De vraag spreekt voor zich
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Hopelijk geen problemen voor mijn aanvraag, normaal moet ik ieder moment always more adsl hebben, cant wait.
Net gebeld met Versatel-tele2... Gebruikers die always adsl more hebben, kunnen het verder gebruiken, zoals voorheen... Maar nieuwe klanten kunnen ADSL MORE niet meer bestellen, zal worden afgebouwd in de toekomst omdat het nieuwe ALL IN packet voor 39,9 € interessanter is en dit vervangt op termijn...eldiablo schreef:http://versatel.be/adsl/index.php?&language=nl&visitorID=3FF55329-B91A-475F-8655-DB4DE03D2740
De vraag spreekt voor zich![]()
Hopelijk geen problemen voor mijn aanvraag, normaal moet ik ieder moment always more adsl hebben, cant wait.
Niet helemaal.FST schreef:op de site staan 2 verschillende dinges, dus....
In praktijk misschien wel, maar als je besteld, moet je die box meebestellen, daar zouden ze dan toch nog iets aan moeten veranderen. En ik zeg het nog eens: ik zou direct willen overstappen, enkel die 80€ voor diene box houd me tegen. Ik heb 4 maanden geleden nog maar net geinvesteerd in een nieuwe draadloze adsl router...Krekkie schreef:Misschien is het mogelijk om enkel het internetgedeelte te gebruiken zonder telefonie en daardoor ook de box achterwege te laten?
Ja, maar ik zal er nooit veel voor krijgen. 4 maanden geleden kostte hij nog 99€, nu is em nog maar voor 59€ te verkrijgen bij BGC.FST schreef:dan verkooptem he
prijs is toch korting tov winkel ofzo...
Nou, je zou nog verbaast staan kijken. Een quick search achter de 716G leert je al snel dat in de gewone handel er een prijs van ongeveer 115 Euro Exclusief BTW wordt gehanteerd voor dit dingetje.En die prijs dat Versatel vooropsteld: zwaar overdreven. Je denkt toch niet dat die hun broek gaan slijten aan die adsl routers
Dan heb ik gelijk met mijn statement dat Tele2-Versatel hun broek er niet aan scheuren...BungaMan schreef:Ik denk niet dat versatel/tele2 die modem in de winkel gaat halenDenk dat ze zelf rond de 50 euro betalen (puur gokje) of nog minder. Kan ook niet anders als je een bestelling plaatst voor 50.000 stuks ofzo.
Beste klant,
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen.
Indien u gebruik wenst te maken van Tele2 All In dient u zich alsook de tele2 box aan te schaffen.
Tot op heden bieden wij u nog niet de mogelijkheid om uw huidige adsl dienst up te graden naar 4MB.
Indien je nog verdere vragen hebt, kan je ons steeds contacteren.
Voor meer informatie over onze producten kan je terecht op www.versatel.be of op het nummer 02 60 80 800 (werkdagen van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).
Voor technische ondersteuning staat onze Klantendienst steeds klaar op 02 60 80 100 (werkdagen van 9u tot 20u).
Heb je administratieve vragen, contacteer ons dan op 02 60 80 300 (werkdagen van 8u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).
Met vriendelijke groeten,
Evelien
Versatel Klantendienst
TELE2 - Versatel Belgium NV
Koningin Astridlaan 166
1780 Wemmel
Belgium