Is het hier dat ik het moet insteken?
![Afbeelding](https://www.imgdumper.nl/uploads9/61a390eb7edd3/61a390eb70fe8-IMG_20211128_1511452.thumb.jpg)
Alvast bedankt.
Dat verklaart veel. Videokaart bedekt het volledige slot, dus het is niet zichtbaar. Ik veronderstel dat het wel gewoon bruikbaar is? Videokaart eruit, ssd erin, en videokaart er terug in?TiTanium schreef:Neen onder je pci-express slot van uw videokaart.
2002138069.png
bedankt!
Zit er geen heatsink in de weg, of moet die echt onder dat PCI-slot van de GPU door in dit geval?TiTanium schreef:Neen onder je pci-express slot van uw videokaart.
2002138069.png
Heb je daar stats van, dat het slechter is?selder schreef:Let ook wel dat een heatsink zonder airflow erop dat dat gewoon een warm deken is dan hé, dan doet het meer slecht dan goed.
Een heatsink zal altijd werken,selder schreef:Let ook wel dat een heatsink zonder airflow erop dat dat gewoon een warm deken is dan hé, dan doet het meer slecht dan goed.
Dit! Gewoon even clonen en dan je bootdrive veranderen en de oude ssd gebruiken als storage diskPTiTDaV schreef:Ik raad je wel aan je OS op die NVME schijf te zetten. Die is 4-10 keer sneller dan een gewone SSD.
Bwa, lijkt me dat ge eerst kijkt hoeveel Watt uw NVME SSD opstookt hé (ifv de tijd).Chroma schreef:Een heatsink zal altijd werken,
heist_175 schreef: Heb je daar stats van, dat het slechter is?[...]
Vergeet niet dat die algemene fysica-wetmatigheden niet in alle real-life omgevingen altijd 1-op-1 toepasbaar zijn hé. Of allez, laat het me anders stellen - want ik hoor de commentaar al van ginderachter komenChroma schreef:Een heatsink zal altijd werken,
Als die heet komt dan gaat de lucht errond ook opwarmen en stijgen.
Zo heb je vanzelf een luchtstroom
Dat van die warme deken is onzin