Super Tevreden !!!

KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik denk dat ze met hun 'eigen netwerk' de upstream provider bedoelen, en niet het netwerk tot aan de gebruiker thuis (want dat hebben ze uiteraard niet, of ze moeten in heel Vlaanderen de straten weer gaan open breken).
Realroot zal voor zijn hosting activiteiten wel over voldoende backbone beschikken denk ik.
Volgens mij gaan ze dus hun eigen backbone(s) gebruiken in plaats van Telenet Solutions, zodat het een pak goedkoper uitkomt.
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 sep 2005, 18:44

Alles hier super ok!!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:
r2504 schreef:Nogmaals... RealDSL/RealRoot heeft GEEN eigen netwerk ! Dit is in een andere thread al vermeld, en het enige wat er van RealDSL komt is wat zever en rond de pot gedraai.


Allé alweer een keinuttige post van uw hand ! GO YOU !


In ieder geval nuttiger dan leugens over eigen backbones die er niet zijn... want anders zie ik echt niet in waarom je niet kan antwoorden op de eenvoudige vraag over welke backbones je het dan wel hebt. Noem mij gewoon één stukje fiber dat RealDSL zijn eigendom is (en dan heb ik het niet over dat stukje tussen twee patch kasten).

IK heb hier ooit nog veel tegenwind gehad toen ik de waarheid vertelde over een andere provider... wel laat het voor iedereen duidelijk zijn, ik denk niet dat RealDSL ver af is van hetzelfde lot.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

@ r2504

wat is eigenlijk de inhoud van jou boodschap?
Dat realDSL geen netwerk heeft?

Ten eerste RealROOT heeft zijn diensten al goed bewezen als hosting en content provider. dit doe je namelijk niet zonder goede contracten en goed eigen datacenter.

Wil je even het verschil maken tussen het volgende:

Je kan een andere firma betalen om gebruik te maken van HUN netwerk.
Je gebruikt dus de fibers van die firma
een voorbeeld hiervan is BNIX hier betaal je een som geld en je mag het BNIX netwerk gebruiken. Echter mag je dan dit netwerk niet als jou netwerk beschouwen.

Nu je kan ook zeggen ik ga Fibers leggen door heel europa en routers zetten en een gans netwerk opbouwen.
Dan heb je een eigen netwerk met eigen backbone...
Dit is erg kostelijk weet je.

een gulden middenweg is zeggen ik laat een andere firma die fibers leggen en ik huur die...
Ik koop wel men eigen routers en backbone switchen...
Nu heb ik ook een eigen netwerk he...

Alhoewel er geen enkele Fiber van mij is...

Een voorbeeld hiervan zijn leased lines van Belgacom.
Die trekken voor jou een fiber en jij betaald per maand huur voor het gebruik van die kabel, maar er hoeft echter niemand anders ook op dat segment te zitten.

Ik ken de situatie niet bij RealDSL maar het ziet er wel naar uit als je even bij RIPE opzoekt dat zij zelf backbone switchen e.d. hebben.

Ik vind jou speculatie's dus gewoon niet steunend op enige content...

trouwens er bestaan ook andere manieren om jou Backbone te vergroten.
door bijvb een WAN contract met BT af te sluiten.
dan ga je over een MPLS netwerk. Zo 'lijkt' het alsof het jou netwerk is.

EDIT:

Dit was trouwens volledig Off topcic en meer woorden ga ik er niet aan vuil maken...
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Er ligt namelijk 1 grote fiberlus door belgie , Waar elke provider gebruik van maakt.

Ook tn maakt er gebruik van (ook niet hun eigendom) Het lokale verkeer van Tn per gemeente of provincie gaat over lokale eigen fibers tot in kopstations ( hier word tv , telefoon en inet samengegooid ) , vandaar uit gaat over die lus tot in mechelen .
Geen ENKELE provider heeft een 100 % exclusief netwerk hier in belgie.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik denk dat realdsl met hun eigen netwerk hun data center bedoelt trouwens als jij over jouw home netwerk spreekt zal je het waarschijnlijk ook jouw netwerk noemen :p
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

prodata schreef:@ r2504

wat is eigenlijk de inhoud van jou boodschap?
Dat realDSL geen netwerk heeft?


Inderdaad RealRoot/RealDSL heeft geen EIGEN netwerk... je klanten dan beloven dat alle problemen zullen opgelost zijn als men overstapt van Telenet Solutions naar hun onbestaande eigen netwerk is je klanten dan ook zand in de ogen strooien (mmm... welke provider hebben we dat nog weten doen).

Je commentaar over dat eigen netwerk geeft trouwens mooi aan dat je het steeds zal moeten huren (lees centjes voor betalen, a rato van de capaciteit - en daar wringt het schoentje) tenzij je echt een eigen netwerk hebt (rara, waar is dat). De problemen zullen dan ook niet verdwijnen... tenzij men caps plaatst (wie hebben we dat nog weten doen ?).

Wat mij betreft mag iedere provider unlimited of andere mooie formules aanbieden, maar wees dan eerlijk voor je klanten en gijzel ze niet in je eigen gebrekkige business plan.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Toch grappig hoe sommigen altijd menen te weten hoe een ander zijn zaken ervoor staan :roll:
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Blijkbaar zijn er hier altijd personen die de wijsheid in pacht hebben en denken altijd alles te weten
Data overbrengen is een samenspel tussen verschillende maatschappijen
Een van die maatschappijen die fiber aanbieden over gans Belgie is onderandere de afdeling telecom van NMBS en die verhuren die zowel aan Belgacom als andere
Dit even ter info
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

r2504 schreef:[Je commentaar over dat eigen netwerk geeft trouwens mooi aan dat je het steeds zal moeten huren (lees centjes voor betalen, a rato van de capaciteit


Man man, stop toch me zever uit te kramen.

Als je een leased line hebt van belgacom bijvb dan doet die trafiek er echt niet toe hoor.
Ter info een leased line is een lijn die belgacom speciaal voor jou trekt van waar tot waar en wat je daar mee doed who cares.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

prodata schreef:Man man, stop toch me zever uit te kramen.

Als je een leased line hebt van belgacom bijvb dan doet die trafiek er echt niet toe hoor.
Ter info een leased line is een lijn die belgacom speciaal voor jou trekt van waar tot waar en wat je daar mee doed who cares.


Waarom zou RealDSL leased lines nodig hebben?

r2504 heeft wel degelijk een punt hoor: een "eigen netwerk", zoiets bestaat niet. Er moet altijd IP transit worden afgenomen van ergens. Of dat nu van Level 3, Colt, BT, Lambdanet of een andere provider komt, betalen doe je die toch, en in functie van het aantal GBs die je verbruikt.

De voorbeelden die je aanhaalt Prodata zijn van toepassing op ondernemingen met hun eigen WAN, voor een DSL provider zitten de zaken iets anders in mekaar.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:Waarom zou RealDSL leased lines nodig hebben?


Ik ben totaal niet op de hoogte van de infrastuctuur van RealDSL
Maar ik kan sutuatie's bedenken waarbij het van toepassing is.

Bijvb indien zij zelf DSLAM's kopen/huren zoals scarlet dit doet
indien zij met verschillende Datacenters of kopcenters werken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

prodata schreef:Ter info een leased line is een lijn die belgacom speciaal voor jou trekt van waar tot waar en wat je daar mee doed who cares.


Wat je er mee doet niet, maar wel welke bandbreedte ze heeft, en dus ook indirect hoeveel gebruikers je erop kan plaatsen met een bepaalde overbooking... wat wel erg lastig wordt met FUP/unlimited abonnementen.

Kom nog eens een keertje terug als je meer weet van BGC en leased lines, laat staan EIGEN netwerken. Niet moeilijk dat providers als A2F en RealDSL erin slagen gewillige slachtoffers te vinden om uit te persen.

Voor de rest laat het me bij deze koud... gelukkig heb ik geen vrienden RealDSL aangeraden. Ik kom binnen enkele maanden nog wel eens terug kijken.
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

r2504 schreef:...Voor de rest laat het me bij deze koud...

Met 4 posts in dit topic alleen al laat het je precies niet echt koud :roll:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

zeppos4 schreef:
r2504 schreef:...Voor de rest laat het me bij deze koud...

Met 4 posts in dit topic alleen al laat het je precies niet echt koud :roll:


kijk hij zal wel gelijk hebben .. want bij mijn weten zijn de enige met een netwerk versatel belgacom en scarelet als ik het goed voor heb.. qua telefonie eh.. en misschien latribu .. maar niet niet overal .. voor vlaanderen dan.. weet niet hoe het gesteld is in walonië

of het met december beter word zullen we wel zien.. we kunnen toch niet elders heen we hebben een jaar contract .. en extra klanten nemen ze toch niet aan dus .. zal alleen maar aantonen hoe men van men woord is.. en dat is al nog een 3 weken en we zullen het weten
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Definitie van een netwerk is een rekbaar begrip: ook scarlet/versatel beweert een volledig eigen netwerk te hebben. Moet je ook niet veel van verwachten hoor. In sommige steden en sub-steden huren ze een eigen lokaal in de Belgacomcentrale. Maar in gewone dorpjes huren ze gewoon een adsl-verbinding bij belgacom.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Block schreef:Definitie van een netwerk is een rekbaar begrip: ook scarlet/versatel beweert een volledig eigen netwerk te hebben. Moet je ook niet veel van verwachten hoor. In sommige steden en sub-steden huren ze een eigen lokaal in de Belgacomcentrale. Maar in gewone dorpjes huren ze gewoon een adsl-verbinding bij belgacom.


zoals ik al zei tevoren.. je spreekt ook van een eigen netwerk als je over je home netwerk spreekt !

netwerk is relatief eh.. heb je een hub en 2 pc'kes dan heb je al een netwerk :p

of minder een crosscable en 2 pc'kes.. dan hebde ook een netwerk punt zijnde dat ze waarschijnlijk wel iets anders bedoelde maar als ze speculeren dat ze een netwerk als belgacom met eigen fibers hebben denk ik dat het gewoon zeik is.. dat komt niet zomaar 123 uit de grond gestampt heb hier nog niemand zien graven in de omgeving ze .. buiten telenet..
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Ofloo schreef:
Block schreef:Definitie van een netwerk is een rekbaar begrip: ook scarlet/versatel beweert een volledig eigen netwerk te hebben. Moet je ook niet veel van verwachten hoor. In sommige steden en sub-steden huren ze een eigen lokaal in de Belgacomcentrale. Maar in gewone dorpjes huren ze gewoon een adsl-verbinding bij belgacom.


zoals ik al zei tevoren.. je spreekt ook van een eigen netwerk als je over je home netwerk spreekt !

netwerk is relatief eh.. heb je een hub en 2 pc'kes dan heb je al een netwerk :p

of minder een crosscable en 2 pc'kes.. dan hebde ook een netwerk punt zijnde dat ze waarschijnlijk wel iets anders bedoelde maar als ze speculeren dat ze een netwerk als belgacom met eigen fibers hebben denk ik dat het gewoon zeik is.. dat komt niet zomaar 123 uit de grond gestampt heb hier nog niemand zien graven in de omgeving ze .. buiten telenet..


Ze huren toch de kabel die naar de bgc centrale gaat,zal wrsch ietsie cheaper zijn dan hem zelf te leggen. Ben niet op de hoogte vd technieken maar kunnen ze daarachter geen eigen verbinding met het internet hebben?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

zeppos4 schreef:
Ofloo schreef:
Block schreef:Definitie van een netwerk is een rekbaar begrip: ook scarlet/versatel beweert een volledig eigen netwerk te hebben. Moet je ook niet veel van verwachten hoor. In sommige steden en sub-steden huren ze een eigen lokaal in de Belgacomcentrale. Maar in gewone dorpjes huren ze gewoon een adsl-verbinding bij belgacom.


zoals ik al zei tevoren.. je spreekt ook van een eigen netwerk als je over je home netwerk spreekt !

netwerk is relatief eh.. heb je een hub en 2 pc'kes dan heb je al een netwerk :p

of minder een crosscable en 2 pc'kes.. dan hebde ook een netwerk punt zijnde dat ze waarschijnlijk wel iets anders bedoelde maar als ze speculeren dat ze een netwerk als belgacom met eigen fibers hebben denk ik dat het gewoon zeik is.. dat komt niet zomaar 123 uit de grond gestampt heb hier nog niemand zien graven in de omgeving ze .. buiten telenet..


Ze huren toch de kabel die naar de bgc centrale gaat,zal wrsch ietsie cheaper zijn dan hem zelf te leggen. Ben niet op de hoogte vd technieken maar kunnen ze daarachter geen eigen verbinding met het internet hebben?


ik huur ook mijn dsl maar dat wil niet zeggen dat ik het bezit eh ! als ik een auto huur is het ook niet van mij eh, jullie maken toch raar veronderstelling en ze .. als iets van mij is dan bezit ik dat klaar huren is niet bezitten ! bezit is iets waar men een eigendoms akte van heeft of een aankoopsbewijs.. mijn router die is van mij ja maar de koper van mijn dsl die ik huur van wie is die ??? van mij of van belgacom .. laat het denkwerk an u over :twisted:

laten we duidelijk zijn een internet provider met een eigen netwerk huurt het niet van een ander en onderverhuurt het aan een ander.. toch in de zin van hoe jullie het woord netwerk gebruiken ..

als ze hun datacenter bedoelen zie ik niet in wat dat met dsl te maken heeft.. maar dan hadden ze ook het woord datacenter moeten gebruiken en niet netwerk. toch niet op de manier hoe zei dit gebruiken.. ben nog van goeie wil en probeer het anders te verstaan maar laten we correct zijn als je zegt wat jij zegt dan is het toch een ander verhaal ze

en ik weet niet of je het weet maar als je in ripenetdb wil komen dat kan iedereen ze .. je hoeft alleen maar een gebruiker te maken ! weet nu niet of de zaken die er over hun in staan iets betekenen maar ik zou het verschil niet merken ze, trouwens als jij straks een Cblock van je isp huurt kom je der ook in als je dat wil. punt zijnde als je een lijn huurt waarschijnlijk ook maar dat wil niet zeggen dat het jouw bezit is.
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Ofloo schreef:
zeppos4 schreef:
Ofloo schreef:
Block schreef:Definitie van een netwerk is een rekbaar begrip: ook scarlet/versatel beweert een volledig eigen netwerk te hebben. Moet je ook niet veel van verwachten hoor. In sommige steden en sub-steden huren ze een eigen lokaal in de Belgacomcentrale. Maar in gewone dorpjes huren ze gewoon een adsl-verbinding bij belgacom.


zoals ik al zei tevoren.. je spreekt ook van een eigen netwerk als je over je home netwerk spreekt !

netwerk is relatief eh.. heb je een hub en 2 pc'kes dan heb je al een netwerk :p

of minder een crosscable en 2 pc'kes.. dan hebde ook een netwerk punt zijnde dat ze waarschijnlijk wel iets anders bedoelde maar als ze speculeren dat ze een netwerk als belgacom met eigen fibers hebben denk ik dat het gewoon zeik is.. dat komt niet zomaar 123 uit de grond gestampt heb hier nog niemand zien graven in de omgeving ze .. buiten telenet..


Ze huren toch de kabel die naar de bgc centrale gaat,zal wrsch ietsie cheaper zijn dan hem zelf te leggen. Ben niet op de hoogte vd technieken maar kunnen ze daarachter geen eigen verbinding met het internet hebben?


ik huur ook mijn dsl maar dat wil niet zeggen dat ik het bezit eh ! als ik een auto huur is het ook niet van mij eh, jullie maken toch raar veronderstelling en ze .. als iets van mij is dan bezit ik dat klaar huren is niet bezitten ! bezit is iets waar men een eigendoms akte van heeft of een aankoopsbewijs.. mijn router die is van mij ja maar de koper van mijn dsl die ik huur van wie is die ??? van mij of van belgacom .. laat het denkwerk an u over :twisted:

laten we duidelijk zijn een internet provider met een eigen netwerk huurt het niet van een ander en onderverhuurt het aan een ander.. toch in de zin van hoe jullie het woord netwerk gebruiken ..

als ze hun datacenter bedoelen zie ik niet in wat dat met dsl te maken heeft.. maar dan hadden ze ook het woord datacenter moeten gebruiken en niet netwerk. toch niet op de manier hoe zei dit gebruiken.. ben nog van goeie wil en probeer het anders te verstaan maar laten we correct zijn als je zegt wat jij zegt dan is het toch een ander verhaal ze

en ik weet niet of je het weet maar als je in ripenetdb wil komen dat kan iedereen ze .. je hoeft alleen maar een gebruiker te maken ! weet nu niet of de zaken die er over hun in staan iets betekenen maar ik zou het verschil niet merken ze, trouwens als jij straks een Cblock van je isp huurt kom je der ook in als je dat wil. punt zijnde als je een lijn huurt waarschijnlijk ook maar dat wil niet zeggen dat het jouw bezit is.


Zo'n post weiger ik dus te lezen, de eerste lijn was er al teveel aan :-o . Probeer je posts is duidelijk te structureren mbv leestekens, hoofdletters, etc. .Om nog maar te zwijgen over de grammaticale fouten. Kben vast niet de enige die zich hier DOOD aan ergert. En zoals ik al zei ben ik niet op de hoogte vd technieken, maar volgens mij heeft Realroot wel eigen servers al dan niet voor hun dsl activiteiten.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

zeppos4 schreef:
r2504 schreef:...Voor de rest laat het me bij deze koud...

Met 4 posts in dit topic alleen al laat het je precies niet echt koud :roll:
Ik heb zo het gevoel dat de gewone man hier toeschouwer is tussen een potje moddergooien.

r2504 concurrent, werkzaam bij een concurrent ? Mij is het allemaal chinees zunne maar het lijkt mij wel dat gezien de terminologie waar je mee gooit dat je wel degelijk iemand bent met "kennis" of iemand die meent iets te kennen en met moeilijke woorden smijt maar wie ben ik om daar een oordeel over te vellen, telkenmale ik dergelijke discussies zie heb ik zoiets van "is dat om mij als consument te beschermen of om voor zijn eigen winkel... ".

Nu ik ben best wel tevreden mijn van Easynet lijntje met FUP dus het kan zeker wel denk ik zo'n fair use. Ik heb geen last van trage verbindingen of caps dus ik denk dat het niet onmogelijk is. Maar volg het wel hier met de nodige interresse allemaal.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

zeppos4 schreef:Zo'n post weiger ik dus te lezen, de eerste lijn was er al teveel aan :-o . Probeer je posts is duidelijk te structureren mbv leestekens, hoofdletters, etc. .Om nog maar te zwijgen over de grammaticale fouten.

Hoe weet je eigenlijk dat er grammaticale fouten in die post staan als je weigert hem te lezen? ;) ;)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

zeppos4 schreef:Zo'n post weiger ik dus te lezen, de eerste lijn was er al teveel aan :-o . Probeer je posts is duidelijk te structureren mbv leestekens, hoofdletters, etc. .Om nog maar te zwijgen over de grammaticale fouten.


Ja, ik weet het nederlands was niet mijn sterkste vak op school en de nieuwe spelling heeft het er zeker niet beter opgemaakt, in tegendeel heeft nog meer verwarring gecreëerd. Het is natuurlijk wel gemakkelijk, dat wanneer je geen antwoord hebt, om zo'n antwoordt te geven.

PS: 'k doe mijn best wel om er iets aan te doen, maar verwacht geen wonderen.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ofloo schreef: antwoordt

:-D Dat gebeurt er als je er te veel mee bezig bent
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

bjansens schreef:
zeppos4 schreef:Zo'n post weiger ik dus te lezen, de eerste lijn was er al teveel aan :-o . Probeer je posts is duidelijk te structureren mbv leestekens, hoofdletters, etc. .Om nog maar te zwijgen over de grammaticale fouten.

Hoe weet je eigenlijk dat er grammaticale fouten in die post staan als je weigert hem te lezen? ;) ;)

^O_o

Ofloo schreef:
PS: 'k doe mijn best wel om er iets aan te doen, maar verwacht geen wonderen.


Thx
Greetings
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:52

Your current download speed:
2424kbit/s
or
303kbyte/s Your current upload speed:
391kbit/s
or
49kbyte/s

Dat het zo mag blijven, en in de toekomst misschien vergroten! Ik ben dus zeer zeker ook een tevreden klant, na een moeilijk begin.
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 sep 2005, 12:03
Locatie: Gent

Vorige week zelfs telefoon gekregen van de RealDSL-helpdesk ivm een mail die ik gestuurd had naar aanleiding van frequente disconnects. Ik was aangenaam verrast. :)
Nu hopen dat Telenet, Belgacom of wie daar ook voor verantwoordelijk is, zijn werk doet...
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
Gebruikersavatar
biebel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 jun 2004, 00:25
Locatie: Leuven
Bedankt: 4 keer

Ik ben zeeeer tevreden over mijn connectie.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2636 kbit/s or 330 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Wed Nov 16 2005 at 18:56:08 UTC+0100

Laatste weken beetje packetloss wel, maar minder problemen dan ik ooit bij pi of a2f heb gehad. Minder facturen ook ;)
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Ik heb daarnet een vraagje gesteld via hun website en nog geen 10 minuten later had ik al antwoord van Jonas. Daar mag menig ISP een voorbeeld aan nemen! 8)
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2773 kbit/s or 347 kbyte/s
- Upload speed : 405 kbit/s or 51 kbyte/s
Fri Nov 18 2005 at 16:20:01 UTC+0100


zeker niet slecht te noemen, ik heb nog steeds weinig tot geen problemen, enkel vind ik dat die facturatie ivm domiciliëring nog redelijk de mist in gaat.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

net hetzelfde hier. Ondertussen al meer dan een maand geleden alle documenten m.b.t. domiciliëring opgestuurd naar hun, nog steeds geen geld afgehouden...
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ik heb vandaag even gebeld, en de domiciliëringen zouden vermoedelijk voor volgende week of binnen 2 weken in orde moeten zijn...
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

khsw schreef:Ik heb vandaag even gebeld, en de domiciliëringen zouden vermoedelijk voor volgende week of binnen 2 weken in orde moeten zijn...


Kan ik inderdaad bevestigen na een email van Jonas

'We zijn nog steeds bezig met het in orde brengen van deze
domicilieringen. Dit zou deze maand nog in orde moeten komen.'
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik beloof niets :wink: Maar ik zal de status ervan extra opvolgen.
codemann
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2005, 21:20

Net telefoon van Jonas gehad met de melding dat alles geactiveerd was en de vraag of ik mijn e-mail nog kon controleren om mijn RealDSL gegevens binnen te krijgen. Toch wel goede support dus !
Ik weet wat het is om support te geven, dit is niet altijd evident... Nu Bart de enthousiaste versterking van Jonas heeft ben ik er van overtuigd dat RealDSL qua support niet meer gaat moeten onder doen, dit lees je ook al in deze thread...

Anyways, de meeste RealDSL gebruikers zijn toch wel de meer ervaren internetters (dit is denk ik ook hun doelgroep), dus laten we stoppen met af te geven op die mannen en als volwassen mensen samenwerken om problemen die er nog zouden zijn op te lossen. Ik denk dat je op die manier veel meer bereikt.

Een tevreden klant dus, goed bezig mannen !
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

khsw schreef:Ik heb vandaag even gebeld, en de domiciliëringen zouden vermoedelijk voor volgende week of binnen 2 weken in orde moeten zijn...

Hoe zit het dan met de facturen die nog betaald moeten worden?
Moet ik zelf die overschrijvingen gaan doen, of gaan deze met die domiciliëring betaald worden?
Afbeelding
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Lukse schreef:
khsw schreef:Ik heb vandaag even gebeld, en de domiciliëringen zouden vermoedelijk voor volgende week of binnen 2 weken in orde moeten zijn...

Hoe zit het dan met de facturen die nog betaald moeten worden?
Moet ik zelf die overschrijvingen gaan doen, of gaan deze met die domiciliëring betaald worden?


Ik heb de raad gekregen te wachten op de domiciliëringen...
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

khsw schreef:
Lukse schreef:
khsw schreef:Ik heb vandaag even gebeld, en de domiciliëringen zouden vermoedelijk voor volgende week of binnen 2 weken in orde moeten zijn...

Hoe zit het dan met de facturen die nog betaald moeten worden?
Moet ik zelf die overschrijvingen gaan doen, of gaan deze met die domiciliëring betaald worden?


Ik heb de raad gekregen te wachten op de domiciliëringen...


idd wachten is het beste ;)
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

jwouters schreef:
khsw schreef:
Lukse schreef:
khsw schreef:Ik heb vandaag even gebeld, en de domiciliëringen zouden vermoedelijk voor volgende week of binnen 2 weken in orde moeten zijn...

Hoe zit het dan met de facturen die nog betaald moeten worden?
Moet ik zelf die overschrijvingen gaan doen, of gaan deze met die domiciliëring betaald worden?


Ik heb de raad gekregen te wachten op de domiciliëringen...


idd wachten is het beste ;)


ik heb de rekening al betaald via overschrijving, dus ik hoop dat er opgelet zal worden want ik ben zeker niet van plan van 2x 500 euro te betalen.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

codemann schreef:...

Aha, aangesloten ondertussen zie ik? :)
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”