Proximus en internet
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Sinds 2 dagen ondervind ik volgende fenomeen
mijn 'internet verbinding' start heel traag op. dwz als ik bv Google Nest aktiveer (commando geef bv radio aan )duurt het zeker 10 sec voor google reageert.; ook als ik een website oproep lijkt het wel een diesel; start traag op.
Mijn aansluiting van internet Proximus is al niet snel 20/3 (internet start) , maar nu is het dus bijzonder traag.
Mijn Modem Fritzbox 7590 al verschillende malen een restart gedaan.
Naar Proximus gebeld (techn dienst) 0800-22702 die de lijn hebben doorgemeten.Op nr 22800 zagen ze wel een fout echter op 22702 niets.
Hoe kan ik het beste tewerk gaan om uit te sluiten dat de fout in mijn FB 7590 is ?
Andere suggesties ?
Nog een gezond 2022.
mijn 'internet verbinding' start heel traag op. dwz als ik bv Google Nest aktiveer (commando geef bv radio aan )duurt het zeker 10 sec voor google reageert.; ook als ik een website oproep lijkt het wel een diesel; start traag op.
Mijn aansluiting van internet Proximus is al niet snel 20/3 (internet start) , maar nu is het dus bijzonder traag.
Mijn Modem Fritzbox 7590 al verschillende malen een restart gedaan.
Naar Proximus gebeld (techn dienst) 0800-22702 die de lijn hebben doorgemeten.Op nr 22800 zagen ze wel een fout echter op 22702 niets.
Hoe kan ik het beste tewerk gaan om uit te sluiten dat de fout in mijn FB 7590 is ?
Andere suggesties ?
Nog een gezond 2022.
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Misschien een 2de hands Bbox3V+ aanschaffen en daarmee testen/bewijzen dat er iets fout is!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Je zal moeten uitzoeken waar de vertraging zit.
Eén mogelijkheid is trage DNS-resolving. Op je modem kan je bv. andere DNS-servers instellen, probeer daar eens 9.9.9.9 of 8.8.8.8 of 1.1.1.1 (resp. Quad9, GoogleDNS en CloudFlare), al vrees ik dat dat voor je Nest geen verschil zal maken.
Je kan op je modem ook instellen dat je maar een 20/3-profiel hebt.
Om uit te sluiten dat je Fritz!Box het probleem is, kan je met een andere modem proberen (bij voorkeur een BBox3).
Eén mogelijkheid is trage DNS-resolving. Op je modem kan je bv. andere DNS-servers instellen, probeer daar eens 9.9.9.9 of 8.8.8.8 of 1.1.1.1 (resp. Quad9, GoogleDNS en CloudFlare), al vrees ik dat dat voor je Nest geen verschil zal maken.
Je kan op je modem ook instellen dat je maar een 20/3-profiel hebt.
Om uit te sluiten dat je Fritz!Box het probleem is, kan je met een andere modem proberen (bij voorkeur een BBox3).
Computer(k)nul
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
punt 1: heb ik al gedaan8.8.8.8.8 ingesteld: resultaat geen verschilSinna schreef:Je zal moeten uitzoeken waar de vertraging zit.
Eén mogelijkheid is trage DNS-resolving. Op je modem kan je bv. andere DNS-servers instellen, probeer daar eens 9.9.9.9 of 8.8.8.8 of 1.1.1.1 (resp. Quad9, GoogleDNS en CloudFlare), (bij voorkeur een BBox3).
punt2: de vertraging is NIET alleen in Google Nest maar ik merk bv verbinding met Bank app start ook heel traag op
Nu waren we "redelijk" tevreden met onze langzame internet verbinding , nu dit weer. 2022 begint al goed.
Punt 3: ik heb nog het originele Belgacom modem box-b box 2 : gaat dat ook nog om te testen ? (PW staat er op dus heb ik nog)
ik zie alleen 4lan aansluitingen. Is daar geen draadloos op ? Die nest werkt alleen draadloos.
Punt 4 : ik heb op de 7590 de lijninstelling verzet van max performance naar max stabiel. Resultaat : geen verschil
Dit is de info van mijn 7590
Code: Selecteer alles
Overeengekomen verbindingseigenschappen
Ontvangstrichting Zendrichting
DSLAM-gegevenssnelheid max. kbit/s 20064 3064
DSLAM-gegevenssnelheid min. kbit/s 64 64
Lijncapaciteit kbit/s 29589 5120
Huidige gegevenssnelheid kbit/s 20060 3058
Naadloze snelheidsaanpassing uit uit
Latentie 10 ms 5 ms
Bescherming tegen impulsruis (INP) 6.5 2
G.INP uit uit
Signaal-ruisverhouding dB 15 12
Dragerwissel (bitswap) aan uit
Lijndemping dB 23 25
Profiel 8b
G.Vector uit uit
Dragerrecord B43 B43
Foutenteller
FRITZ!Box Centrale
Seconden met
Fouten (ES) 0 0
veel Fouten (SES) 0 0
Fouten die niet verholpen kunnen worden (CRC)
per minuut 0 0
laatste 15 minuten 0 0
gecorrigeerde DTU
per minuut 0 0
afgelopen 15 minuten 0 0
niet-gecorrigeerde DTU
per minuut 0 0
afgelopen 15 minuten 0 0
Vernieuwen
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Je lijn traint niet sneller in dan die 20/3 waardoor mijn tip om in de Fritz! aan te geven dat je lijn beperkt is, geen zin heeft.
Philippe_d zal onwaarschijnlijk de rest van de statistieken beter kunnen interpreteren/duiden dan dat ik kan. Ik ben op Fritz!Box-niveau nog een behoorlijke leek.
Philippe_d zal onwaarschijnlijk de rest van de statistieken beter kunnen interpreteren/duiden dan dat ik kan. Ik ben op Fritz!Box-niveau nog een behoorlijke leek.
Computer(k)nul
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik maak momenteel nog steeds gebruik van Fritz os V7.28.
Misschien heeft het zin om 7.29 te installeren en kijken of er 'iets' wijzigt ?
We wachten de reactie van Philippe af.
Misschien heeft het zin om 7.29 te installeren en kijken of er 'iets' wijzigt ?
We wachten de reactie van Philippe af.
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Buiten het feit dat jij geen vectoring hebt, ziet je lijn er héél stabiel uit.yvesvn schreef:Dit is de info van mijn 7590:
Code: Selecteer alles
Overeengekomen verbindingseigenschappen: Ontvangstrichting Zendrichting DSLAM-gegevenssnelheid max. kbit/s 20064 3064 Lijncapaciteit kbit/s 29589 5120 Huidige gegevenssnelheid kbit/s 20060 3058 Signaal-ruisverhouding dB 15 12 Vectoring: G.INP uit uit G.Vector uit uit
- - geen fouten.
- snelheid (20/3) ver onder de lijncapaciteit (50/3).
- SNR zeer goed (15 en 12dB).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
allee waar moet ik het dan gaan zoeken ?...........zoals gezegd ALLES begint HEEL TRAAG..........
Modem defect ?Fabriek instellingen doen ?(heb backup) OS upgraden ?
als ik de instellingen DSL aanpas naar max perfomance krijg ik één fout melding
Modem defect ?Fabriek instellingen doen ?(heb backup) OS upgraden ?
als ik de instellingen DSL aanpas naar max perfomance krijg ik één fout melding
Code: Selecteer alles
Overeengekomen verbindingseigenschappen
Ontvangstrichting Zendrichting
DSLAM-gegevenssnelheid max. kbit/s 20064 3064
DSLAM-gegevenssnelheid min. kbit/s 64 64
Lijncapaciteit kbit/s 29589 5120
Huidige gegevenssnelheid kbit/s 20060 3058
Naadloze snelheidsaanpassing uit uit
Latentie 10 ms 5 ms
Bescherming tegen impulsruis (INP) 6.5 2
G.INP uit uit
Signaal-ruisverhouding dB 15 12
Dragerwissel (bitswap) aan uit
Lijndemping dB 23 25
Profiel 8b
G.Vector uit uit
Dragerrecord B43 B43
Foutenteller
FRITZ!Box Centrale
Seconden met
[b][color=#FF0040]Fouten (ES) 1 0[/color][/b]
veel Fouten (SES) 0 0
Fouten die niet verholpen kunnen worden (CRC)
per minuut 0 0
laatste 15 minuten 0 0
gecorrigeerde DTU
per minuut 0 0
afgelopen 15 minuten 0 0
niet-gecorrigeerde DTU
per minuut 0 0
afgelopen 15 minuten 0 0
Vernieuwen
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Berichten: 724
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Als je nu nog een b-box 2 hebt van Proximus, vraag gewoon een gratis omruiling naar een B-Box 3 aan en test of alles daarmee vlot werkt.
Dan kan je direct al de lijn of fritzbox uitsluiten en verder troubleshooten.
Dan kan je direct al de lijn of fritzbox uitsluiten en verder troubleshooten.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De DSL drivers in 07.29 zijn dezelfde als in de 07.28
Dat zal dus géén verschil maken.
Wat je wel kan proberen is eens de "vorige DSL versie gebruiken":
Internet > DSL Informatie > Lijninstellingen > DSL versie
Dan gebruikt de FritzBox een andere driver (de Firmware bevat telkens 2 verschillende DSL drivers).
Of dat zal helpen kan ik je niet verzekeren...
Gezien je op een Ikanos ROP zit, moet je niet noodzakelijk een "whitelisted" driver gebruiken.
Dat zal dus géén verschil maken.
Wat je wel kan proberen is eens de "vorige DSL versie gebruiken":
Internet > DSL Informatie > Lijninstellingen > DSL versie
Dan gebruikt de FritzBox een andere driver (de Firmware bevat telkens 2 verschillende DSL drivers).
Of dat zal helpen kan ik je niet verzekeren...
Gezien je op een Ikanos ROP zit, moet je niet noodzakelijk een "whitelisted" driver gebruiken.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
10 is niets (een onstabiele lijn geeft honderden fouten )yvesvn schreef:Fouten (ES) 1 0
veel Fouten (SES) 0 0
Fouten die niet verholpen kunnen worden (CRC)
per minuut 0 0
laatste 15 minuten 0 0
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
is gedaan ..............resultaat
Bank website start normaal terug op en ook de invulformulieren.....dus lijkt oke
Google Nest : start sneller op maar nog niet zoals we gewend waren.
wat te doen ? niets of fritzbox modem fabrieksinstellingen terug opstarten (en backup terugzetten ?) en vorige drivers afzetten en terug proberen wat resultaat is ?
wat wel opvalt is dat bij Upload met 8 kanalen de gemiddelde snelheid vroeger was : 132 KB/s en nu varieert die heel hard van soms 74 ,87 ,111,114, 119 en 129 KB/s (fluctueert dus heel hard tov vroeger was het een constante)
test aan het doen download 5 GB
Bank website start normaal terug op en ook de invulformulieren.....dus lijkt oke
Google Nest : start sneller op maar nog niet zoals we gewend waren.
wat te doen ? niets of fritzbox modem fabrieksinstellingen terug opstarten (en backup terugzetten ?) en vorige drivers afzetten en terug proberen wat resultaat is ?
wat wel opvalt is dat bij Upload met 8 kanalen de gemiddelde snelheid vroeger was : 132 KB/s en nu varieert die heel hard van soms 74 ,87 ,111,114, 119 en 129 KB/s (fluctueert dus heel hard tov vroeger was het een constante)
test aan het doen download 5 GB
Laatst gewijzigd door yvesvn 03 jan 2022, 15:27, in totaal 1 gewijzigd.
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Open eens 3 DOS vensters tegelijk op je computer (start => uitvoeren => cmd intikken + enter) en tik in het zwarte venster eens
ping 1.1.1.1 -t
Wacht tot je een resultaat of 100 hebt, doe daarna ctrl-C en dan krijg je een soort rapport. Plak dat rapport eens hier, en doe hetzelfde voor 8.8.8.8 en 9.9.9.9
Om je een idee te geven van mijn Orange lijn, waarbij de laptop draadloos verbonden is
Ping statistics for 1.1.1.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 14ms, Maximum = 103ms, Average = 38ms
Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 24ms, Maximum = 47ms, Average = 30ms
Ping statistics for 9.9.9.9:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 27ms, Maximum = 82ms, Average = 45ms
ping 1.1.1.1 -t
Wacht tot je een resultaat of 100 hebt, doe daarna ctrl-C en dan krijg je een soort rapport. Plak dat rapport eens hier, en doe hetzelfde voor 8.8.8.8 en 9.9.9.9
Om je een idee te geven van mijn Orange lijn, waarbij de laptop draadloos verbonden is
Ping statistics for 1.1.1.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 14ms, Maximum = 103ms, Average = 38ms
Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 24ms, Maximum = 47ms, Average = 30ms
Ping statistics for 9.9.9.9:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 27ms, Maximum = 82ms, Average = 45ms
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=147ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=165ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=203ms TTL=58
Request timed out.
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=160ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=144ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=168ms TTL=117
Request timed out.
Pinging 9.9.9.9 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=186ms TTL=58
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=153ms TTL=58
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=181ms TTL=58
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=152ms TTL=58
zelfde maar zonder VPN
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=251ms TTL=57
Request timed out.
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=280ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=278ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=277ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=266ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=292ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=309ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=224ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=242ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=240ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=283ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=267ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=268ms TTL=57
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=273ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=254ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=269ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=225ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=262ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=287ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=266ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=308ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=175ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=306ms TTL=117
Pinging 9.9.9.9 with 32 bytes of data:
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=282ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=305ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=234ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=318ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=255ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=301ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=280ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=302ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=239ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=294ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=310ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=237ms TTL=55
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=147ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=165ms TTL=58
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=203ms TTL=58
Request timed out.
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=160ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=144ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=168ms TTL=117
Request timed out.
Pinging 9.9.9.9 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=186ms TTL=58
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=153ms TTL=58
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=181ms TTL=58
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=152ms TTL=58
zelfde maar zonder VPN
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=251ms TTL=57
Request timed out.
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=280ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=278ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=277ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=266ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=292ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=309ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=224ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=242ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=240ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=283ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=267ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=268ms TTL=57
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=273ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=254ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=269ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=225ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=262ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=287ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=266ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=308ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=175ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=306ms TTL=117
Pinging 9.9.9.9 with 32 bytes of data:
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=282ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=305ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=234ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=318ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=255ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=301ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=280ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=302ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=239ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=294ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=310ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=237ms TTL=55
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hmm die waarden zijn echt zeer hoog voor VDSL. Normaal moet je toch onder de 100ms zitten zonder enig probleem.
Hoeveel apparaten zijn er aangesloten op je VDSL lijn? Draadloos of bedraad? Zou eens proberen zoveel mogelijk apparaten uit te zetten en uit te zoeken wanneer die waarden zo de hoogte in schieten.
Hoeveel apparaten zijn er aangesloten op je VDSL lijn? Draadloos of bedraad? Zou eens proberen zoveel mogelijk apparaten uit te zetten en uit te zoeken wanneer die waarden zo de hoogte in schieten.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
oke ter info er is NIETS veranderd het laatste jaar. Soit ik ga het testen.
Maar welke DSL moet ik dan steeds gebruiken ? 1 , 8 of 9 ?
Het kan NIETS met de lijn te maken hebben ? het is dus 2 dgn geleden plotseling begonnen
Maar welke DSL moet ik dan steeds gebruiken ? 1 , 8 of 9 ?
Het kan NIETS met de lijn te maken hebben ? het is dus 2 dgn geleden plotseling begonnen
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Vreemd dat de waarden met VPN lager liggen dan zonder VPN... ik zou net het omgekeerde verwachten.
Mijn waarden van achter een Fritz!Box 7490 op een Scarlet Trio-lijn:
Er kan altijd iets aan de lijn veranderd zijn (insijpeling of storing van een ander paar in de bundel). Om dit te kunnen onderbouwen zal je wellicht tijdelijk je Fritz!Box door een BBox moeten vervangen zodat Proximus vanop afstand bepaalde testen zou kunnen uitvoeren.
Mijn waarden van achter een Fritz!Box 7490 op een Scarlet Trio-lijn:
Code: Selecteer alles
C:\Users\Sinna>ping 8.8.8.8
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=15ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=14ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=14ms TTL=117
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=14ms TTL=117
Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 14ms, Maximum = 15ms, Average = 14ms
C:\Users\Sinna>ping 1.1.1.1
Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=12ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=12ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=12ms TTL=57
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=11ms TTL=57
Ping statistics for 1.1.1.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 11ms, Maximum = 12ms, Average = 11ms
C:\Users\Sinna>ping 9.9.9.9
Pinging 9.9.9.9 with 32 bytes of data:
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=18ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=19ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=17ms TTL=55
Reply from 9.9.9.9: bytes=32 time=17ms TTL=55
Ping statistics for 9.9.9.9:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 17ms, Maximum = 19ms, Average = 17ms
Computer(k)nul
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
ik heb alleen een box 2 en hopelijk werken die instellingen nog
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Zoals hierboven reeds aangehaald kan je die gratis laten omruilen voor een bbox 3.yvesvn schreef:ik heb alleen een box 2 en hopelijk werken die instellingen nog
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
neen dus , er stond iets van 2e hands ??????
werkt box 2 dus niet meer ?
werkt box 2 dus niet meer ?
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
sri zie het niet om die om te ruilen bij Proximus
stuur me de tekst dan even aub
stuur me de tekst dan even aub
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Zeker nu het terug wat beter lijkt. Onmiddelijk bij Proximus vragen om bbox in te wisselen met nieuwste model.
Dan kan je bij volgende probleem direct omswitchen naar de nieuwe BBOX.
Omdat je bij Proximus klant bent, heb je sowieso recht op een werkende modem (van nieuwste generatie).
Volg richtlijn voor kapotte modem en dan geven ze je contactgegevens.
Of hier ook info: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_brok ... tuurd.html
Dan kan je bij volgende probleem direct omswitchen naar de nieuwe BBOX.
Omdat je bij Proximus klant bent, heb je sowieso recht op een werkende modem (van nieuwste generatie).
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... uilen.htmlFallschirmjaeger schreef:Als je nu nog een b-box 2 hebt van Proximus, vraag gewoon een gratis omruiling naar een B-Box 3 aan en test of alles daarmee vlot werkt.
Dan kan je direct al de lijn of fritzbox uitsluiten en verder troubleshooten.
Volg richtlijn voor kapotte modem en dan geven ze je contactgegevens.
Of hier ook info: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_brok ... tuurd.html
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Intussen is de Bbox 3 geplaatst.
Gevoelsmatig vind ik niet veel verschil in opstart tijd tussen de Bbox3 en de 7590.
en zeker niet tov een paar dagen geleden
Ben dus nog altijd niet overtuigd dat de 7590 defect zou zijn.
Afgesproken met de Proximusman om morgen na te kijken hoe de evolutie van de foutmelding is op mijn lijn.
Als ik mijn bank app open ,kan ik een koffie gaan drinken voor de webpagina er is.
Ik heb dit getest met enkel LAN aansluiting alsook enkel Wifi en geen verschil (dus slechte kabel in huis uitgesloten)
Ook is dit verschijnsel niet op 1 computer
Ik weet dus echt niet meer wat ik nu nog verder kan uitproberen om te weten te komen wat hier aan de hand is.
@ Philippe_d : zou ik de 7590 eens terug zetten naar de fabrieksinstellingen ? of heeft dat geen zin.
Gevoelsmatig vind ik niet veel verschil in opstart tijd tussen de Bbox3 en de 7590.
en zeker niet tov een paar dagen geleden
Ben dus nog altijd niet overtuigd dat de 7590 defect zou zijn.
Afgesproken met de Proximusman om morgen na te kijken hoe de evolutie van de foutmelding is op mijn lijn.
Als ik mijn bank app open ,kan ik een koffie gaan drinken voor de webpagina er is.
Ik heb dit getest met enkel LAN aansluiting alsook enkel Wifi en geen verschil (dus slechte kabel in huis uitgesloten)
Ook is dit verschijnsel niet op 1 computer
Ik weet dus echt niet meer wat ik nu nog verder kan uitproberen om te weten te komen wat hier aan de hand is.
@ Philippe_d : zou ik de 7590 eens terug zetten naar de fabrieksinstellingen ? of heeft dat geen zin.
Laatst gewijzigd door yvesvn 04 jan 2022, 16:04, in totaal 1 gewijzigd.
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- ISP Staff
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 66 keer
Je hebt nog altijd niet geschreven hoe dat je verbonden bent met de modem.
Verbind uw toestel met draad rechtreeks met de modem en doe nog eens die ping testen.
Gebruik eventueel een laptop uit uw kennissenkring of zo.
Zoals Philippe zegt zijn uw lijnwaarden dik ok. Die ES 10 wijst op dat je de modem aan en uit hebt gezet.
edit : je mag uw lijn nr in een privébericht zetten dan kan ik is zien of dat je gestoord wordt ofzo door andere lijnen op de lus.
Verbind uw toestel met draad rechtreeks met de modem en doe nog eens die ping testen.
Gebruik eventueel een laptop uit uw kennissenkring of zo.
Zoals Philippe zegt zijn uw lijnwaarden dik ok. Die ES 10 wijst op dat je de modem aan en uit hebt gezet.
edit : je mag uw lijn nr in een privébericht zetten dan kan ik is zien of dat je gestoord wordt ofzo door andere lijnen op de lus.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
bedankt voor de info.
De voorgestelde testen heb ik gedaan nml ALLEEN via LAN en ALLEEN via Wifi het blijft even traag.
Ik heb inmiddels ook een lijntest uitgevoerd en daar geraak ik niet BOVEN de 18.1 ipv enkele dagen terug zat ik ALTIJD juist boven de 20.
(dat was dan met de 7590 ipv nu de Bbox 3)
ik zal u mijn telf nr geven via PB
De voorgestelde testen heb ik gedaan nml ALLEEN via LAN en ALLEEN via Wifi het blijft even traag.
Ik heb inmiddels ook een lijntest uitgevoerd en daar geraak ik niet BOVEN de 18.1 ipv enkele dagen terug zat ik ALTIJD juist boven de 20.
(dat was dan met de 7590 ipv nu de Bbox 3)
ik zal u mijn telf nr geven via PB
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- ISP Staff
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik heb uw lijn is nagekeken.
Het koper gedeelte is foutloos. uw lijn is ongeveer 815 meter.
Op het internet gedeelte zie ik dat er een paar dagen een beetje foutcorrecties zijn gebeurd. (counters , bv ES :error seconds)
Dit is geen ramp maar het kan wel verergeren of zo blijven.
Wat is de oorrzaak ? Dit kan vanalles zijn. Slechte kontakten op de koperverbindingen, ntp, intro..)
Op uw intro in het appartements gebouw staan 3 klanten. Er zijn op alle 3 wat fouten maar verwaarloosbaar.
Moest dit erger worden dan is het aangeraden om alle kontakten na te kijken. Ook op de kvd. (Technieker doet dit)
Vandaag is er een Test de bon fin (TBF) gelopen. Het kan zijn dat er na een week een snelheidsverhoging in zit.
Het koper gedeelte is foutloos. uw lijn is ongeveer 815 meter.
Op het internet gedeelte zie ik dat er een paar dagen een beetje foutcorrecties zijn gebeurd. (counters , bv ES :error seconds)
Dit is geen ramp maar het kan wel verergeren of zo blijven.
Wat is de oorrzaak ? Dit kan vanalles zijn. Slechte kontakten op de koperverbindingen, ntp, intro..)
Op uw intro in het appartements gebouw staan 3 klanten. Er zijn op alle 3 wat fouten maar verwaarloosbaar.
Moest dit erger worden dan is het aangeraden om alle kontakten na te kijken. Ook op de kvd. (Technieker doet dit)
Vandaag is er een Test de bon fin (TBF) gelopen. Het kan zijn dat er na een week een snelheidsverhoging in zit.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Bedankt voor uw hulp en interventie.
Begrijp dat door de afstand tot de kast het geen zin heeft een abo Max 100/20 af te sluiten ,om redelijke snelheden te krijgen ?
Begrijp dat door de afstand tot de kast het geen zin heeft een abo Max 100/20 af te sluiten ,om redelijke snelheden te krijgen ?
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Niet alleen de afstand (>800m) is een grote beperking, maar ook het feit dat je niet aangesloten bent op een ROP (vectoring), maar waarschijnlijk direct op een LEX (centrale).
Waarschijnlijk zit je in "zone 3" ...
Zelfs met vectoring zou je maximaal aan 60/15 geraken (sync snelheid). zie tabel https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=51035
Het heeft dus inderdaad geen zin om een abbo te nemen met hogere snelheden, dat zal de situatie niet verbeteren
Alleen kan je nog hopen dat ze jou eens aansluiten op een vectored ROP, op een straatkast in de buurt?
Waarschijnlijk zit je in "zone 3" ...
Zelfs met vectoring zou je maximaal aan 60/15 geraken (sync snelheid). zie tabel https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=51035
Het heeft dus inderdaad geen zin om een abbo te nemen met hogere snelheden, dat zal de situatie niet verbeteren
Alleen kan je nog hopen dat ze jou eens aansluiten op een vectored ROP, op een straatkast in de buurt?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
geen file sharing zeker niet op 2 computers voor de zekerheid Google Drive verwijderd.Maar ook Google nest heeft problemen met connecteren, zelfs direct bij BbOx 3 (op een meter afstand)
Inmiddels terug de FB 7590 aangesloten en dit zijn de gemeten waarden :
Pingen gedaan gemiddelde 34 ms lijkt dus oke nu
Google nest : respons direct
Download bv 8 kanalen a 135 KB/s : lijkt zoals vroeger
Al bij al blijft natuurlijk de ham vraag wat is er gebeurd ? Kabel of Modem 7590 of google nest of iets anders
Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat Proximus eindelijk gaat zorgen voor 'normale' snelheden(ik begrijp dat glasvezel nog JAREN ! gaat duren)
en ben best bereid een abo Maxi a39.99 te nemen voor 100/20
Iedereen die hints/tips/ gegeven heeft bedankt.
Inmiddels terug de FB 7590 aangesloten en dit zijn de gemeten waarden :
Pingen gedaan gemiddelde 34 ms lijkt dus oke nu
Google nest : respons direct
Download bv 8 kanalen a 135 KB/s : lijkt zoals vroeger
Al bij al blijft natuurlijk de ham vraag wat is er gebeurd ? Kabel of Modem 7590 of google nest of iets anders
Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat Proximus eindelijk gaat zorgen voor 'normale' snelheden(ik begrijp dat glasvezel nog JAREN ! gaat duren)
en ben best bereid een abo Maxi a39.99 te nemen voor 100/20
Iedereen die hints/tips/ gegeven heeft bedankt.
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Kijk zeker eens wat er op jouw netwerk zit en misschien surft er wel iemand mee op jouw wifi of jouw PX wifi waar elke PX klant op kan.
Doe tevens eens complete virusscan ofz.
Doe tevens eens complete virusscan ofz.
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+