Schijnt te werken op Xcloud, en dan nog is het een goedkope Chromecast om cadeau te geven en een speelgoedcontroller waar de kinders wat mee kunnen gooienMaT schreef:Opgelet, dit werkt enkel voor stadia zelf. Voor andere games moet de controller verbonden worden met usb-C kabel en dan nog lijkt het geen garantie te zijn te werken bij elk spel.MClaeys schreef:De controller voor op pc..
Black friday 2021
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
LG C1 55" OLED momenteel 999 of 1009 euro op bol.com, waarna er nog vanuit LG €100 cashback afgaat. Ik zat vorig jaar nog naar een CX te kijken, maar die kwam nooit onder de 1000 euro. Wel direct frustrerend. De eerste winkel waar ik wil bestellen (Profilec) krijg ik bij checkout te zien dat het artikel niet naar België verstuurd wordt, terwijl het gewoon een Belgische winkel is. Waarom krijg ik het dan als Belg überhaupt te zien... Wel bizar, zal hen morgen eens bellen.
EDIT: werd nog bizarder. Profilec rekent nu aan Belgen €1149 aan, terwijl Nederlanders €999 betalen
Update 22/11 : toch geen Black Friday precies, want nu is het weer bij all bol-verkopers €1149 .
EDIT: werd nog bizarder. Profilec rekent nu aan Belgen €1149 aan, terwijl Nederlanders €999 betalen
Update 22/11 : toch geen Black Friday precies, want nu is het weer bij all bol-verkopers €1149 .
Laatst gewijzigd door Tomby 22 nov 2021, 09:53, in totaal 1 gewijzigd.
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Verzenden die niet naar België?R2D2 schreef:Scherp, maar dat is in Frankrijk hé.Abusimbal schreef:De Google TV voor 49,99 bij Fnac.
https://www.fnac.com/Passerelle-multime ... earchpos=1
In België nog altijd 79 euro
https://www.nl.fnac.be/Google-Chromecast-2020/a15115582
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Alsnog een leuke deal, hij staat zelden lager dan €70 anders.
Ben wel eens benieuwd of de Belgische winkels ook zo'n deal zullen doen of wij weer de volle pot mogen dokken.
Ben wel eens benieuwd of de Belgische winkels ook zo'n deal zullen doen of wij weer de volle pot mogen dokken.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
De "Belgische winkels" gaan helemaal niks kunnen doen vrees ik, aangezien de versie met Google TV nog steeds niet officieel verkrijgbaar is in België en Nederland. bol.com verkoopt hem ondertussen ook wel, maar dat zal dan ergens via import verlopen.
Ik heb de mijne begin dit jaar iets van een 75 euro betaald, besteld via de Franse Fnac en zonder problemen bezorgd.
Hier is er gisteren al een Tado thermostaat in huis gekomen, via Coolblue (maar de actie geldt o.a. ook bij bol.com). Het pakket met één radiatorknop is vreemd genoeg goedkoper (139 euro) dan enkel de thermostaat (169).
Ik heb de mijne begin dit jaar iets van een 75 euro betaald, besteld via de Franse Fnac en zonder problemen bezorgd.
Hier is er gisteren al een Tado thermostaat in huis gekomen, via Coolblue (maar de actie geldt o.a. ook bij bol.com). Het pakket met één radiatorknop is vreemd genoeg goedkoper (139 euro) dan enkel de thermostaat (169).
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Die slimme thermostaten staan voor volgend jaar op de planning maar twijfels tussen nest en tado
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Nest kan je moeilijk een slimme thermostaat noemen als je slechts een globale temperatuur hebt voor gans je huis.buthead schreef:Die slimme thermostaten staan voor volgend jaar op de planning maar twijfels tussen nest en tado
Vergeet ook niet EvoHome mee te bekijken zou ik zeggen.
- keerekeerweere
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 19 keer
- Contacteer:
en deze morgen om 9u stond BPost hier al met de Senseo...keerekeerweere schreef:Hier idem, bedankt voor de links en suggesties.buthead schreef:Hier Google stadia en Senseo gekocht leuke deals, bedankt voor het delen!
Fastic Subfastic VDSL 100/40 - BBox 3V+ - OPNSense - VOIP OVH on Fritz!Box 7390
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 10 keer
Grappig. De Stadia Premiere Edition en Senseo deal zijn ook de twee zaken waarvoor wij al gingen. De Stadia Premiere Edition voor de Chromecast Ultra, zo kan onze huidige Chromecast doorschuiven naar iemand anders in de familie en de Philips Senseo om aan mijn mama te geven.
Hoop de Stadia controller eventueel op computer te kunnen gebruiken voor non-stadia sessies, las dat er eventueel mogelijkheden zijn via Steam of iets als "XOutput" en "stadiacontroller" van github, maar we zien wel. We kunnen dat ding eventueel ook nog altijd verkopen om met wat geluk de Chromecast terug te verdienen. De Senseo hebben we al in huis, nog een paar euro goedkoper via het benefits programma van het werk, nog niet getest (drink geen koffie), hoop dat de mama tevreden is...
Ik zag ook nog deze black friday deal voorbij komen, een éénmalige betaling voor cloudopslag (500GB of 2TB) bij pCloud.
https://www.pcloud.com/blackfriday-2021
Wel al wat zitten lezen op website en alles wat ik zoek hebben ze wel ongeveer, kent iemand pCloud?
Doen?
/edit/ link naar aanbieding toegevoegd...
Hoop de Stadia controller eventueel op computer te kunnen gebruiken voor non-stadia sessies, las dat er eventueel mogelijkheden zijn via Steam of iets als "XOutput" en "stadiacontroller" van github, maar we zien wel. We kunnen dat ding eventueel ook nog altijd verkopen om met wat geluk de Chromecast terug te verdienen. De Senseo hebben we al in huis, nog een paar euro goedkoper via het benefits programma van het werk, nog niet getest (drink geen koffie), hoop dat de mama tevreden is...
Ik zag ook nog deze black friday deal voorbij komen, een éénmalige betaling voor cloudopslag (500GB of 2TB) bij pCloud.
https://www.pcloud.com/blackfriday-2021
- Premium - 500 GB (Lifetime) voor 122.50 euro in plaats van 500 (maar blijkbaar wel vaak te vinden voor 175)
- Premium Plus - 2 TB (Lifetime) voor 245 euro in plaats van 980 (maar blijkbaar wel vaak te vinden voor 350)
Wel al wat zitten lezen op website en alles wat ik zoek hebben ze wel ongeveer, kent iemand pCloud?
Doen?
/edit/ link naar aanbieding toegevoegd...
*-*
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Met "Lifetime" aanbiedingen zou ik toch steeds opletten.
De prijs dekt dan wel de storage maar hun rackspace, servers, stroom, onderhoud, ... moet ook iemand betalen voor "lifetime".
De prijs dekt dan wel de storage maar hun rackspace, servers, stroom, onderhoud, ... moet ook iemand betalen voor "lifetime".
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
lijkt leuk, maar lifetime van iets wat geld kost om te onderhouden vertrouw ik niet.
Er zijn constant nieuwe klanten nodig om de oude werkende te houden.
Ruikt verdacht naar een piramide constructie.
Er zijn constant nieuwe klanten nodig om de oude werkende te houden.
Ruikt verdacht naar een piramide constructie.
- keerekeerweere
- Plus Member
- Contacteer:
ter info, de juiste link voor de cashback van de senseo is deze https://www.philips.be/c-w/acties/koffie_senseo.htmlkeerekeerweere schreef:en deze morgen om 9u stond BPost hier al met de Senseo...keerekeerweere schreef:Hier idem, bedankt voor de links en suggesties.buthead schreef:Hier Google stadia en Senseo gekocht leuke deals, bedankt voor het delen!
via de google search of pdf link van bij mediamarkt kwam ik op een andere (verkeerde) link van cash back terecht waarbij het toestel dat wij hebben aangekocht niet op de lijst voorkwam, met bovenstaande link dus wel... (na kort de chat support bij Philips aan de lijn gehad te hebben).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij aan die prijs momenteel?yaris schreef:Deze gekocht
https://www.mediamarkt.be/nl/product/_p ... 42751.html
Met transport 45 euro en dan nog 25 euro cashback. Dus degelijke senseo voor 20 euro .
Ik zie net dat als ik op jouw link klik, die aan €62.5 staat met €30 cashback.
Want dan bestel ik er ook eentje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Logisch toch, Belgen betalen graag.Tomby schreef:LG C1 55" OLED momenteel 999 of 1009 euro op bol.com, waarna er nog vanuit LG €100 cashback afgaat. Ik zat vorig jaar nog naar een CX te kijken, maar die kwam nooit onder de 1000 euro. Wel direct frustrerend. De eerste winkel waar ik wil bestellen (Profilec) krijg ik bij checkout te zien dat het artikel niet naar België verstuurd wordt, terwijl het gewoon een Belgische winkel is. Waarom krijg ik het dan als Belg überhaupt te zien... Wel bizar, zal hen morgen eens bellen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
- keerekeerweere
- Plus Member
- Contacteer:
hangt af van het model hier hebben we de witte HD 7865/00 genomen 67,99 met 30,- eur cashback (witte quadrante want rode quadrante is iets duurder en zwarte quadrante valt niet onder actie )texarcanaa schreef:Uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij aan die prijs momenteel?yaris schreef:Deze gekocht
Met transport 45 euro en dan nog 25 euro cashback. Dus degelijke senseo voor 20 euro .
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 57 keer
Om 13u deze middag was de prijs nog €42, ik zie dat het ondertussen terug meer is.texarcanaa schreef:Uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij aan die prijs momenteel?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 26 keer
Ja prijs is aangepast ... spijtig net te laat.texarcanaa schreef:Uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij aan die prijs momenteel?yaris schreef:Deze gekocht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Opeens krijg ik dit?
Dacht eerst dat is van diene stadia en chromecast maar der staat steam card op? Heb kik niks besteld van steam.
Gewoon negeren dan maar?
Of gaat dat toch van mijn rekening afgaan?
Er staat ook op van cancel maar als ik dat doe zit ik vast op het einde iets met secure number.
Maar ik mag dat waarschijnlijk niet invoeren en doorsturen.
Vervelende email omdat ik niet weet of dit zomaar van mijn rekening zal gaan of niet?
Dacht eerst dat is van diene stadia en chromecast maar der staat steam card op? Heb kik niks besteld van steam.
Gewoon negeren dan maar?
Of gaat dat toch van mijn rekening afgaan?
Er staat ook op van cancel maar als ik dat doe zit ik vast op het einde iets met secure number.
Maar ik mag dat waarschijnlijk niet invoeren en doorsturen.
Vervelende email omdat ik niet weet of dit zomaar van mijn rekening zal gaan of niet?
Laatst gewijzigd door Unicorn1 22 nov 2021, 21:59, in totaal 2 gewijzigd.
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Idd, je moet echt vaak kijken voor die chromecast. Heb er daarjuist 1tje kunnen kopen naa heel wat proberen.
Hmm unicorn, dat is wel raar. Ook het bedrag is bijzonder. Google winkel is namelijk in euro, dus zou er in euro af moeten gaan denk ik dan.
Hmm unicorn, dat is wel raar. Ook het bedrag is bijzonder. Google winkel is namelijk in euro, dus zou er in euro af moeten gaan denk ik dan.
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Dat is toch typisch phishing wat ge hier aan het beschrijven zijt?
Nooit ergens inloggen op een link die ge via mail opent. Als ge zou twijfelen, ga gewoon rechtstreeks naar paypal en log u daar in.
Nooit ergens inloggen op een link die ge via mail opent. Als ge zou twijfelen, ga gewoon rechtstreeks naar paypal en log u daar in.
-
- Elite Poster
Klopt, kga de mail wissen.Fallschirmjaeger schreef:Dat is toch typisch phishing wat ge hier aan het beschrijven zijt?
Die zag er enorm geloofwaardig uit en aangezien ik net iets had besteld waar op staat dat het nog vd rekening moet gaan dacht ik eerst dat het die chromecast was tot ik steam zag staan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Het is me daarnet gelukt! Levertermijn: 14-17 januari haha.Tomby schreef:Is al paar keer out of stock en daarna terug in stock geweest.powaq schreef:Is de Stadia deal voor iedereen uitverkocht? Zou die terug in stock komen?
-
- Elite Poster
powaq schreef:Het is me daarnet gelukt! Levertermijn: 14-17 januari haha.Tomby schreef:Is al paar keer out of stock en daarna terug in stock geweest.powaq schreef:Is de Stadia deal voor iedereen uitverkocht? Zou die terug in stock komen?
30nov-1dec staat er bij mij voor de chromecast + controller.
Ben benieuwd.
-
- Elite Poster
Zeker ook dubbel checken op Paypal.com want ik vind de mail er wel zeer echt uitzien. Volgens mij is het tegenwoordig ook zeer moeilijk om het From adres (hier: [email protected]) te spoofen. Anderzijds kan ik me niet herinneren van ooit een Cancel knop te zien in zo een mail en dat ziet er wėl phishy uit.Unicorn1 schreef:Klopt, kga de mail wissen.
De enige manier om zeker te zijn is door zelf naar Paypal te gaan en in te loggen en je historiek te bekijken.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
[/quote]
Ben benieuwd.[/quote]
Besteld 20 nov en bij mij staat ook levering 30nov-1dec , maar er is wel nog niets van mijn paypal account afgegaan.
Heb wel een mail ontvangen van bevestiging bestelling
Is dat bij jullie ook zo dat er nog niets betaald is ?
Ben benieuwd.[/quote]
Besteld 20 nov en bij mij staat ook levering 30nov-1dec , maar er is wel nog niets van mijn paypal account afgegaan.
Heb wel een mail ontvangen van bevestiging bestelling
Is dat bij jullie ook zo dat er nog niets betaald is ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is net heel gemakkelijk.Tomby schreef:Volgens mij is het tegenwoordig ook zeer moeilijk om het From adres (hier: [email protected]) te spoofen.
Maar een ietwat deftige mailprovider (inbox dan) doet interpretatie van DKIM/SPF/etc op binnenkomende mail en die ziet daar idd wel snel door en plaatst er een zichtbare waarschuwing bij.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Ik was aan het kijken of die Apple Homepod mini ergens langs kwam.
Veel korting zal het niet zijn, het is en blijft Apple.
Maar ondersteunen ze die in België nog niet?
Maar ondersteunen ze die in België nog niet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Apple zelf zal geen kortingen geven. In de VS doen ze wel een zeldzame actie tijdens Black Friday waarbij je een gift card krijgt als je bepaalde items koopt. Goed mogelijk dat dat echter weer US-only zal zijn en dat alles buiten de VS op z'n kin mag kloppen inzake acties. Nochtans zijn de prijzen hier niet goedkoper oid.svermassen schreef:Ik was aan het kijken of die Apple Homepod mini ergens langs kwam.
Lokale verdelers kunnen uiteraard wel acties doen.
HomePod ga je hier niet rechtstreeks kunnen kopen. Wel via retailer in bv Frankrijk of Duitsland. Ik heb de mijne via Lufthansa WorldShop die ze naar hier stuurt, maar reken maar op volle prijs (als ze het in voorraad hebben). Taal kan je sowieso op Engels zetten.svermassen schreef:Maar ondersteunen ze die in België nog niet?
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
@CCatalyst
Ah, dus nog niets Nederlandse ondersteuning
Ah, dus nog niets Nederlandse ondersteuning
- Belgissschenaap
- Pro Member
Niet dat ik het van plan ben, maar wat als je je prepaid kredietkaart leeg haalt juist voor de levering maar als het al onderweg is?Tomby schreef:Ik heb ergens gelezen dat Google je kredietkaart maar charget op het moment er geleverd wordt.pverstraeten schreef:Is dat bij jullie ook zo dat er nog niets betaald is ?
Of bedoel je dat het afgerekend wordt, de moment dat de bestelling de deur uit gaat?
-
- Elite Poster
Heb het ook maar gelezen, dus detail ken ik niet, maar je mag er wellicht wel van uitgaan dat ze eerst de transactie laten completen en dan pas gaan verzenden.Belgissschenaap schreef:Niet dat ik het van plan ben, maar wat als je je prepaid kredietkaart leeg haalt juist voor de levering maar als het al onderweg is?
Of bedoel je dat het afgerekend wordt, de moment dat de bestelling de deur uit gaat?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik vermoed dat het geld wel al gereserveerd is op je Mastercard/Visa en dus niet meer kan uitgegeven worden(tenzij het terug vrijgegeven wordt).
Pas bij verzending wordt de reservering omgezet in een betaling.
Pas bij verzending wordt de reservering omgezet in een betaling.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Lijkt me toch logisch dat het bedrag ten minste al geblokkeerd wordt voor de verzending.Belgissschenaap schreef:Niet dat ik het van plan ben, maar wat als je je prepaid kredietkaart leeg haalt juist voor de levering maar als het al onderweg is?Tomby schreef:Ik heb ergens gelezen dat Google je kredietkaart maar charget op het moment er geleverd wordt.pverstraeten schreef:Is dat bij jullie ook zo dat er nog niets betaald is ?
Momenteel nog niets geblokkeerd of van de rekening gegaan hier.
- Belgissschenaap
- Pro Member
Hier dus ook niet. Maar hey, laat het ons opvolgen en posten wanneer er iets op de kaart geblokkeerd staat of van gehaald is.