waar is versatel adsl more?

Plaats reactie
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

http://versatel.be/adsl/index.php?&lang ... 4DE03D2740

De vraag spreekt voor zich :P
Hopelijk geen problemen voor mijn aanvraag, normaal moet ik ieder moment always more adsl hebben, cant wait.
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

eldiablo schreef:http://versatel.be/adsl/index.php?&language=nl&visitorID=3FF55329-B91A-475F-8655-DB4DE03D2740

De vraag spreekt voor zich :P
Hopelijk geen problemen voor mijn aanvraag, normaal moet ik ieder moment always more adsl hebben, cant wait.


Net gebeld met Versatel-tele2... Gebruikers die always adsl more hebben, kunnen het verder gebruiken, zoals voorheen... Maar nieuwe klanten kunnen ADSL MORE niet meer bestellen, zal worden afgebouwd in de toekomst omdat het nieuwe ALL IN packet voor 39,9 € interessanter is en dit vervangt op termijn...
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ewel, met die vraag ben ik vandaag nog eens op Userbase terecht gekomen. Ik had diene mail van de nieuwe formule net gezien en ik dacht zo eventjes te vergelijken met mijn ADSL More, maar kon het niet meer terug vinden.

Ewel, ik heb een Discovery Line van belgacom waar ik niet op bel. De lijn kost me dus €7 / maand, met €34 versatel kosten erbij. (Ja, ik zit ZWAAR over de limiet elke maand, maar daar heb ik het voor genomen. Geen fair use, geen gezer, gewoon 250Gig/maand zonder last.)

Ik ga dus rustig stilletjes blijven doorgenieten van Always More ADSL van versatel. Jammer voor de nieuwe klanten.
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Belgacom Discovery Line: 6,50 € / maand
Versatel Always More ADSL: 29,90 € / maand
Overschrijding datalimiet: 5 € / maand

Totaal Always More: 41,40 € / maand


Versatel/Tele2 All-In: 39,90 € / maand
Overschrijding datalimiet: 5 € / maand

Totaal All-In: 44,90 € / maand


Conclusie: 3,5 € / maand extra voor een 4 maal hogere downloadsnelheid en de mogelijkheid om gratis of tegen redelijke prijzen te bellen. Bovendien kan je nog besparen als er maanden zijn waarbij je onder de 10 GB dataverkeer blijft.

Ben je zeker dat de More formule zoveel interessanter is?
brick
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 maa 2005, 20:22

ik zit net in de zelfde situatie als KaiZas
en ik denk da ik voorlopig ook blijf bij always adsl more
liever 1mbit unlimited dan dan 4mbit FUP
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Waar ergens op de sites van Versatel of Tele2 wordt over een FUP gesproken?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Men spreekt nergens over FUP, het systeem zal hetzelfde zijn als bij Versatel ADSL...
brick
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 maa 2005, 20:22

ja ik ben dat ook nog nergens tegen gekome,
maar van always more weten we zeker dat het unlimited is van "Tele2 all in" weten we nix met zekerheid.
ik kijk liever de kat uit de boom en ingeval van FUP kies ik toch liever voor unlimited tegen 1mbit dan FUP tegen 4mbit
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Het zou toch volgens bepaalde bronnen i.p.v. 5 EUR max 1 EUR per GB zijn en geen FUP ???!!!
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Het zou toch volgens bepaalde bronnen i.p.v. 5 EUR max 1 EUR per GB zijn en geen FUP ???!!!
brick
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 maa 2005, 20:22

zoals ik al heb gezegd we weten nix met zekerheid
ik hoop echt dat ge gelijk hebt maar ik heb mijn vertrouwen in Tele2 alverloren
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

Heb me vandaag ingeschreven voor Tele2All in, via telefoon.

Heb abbo op Versatel More ADSl, sinds 14 maanden + ook nog Telenet internet mono, dit laatste als sinds enkele jaren.

Abbo More ADSL wordt gewoon overgenomen door dit nieuwe Tele2 all in.

Ook de telefoonlijn van Belgacom wordt volledig overgenomen door Tele2 (is een classic line), met behoud van telefoonnummer.

Wat me wel verontruste was het onderwerp op dit forum : "OPGELET met downloadlimiet bij TELE2/versatel !!!!!".

Om 19:00u even teruggebeld met de 070-nummer, waar ik een bevestiging kreeg van de helpdesk-medewerker, i.v.m. het onbeperkt internet.

Men vertelde me aan de telefoon, dat wat er op de site staat vermeld ook effectief de voorwaarde is.

Heb wel van alle pagina's op de site een afdruk gemaakt op de printer.
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

op de site staan 2 verschillende dinges, dus....
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Rudolfke schreef:Heb wel van alle pagina's op de site een afdruk gemaakt op de printer.


Ze zijn heus wel ingedekt tegen 'fouten' op hun website. Probeer het gewoon op papier te krijgen (met handtekening)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

had per toeval een gaatje ontdekt (zo gaat dat meestal) op hun site waardoor ik toch nog always more kon bestellen. Als je naar de tarieven gaat en dan van onderen kiest voor "wij gidsen je door ons aanbod" en selecteerd daar overal de zwaarste keuze dan wordt je "ik kies voor always more adsl" voorgesteld en als je dat selecteerd kan je online always more aanvragen. met succes heb ik ondervonden. nadien nog versatel gebeld met wat vragen voor telefonie en daar verteld dat ik zojuist een always more online had besteld. ocharme het madammeke viel van hare stoel.. "Da kan nie!".

Nu gaan ze mij zeker terug bellen... ben is benieuwd of ik krijg wat ik besteld heb :).
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

lolz !

maja da zal gewoon een formke doorzender naar hun ma of ze u werkelijk die lijn gaan geven ? :p
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

FST schreef:op de site staan 2 verschillende dinges, dus....


Niet helemaal.

Op de link "technische gegevens" vind je inderdaad "10 GB inbegrepen, daarna betalend / onbeperkt ", maar zonder prijsaanduiding.

Op de link daaronder, "tarieven" wordt dit "betalend" verder gespecifieerd als "€ 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis"

Toen ik me inschreef voor ADSL Always More werd identiek dezelfde bewoording gebruikt, wat ertoe zorgde dat bijvoorbeeld de IT manager bij mijn vrouwtje's werk NIET geloofde dat dit systeem feitelijk onbeperkt was.

Hoe dan ook, ik heb vandaag 2 keer naar die jongens gebeld, en ze hebben me wel degelijk bevestigd dat "het systeem bij overschrijden feitelijk identiek is als dat van Versatel's Always More", zijnde, extra bijbetalen boven 10 gig met een maximum plafond van 5 Euro.

Ik zie niet echt in wat daar zo onduidelijk aan is, of heb ik ergens iets gemist ?

Nu wat die Tele2 box betreft : het zou blijbaar gaan om een Speedtouch 715/716 toestel. Heeft iemand daar al effectief de volledig correcte specifiacties van kunnen inzien van de versie die Tele2/Versatel gaat gebruiken ?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Nu zou Versatel-Tele2 nog met een afgeslankte versie van hun All-In moeten komen, zodat men niet verplicht is om die Tele2 box te gebruiken...
Want hoeveel mensen hebben er in de laatste maanden niet geinvesteerd in een nieuwe draadloze router...? En nu zouden ze die moeten opbergen om nooit meer te gebruiken :?
Een soortgelijke formule zoals Always More zou er moeten komen, maar dan met 4Mbps.
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Misschien is het mogelijk om enkel het internetgedeelte te gebruiken zonder telefonie en daardoor ook de box achterwege te laten?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Krekkie schreef:Misschien is het mogelijk om enkel het internetgedeelte te gebruiken zonder telefonie en daardoor ook de box achterwege te laten?


In praktijk misschien wel, maar als je besteld, moet je die box meebestellen, daar zouden ze dan toch nog iets aan moeten veranderen. En ik zeg het nog eens: ik zou direct willen overstappen, enkel die 80€ voor diene box houd me tegen. Ik heb 4 maanden geleden nog maar net geinvesteerd in een nieuwe draadloze adsl router... :?
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

dan verkooptem he :D
prijs is toch korting tov winkel ofzo...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

FST schreef:dan verkooptem he :D
prijs is toch korting tov winkel ofzo...

Ja, maar ik zal er nooit veel voor krijgen. 4 maanden geleden kostte hij nog 99€, nu is em nog maar voor 59€ te verkrijgen bij BGC.
En die prijs dat Versatel vooropsteld: zwaar overdreven. Je denkt toch niet dat die hun broek gaan slijten aan die adsl routers.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

En die prijs dat Versatel vooropsteld: zwaar overdreven. Je denkt toch niet dat die hun broek gaan slijten aan die adsl routers


Nou, je zou nog verbaast staan kijken. Een quick search achter de 716G leert je al snel dat in de gewone handel er een prijs van ongeveer 115 Euro Exclusief BTW wordt gehanteerd voor dit dingetje.

Feit is, op het werk gebruik ik nogal vaak Thomson/Alcatel, en in vergelijking met mijn crappy 6500 kan ik heel gerust aannemen dat deze modem deze prijs WEL waard is. Buiten de lowcost USB gevalletjes heeft Thomson meestal echt wel kwaliteit op de markt gebracht tegen een eerlijke prijs.
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

Heb even op tweakers.net in de pricewatch gekeken naar het 716g model.
Zie volgende link:
http://tweakers.net/pricewatch/118763

Dit zijn wel prijzen in Nederland, en vallen in sommige gevallen wel een klein beetje goedkoper uit dan hier in dit Belgenlandje.
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

Heb even op tweakers.net in de pricewatch gekeken naar het 716g model.
Zie volgende link:
http://tweakers.net/pricewatch/118763

Dit zijn wel prijzen in Nederland, en vallen in sommige gevallen wel een klein beetje goedkoper uit dan hier in dit Belgenlandje.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Ik denk niet dat versatel/tele2 die modem in de winkel gaat halen :) Denk dat ze zelf rond de 50 euro betalen (puur gokje) of nog minder. Kan ook niet anders als je een bestelling plaatst voor 50.000 stuks ofzo.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

BungaMan schreef:Ik denk niet dat versatel/tele2 die modem in de winkel gaat halen :) Denk dat ze zelf rond de 50 euro betalen (puur gokje) of nog minder. Kan ook niet anders als je een bestelling plaatst voor 50.000 stuks ofzo.

Dan heb ik gelijk met mijn statement dat Tele2-Versatel hun broek er niet aan scheuren...
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

Beste klant,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen.

Indien u gebruik wenst te maken van Tele2 All In dient u zich alsook de tele2 box aan te schaffen.

Tot op heden bieden wij u nog niet de mogelijkheid om uw huidige adsl dienst up te graden naar 4MB.

Indien je nog verdere vragen hebt, kan je ons steeds contacteren.
Voor meer informatie over onze producten kan je terecht op www.versatel.be of op het nummer 02 60 80 800 (werkdagen van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).
Voor technische ondersteuning staat onze Klantendienst steeds klaar op 02 60 80 100 (werkdagen van 9u tot 20u).
Heb je administratieve vragen, contacteer ons dan op 02 60 80 300 (werkdagen van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

Met vriendelijke groeten,


Evelien

Versatel Klantendienst

TELE2 - Versatel Belgium NV
Koningin Astridlaan 166
1780 Wemmel
Belgium


:evil:
l1wolf
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 maa 2005, 22:15

Ik zou toch opletten hoor met Versatel. Mij hebben ze serieus bij mijn kloten gehad. Ik zou toch nog even de kat uit de boom kijken en wachten.

En als je iets onderneemt: zorg dat je alles, maar dan ook echt alles op papier hebt ! :-(
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

En hoe hebben ze je dan bij je kloten gehad? Iets meer uitleg of een linkje als het ergens anders al gepost is tnx
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”