Grappig. De Stadia Premiere Edition en Senseo deal zijn ook de twee zaken waarvoor wij al gingen. De Stadia Premiere Edition voor de Chromecast Ultra, zo kan onze huidige Chromecast doorschuiven naar iemand anders in de familie en de Philips Senseo om aan mijn mama te geven.
Hoop de Stadia controller eventueel op computer te kunnen gebruiken voor non-stadia sessies, las dat er eventueel mogelijkheden zijn via Steam of iets als "XOutput" en "stadiacontroller" van github, maar we zien wel. We kunnen dat ding eventueel ook nog altijd verkopen om met wat geluk de Chromecast terug te verdienen. De Senseo hebben we al in huis, nog een paar euro goedkoper via het benefits programma van het werk, nog niet getest (drink geen koffie), hoop dat de mama tevreden is...
Ik zag ook nog deze black friday deal voorbij komen, een éénmalige betaling voor cloudopslag (500GB of 2TB) bij pCloud.
https://www.pcloud.com/blackfriday-2021
- Premium - 500 GB (Lifetime) voor 122.50 euro in plaats van 500 (maar blijkbaar wel vaak te vinden voor 175)
- Premium Plus - 2 TB (Lifetime) voor 245 euro in plaats van 980 (maar blijkbaar wel vaak te vinden voor 350)
Momenteel twijfel ik daarover nog, aangezien ik geen ervaring heb met pCloud.
Wel al wat zitten lezen op website en alles wat ik zoek hebben ze wel ongeveer, kent iemand pCloud?
Doen?
/edit/ link naar aanbieding toegevoegd...