Dan zit je goed met uw fantasie dat de kernuitstap nog kan teruggedraaid wordenOrdon schreef:België is dan blijkbaar écht het land van het surrealisme?
Surrealisten werken immers vanuit fantastische droombeelden en toevalligheden.
Ordon, je wil graag een discussie houden maar je kan zelf geen consequente lijn aanhouden. Wie is er hier de hele tijd aan het doen alsof groen de enige partij is die schuldig is? Jij toch. Als anderen, ik ben daarin helemaal niet alleen en zelfs voorstanders van kernenergie zijn het ermee eens, bevestigen dat alle partijen boter op het hoofd hebben dan begin jij over anderen de schuld geven. Voor mij is groen bij die partijen maar zeker niet meer dan de anderen vermits ze amper aan het beleid hebben deelgenomen. Als anderen een zoveel beter beleid voerden hadden ze deze wet kunnen aanpassen en dat hebben ze allemaal NIET gedaan. Jij blijft bood op de partij die wel bij haar standpunt is gebleven
Trouwens ik heb geen groen plan en ik stem niet eens groen, tot daar uw observatievermogen. Ik geloof niet in de grote waarheid van 1 partij, dus ook niet in die van groen. Ik vind wel dat partijen belangrijke bijdragen kunnen leveren in ideeën en soms is dat bij de ene en soms bij de andere partij dat ik eerder mijn standpunt zie. Ik heb altijd een beetje raar gevonden, die mensen die achter één grote waarheid aanhollen en de rest als des duivels beschouwen. Dat is iets voor kinderen die naar een film kijken, wie zijn de goeie en wie zijn de slechte Je doet alsof je als Merlina-fan moet strijden tegen de verduivelde groene Sardonis