontjes verwacht uit die regio is dat met de FB toch simpel te doen? Ik stuur al die rommel naar een FB voicemailbox... Hebben ze nog een gesprek aan hun been :)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

0049 kan ik niet blokkeren, 0039 zou wel kunnen natuurlijk maar dan is de volgende weer iets anders. Er zit al veel in de block list. Anoniem gaat sowieso naar antwoordapparaat.
Daarstraks weer zo'n pipo. Heb hem gevraagd of zijn moeder trots was op hem met zijn carrière als ordinaire dief. Hij bleef volhouden dat hij echt wel van MS was. Hij beweerde het registratienr van mijn Windows te kennen maar wou het eerst niet zeggen. Na wat aandringen (geeft dan eens de eerste 4 tekens) wel en nadat ik zei dat dat verkeerd was bleef hij volhouden... Ik heb hem toch een 10-tal minuten bezig gehouden, 10 minuten minder om iemand anders op te lichten.
Het is blijkbaar weer de tijd van het jaar dat het ongedierte van onder zijn steen kruipt. :nono:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik dacht ... ooh ... "Total War - Warhammer III" toegevoegd op GamePass ... ff installeren ...
Afbeelding

Niet dus ... 113GB ??!! :eek:

Update: 19/02 - Dat ik geen nieuwe post kan maken omdat er niemand anders of geen frustratie heeft geuit

Update 2 - Takeaway.com - Leo Sushi - Verwachtte wachttijd 45 minuten. Na bestelling omstreeks 17:50 … Uw bestelling kan afgehaald worden om 19:23 :eek: Grrrrr …. Boze vrouw nu :-)

Update 3 - Daar ik mijn eigen post moet editen … is er ook geen bump van het topic op de frontpage dus gaat men dit pas lezen bij een post van het volgend gefrustreerd kieken :beerchug:
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Update 4 — Godverdoeme, in dit topic mocht ik dus wel dubbelposten :-D
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Een trial van AppleTV+ geactiveerd op m'n LG OLED. Geen idee wat er mis is, maar de kwaliteit is echt om te janken. De user interface is ook echt alles behalve intuitief...

Netflix, prime, disney, geen probleem voor 4k content. "For all mankind" op ATV+, 't ziet er uit als SD.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Storm goed doorstaan gisteren. Vanmiddag stroompanne. Fortigate 80D boot niet meer op :-( . Handig als alles in VLAN's zit, daar een 2e sessie op open stond etc...
Dus sommige zaken onbereikbaar, niks extern bereikbaar. De WAF is lichtjes gezakt, dus morgen maar al iets virtueel opzetten tijdelijk en dan op zoek naar een alternatief. Suggesties welkom. Voorlopig van PFSense al wat goed gehoord, maar geen idee wat goede hardware is en zelfde met MikroTik maar een merde om in te stellen (naar t schijnt).
Anyway, ik ga dat speelgoed missen :(.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Heb nog een Fortigate 60E als ge wilt. Maar anders zou ik ook een opnsense opzetten, kan perfect op oude hardware. Als je nog een oude pc hebt, dan kan dat direct.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Opnsense zou ik inderdaad ook aanraden.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”