Ik speel al langer met het idee om te leren programmeren (twijfel wat tussen leren met python of swift) en ben er al een paar keer half z'n gat aan begonnen zelf maar de combi werk/leven kom ik er moeilijk toe om mezelf er echt tijd aan toe te wijzen. Ik heb wel wat noties van de basics.
Ik had dus het idee om een cursus echt te gaan doen, dan ben ik geforceerd om echt de lessen te volgen en er mij aan te zetten. De vraag is dus, zoiets als https://www.syntra-ab.be/opleidingen/py ... ogrammeren de moeite? Iemand ervaring ermee?
M'n doel is eigenlijk om een beetje nieuwe kennis te vergaren in iets wat mij wel interesseert aangezien ik het gevoel heb dat ik professioneel volledig vast zit momenteel. Ik leer niets meer bij, geen enkele uitdaging en ik lijk al 2-3jaar in een burnout/boreout te zitten. Gewoon op automatische piloot in de gouden kooi vast.. maar dat is een ander verhaal
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik zie zelfs wat mogelijkheden naar automatisatie toe met python in m'n huidige job. Dus al doe ik er niets anders mee..