Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Pakket van Alternate is voor de zoon en die heeft idd met CC betaald.
Alternate kan binnenkort een negatieve review verwachten, ze hebben al wel een mail gestuurd om te vragen of hij tevreden was met zijn aankoop.

Ondertussen in zijn product ook beschikbaar in NL dus mogelijk wordt terugbetaling gevraagd en zal de bestelling opnieuw gedaan worden in NL. (Het gaat om iet specifiek met weinig verkooppunten waarvan in de meeste shops geen voorraad is).

Edit 20/10 19u:
CB levert morgen donderdag opnieuw, pakket is klaar voor verzending :beerchug:
Alternate reageert opnieuw met "we kunnen niets doen tot er 10 dagen verstreken zijn" :nono:

Edit 21/10 Om 9u15 nieuwe bestelling ontvangen. 8)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

heist_175 schreef: Vandaag is dat nog steeds zo voor flapdrollen op uiterst rechts (zie Jurgen Conings én de massale steun die hij kreeg, ook op UB) en in heel wat landen "ter wereld".

Ik weet niet waarom maar ik las net dit van Comité I

"Waren er geen mensen binnen de structuren van de staat zelf die er belang bij hadden dat men hem nooit zou terugvinden? Sindsdien gaat het dossier Jürgen Conings niet vooruit terwijl het zo belangrijk is", aldus Lipszyc. "Mocht Jürgen Conings Mustapha hebben geheten, dan zouden de zaken anders gelopen zijn, denk ik. Een aantal elementen laten toe te geloven dat er in verschillende lagen van de Belgische staat een wil aanwezig is om extremistische bewegingen, met name extreemrechts, te bevoordelen", aldus de topman van het Comité I.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Het begint kouder te worden en natuurlijk draaien de houtkachels weer overuren, de fijn stof waardes swingen de pan uit met dit mistige weer.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Gray schreef:Het begint kouder te worden en natuurlijk draaien de houtkachels weer overuren, de fijn stof waardes swingen de pan uit met dit mistige weer.
Inderdaad, triest. Volgende week krijgen we gelukkig weer wat respijt met de temperaturen, elke dag wat warmer overdag, maar 's nachts koelt het ook goed af door helder weer. (Voor de geïnteresseerden: zeldzame Mercurius is momenteel te zien net voor zonsopgang!) Sommigen gaan weer zeuren dat het "te warm is voor de tijd van het jaar", maar eigenlijk klinkt dat als muziek in de oren met de energieprijzen. Een geluk dat die noordcomponent die de lente+zomer gedomineerd heeft totaal verdwenen lijkt te zijn.

Ook qua regenval moet het deze maand weer niet onderdoen, alhoewel het mogelijks nu op veel plaatsen droog blijft tot november.

De herfst, het enige seizoen dat minstens 6 maanden duurt en dat we nooit eens overslaan.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mijn buurman verwarmt ook met houtkachel(s), blauwgrijze rook, verbrande houtgeur, … ach ja.

Zelf schaf ik mij een dezer ook maar een of meerdere pelletkachels aan, want de elektrische verwarming in het kantoor begint toch duur te worden (en werkt maar in de helft van de ruimtes) :-)

Woning zelf is nog met mazout, maar ketel heeft zijnde beste tijd wel gehad (1973). Vervangen mag niet meer, aardgas ligt hier niet binnen. Momenteel daar ook aan het denken aan pellets of mogelijk toch maar verwarmen met een lucht/lucht airco systeem ? Keuzestress …
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Sasuke schreef: Vervangen mag niet meer, aardgas ligt hier niet binnen.
Ook niet als er geen aardgas is?
Je kan eventueel ook zelf een tank zetten.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ben je online op een spel voor iets te checken krijg je direct een prive bericht om te vragen voor te spelen :bang:
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

k*t laptops op school! :bang:

Een atlas? Dat kopen we niet meer, ze krijgen een (echt, hou je vast!) powerpoint van de uitgeverij met daarin de kaarten. Maar ZONDER index! Hoe kan je nu iets opzoeken zonder index?
Ze moeten dus eerst naar google earth gaan, daar zoeken, dan de 'atlas' openen en opnieuw zoeken.
En dat allemaal op een belachelijk klein 13" scherm. Ik moet me behoorlijk inhouden om dat ding niet door het raam te zwieren. :evil:
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

pas een lenovo legion 5 pro aangeschaft, voorzien van een windows home (enerzijds omdat ze niet te vinden blijken met een pro licentie en anderzijds omdat ik nog een pro licentie liggen heb)

blijkt nu als je het ding een format geeft, je windows niet meer kan installeren.
komt klagen voor een of andere driver (ik vermoed die voor sk hynix ssd) en je raakt dus niet verder om de installatie te starten.

even kijken op de lenovo site; en nope: geen drivers te vinden (enkel firmware update en exe files)...
maar lenovo is een reputabel bedrijf, toch? dus ze kunnen je wel helpen als je contact opneemt, right? WRONG dus.
contact opgenomen en om de drivers gevraagd, maar je krijgt dus als antwoord dat ze het niet ondersteunen dat je er iets anders opzet (ik vroeg toch geen ondersteuning?), dat ze die drivers niet hebben (hallo, jullie zijn toch de fabrikant?), en dat als je de laptop voor repair wil binnensturen (vroeg ik niiiiet), moet je de originele windows erop hebben (ja, mij best, maar hoe krijg ik die erop zonder de driver waar ik naar vraag???)

dus uiteindelijk gezegd foert, ipv dualboot doe ik dan gewoon een full linux machine met windows in een vm, het moet toch krachtig genoeg zijn om dat te kunnen.
ironie is dus dat linux flawless installeert en werkt.

en dan merk je... underperforming ram dat erinsteekt en een cheapass mediatek wifi/bluetooth kaartje, los van die ok maar toch niet super sk hynix drive.

ben ik blij met de laptop? het is natuurlijk een upgrade en een vervanging voor mijn desktop, dus het maakt mijn leven wel eenvoudiger,
maar ik ben toch teleurgesteld over de onderdelen (de intel versie krijgt blijkbaar wel gewoon de intel ac200 kaart) en de niet-bestaande drivers en support.

en als je dan aangeeft dat je teleurgesteld genoeg bent om er op de forums over te klagen krijg je als respons gewoon een antwoord in de trend van have fun, we dont care... sja, dat is dan ook weer duidelijk.

no more lenovo for this guy, in de toekomst gewoon terug naar dell en acer.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik heb de legion5 die ik voor de buurjongen had gekocht toch gewoon kunnen herinstalleren ? Heb je een recente iso gebruikt toch ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Sasuke schreef:Ik heb de legion5 die ik voor de buurjongen had gekocht toch gewoon kunnen herinstalleren ? Heb je een recente iso gebruikt toch ?
eerst had ik geprobeerd met de iso die ik nog had (vorig jaar versie) en daarna met de huidige may 2021 die je op de MS site kan downloaden.
beide gaven exact hetzelfde issue, bij de installatie op te starten gelijk vragen naar een driver en niet willen verdergaan tot die mystery driver beschikbaar is.

ter verduidelijking heb ik de 16ach6h productcode 82jq007nmb (want lenovo durft hun legion naam nogal vaak op veel totaal unrelated versies te zetten vind ik)
ik zou niet weten wat ik nog kan proberen buiten de meest recente windows iso te booten.
issue is aanwezig met secure boot aan en secure boot uit en veel anders kan je in die bios niet meer doen
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik zou eens met Windows 7 proberen, en dan kan je met je Windows 10/11 upgraden (neem ik aan).
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Die 'missing' driver kan enkel maar de onboard SATA controller zijn, niks anders.

1. Check in de bios dat de controller op AHCI mode staat ipv RAID
2. Probeer eens met deze driverset:
https://pcsupport.lenovo.com/be/en/prod ... witches%29

Extract-Only ... kopieer ze mee op je USB stick
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

De benzine prijzen.. Jezus!

Wekelijks 70€ kwijt. Tijd voor een motorfiets.
Zo'n Octavia (1.8tsi) is best groot en zuipt best veel voor woon werk verkeer.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Hoeveel km's kan je rijden met die 70 EUR ? Ik heb berekend dat mijn elektrische auto thuis laden, mij +/- 6,2 EUR/100km kost. Alle kosten & investeringen in de laadinfra meegerekend (over 5jaar), op basis van de huidige prijzen (0,27 EUR/kWh), zonder de kost van de auto & onderhoud natuurlijk.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Sasuke schreef:Hoeveel km's kan je rijden met die 70 EUR ? Ik heb berekend dat mijn elektrische auto thuis laden, mij +/- 6,2 EUR/100km kost. Alle kosten & investeringen in de laadinfra meegerekend (over 5jaar), op basis van de huidige prijzen (0,27 EUR/kWh), zonder de kost van de auto & onderhoud natuurlijk.
kleine 500km maximum, ik probeer zoveel mogelijk economisch te rijden.. Maar ik krijg em niet onder de 8L/100km.

Te korte tripjes en teveel kleine baantjes.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Sasuke schreef:Die 'missing' driver kan enkel maar de onboard SATA controller zijn, niks anders.
- de controller staat op AHCI volgens mijn linux install... in de bios kan je daar niets van vinden; lenovo heeft ook dat deel van het systeem vern**kt,
en van wat ik op internet kan vinden is er (nog) geen gekende manier om in de advanced bios te gaan (als die er al is).

- die exe had ik ook al gevonden; en zowel de exe als de content (samen met nog een hoop andere) op een stickje gezet, maar het zijn geen drivers die je bij install kan gebruiken - de setup herkent ze niet, het zijn echt dingen die je vanuit een installed windows moet gebruiken.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Splitter schreef: - die exe had ik ook al gevonden; en zowel de exe als de content (samen met nog een hoop andere) op een stickje gezet, maar het zijn geen drivers die je bij install kan gebruiken - de setup herkent ze niet, het zijn echt dingen die je vanuit een installed windows moet gebruiken.
OK, das ook belachelijk dat Lenovo die niet aanbiedt :(

Probeer het eens met de AMD driver zelf:
https://www.amd.com/en/support/chipsets ... t-am4/b550

Je moet de AMD Raid Driver nemen (niet de installer). De Driver is voor tijdens de Windows setup.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Rot virlogen en politici die niksanders doen dan liegen.
Weer die rotte en zinloze kutmaskers.
Laat u vaccineren want dat is de weg naar de vrijheid lol.


RD2D: ik hoop dat uw vader er door komt.

Niettemin blijf ik bij mijn post.
Ik ben volledig gevaccineerd maar wat moeten we doen dan? Dat virus blijft, zal niet weg gaan. Heel ons leven zinloos masker dragen dan? Ons op sluiten?

Ik ben zelf gevaccineerd en heb door die politici geen zin voor een 3de prik. Ben hun gelieg echt beu. Ze mogen veel doen maar als er 1 ding is wat ik echt haat en een bloedhekel aan heb en last in heb dat is een mondmasker.
Terwijl het bewezen is dat dat niet helpt. (Behalve FFP2, in de andere daar heb ik niks vertrouwen in).

De kine en mijn broer zijn madam zijn voorzichtig, dragen op het werk masker 8u lang, beide corona gehad en volledig gevaccineerd.

Beide beroepen waarbij ze veel in contact komen met anderen, ze heel sat mensen aan hun lijf en dergelijke moeten komen. En dat chirurgische masker heeft hen niet beschermd.

Oudere mensen zijn helaas veel vatbaarder voor die klote gorona. Mijn ouders zeiden tegen me geen 3de prik maar heb hen wel aangeraden het toch te doen omwille van hunne leeftijd.

Ik wil maar 1 ding, dat is dat mensen zelf moeten kunnen kiezen of ze masker willen dragen of niet.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 25 okt 2021, 22:59, in totaal 1 gewijzigd.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Unicorn1 schreef:
Laat u vaccineren want dat is de weg naar de vrijheid lol.
Het probleem is dat er nog een grote hoop wijsneuzen zijn die zichzelf zeer slim vinden en denken dat Covid hen niet zal treffen.
Het soort dus dat gelooft in complotten en zelfs de cijfers waaruit blijkt dat de vaccins wel degelijk werken niet geloven.

En dan komen we dus op mijn frustratie: mijn vader is 2 weken terug gevallen en opgenomen in het ziekenhuis. Hij is er erg aan toe en zijn overlevingskansen zijn 50/50. Wegens de nog steeds geldende covid-maatregelen mag er maar 1 persoon/week gedurende max 1 uur/dag op bezoek gaan. Logischerwijs is dat mijn moeder terwijl niemand van de kinderen en kleinkinderen dus nog toegang heeft...

Het straffe is dat die weinige bezoekers in dat ziekenhuis helemaal niet gevaccineerd moeten zijn. Geen CST dus. Zelfs het personeel hoeft niet gevaccineerd te zijn want onder de huidige wetgeving mag een werkgever zelfs niet vragen naar de vaccinatiestatus van zijn personeel.
Wat een totaal schijnheilige toestand is dat nu toch. En dat wijt ik dus volledig aan zwakke en laffe politici die niet durven verplichten en uiteraard aan de wijsneuzen die bang zijn van een prik.

Voilà, frustratie geuit. Discussie over vaccinatie loopt al in een andere draad dus hoeft hier niet. Ik wil maar aangeven dat we vandaag de dag nog altijd geconfronteerd worden met onmenselijke toestanden waarbij we geen afscheid kunnen nemen van onze familie.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Sasuke schreef:
Splitter schreef: - die exe had ik ook al gevonden; en zowel de exe als de content (samen met nog een hoop andere) op een stickje gezet, maar het zijn geen drivers die je bij install kan gebruiken - de setup herkent ze niet, het zijn echt dingen die je vanuit een installed windows moet gebruiken.
OK, das ook belachelijk dat Lenovo die niet aanbiedt :(

Probeer het eens met de AMD driver zelf:
https://www.amd.com/en/support/chipsets ... t-am4/b550

Je moet de AMD Raid Driver nemen (niet de installer). De Driver is voor tijdens de Windows setup.
Gewoon de sata driver openen op een ander windows systeem... drivers staan dan in c:\drivers -> verplaatsen op een usb stick en dan laden in de windows installer
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Parkeer ticket kwijt van de B-Parking, station Aarschot, —> 25 EUR … wat zelfs meer is dan het Max. Dagtarief

Dieven zijn het … !!!
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Sasuke schreef:Parkeer ticket kwijt van de B-Parking, station Aarschot
Ik wist niet dat mensen nog vrijwillig hun auto's parkeren in Aarschot station. Daar steekt de jeugd helaas veel uit met de auto's.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Garpenlov schreef:
Sasuke schreef:Parkeer ticket kwijt van de B-Parking, station Aarschot
Ik wist niet dat mensen nog vrijwillig hun auto's parkeren in Aarschot station. Daar steekt de jeugd helaas veel uit met de auto's.
Das nu allemaal betaalde en overwaakte (camera's) parking, staat altijd vol .. (beide kanten van het station).
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Allemaal flinke moneymakers voor de NMBS of whatever aparte private financiele constructie ze dat ingestoken hebben zodat dat de schulden van de treinoperaties niet moet dekken en de overheid die blijft betalen.

Zelfde met vastgoed, drankautomaten, etc.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

luminus en lampiris die geld geroken hebben en niet stoppen met je lastig te vallen...
al 2x telefonisch en net stond hier een dame voor lampiris voor de deur ook nog.

mag die blij zijn dat ik tegenwoordig manieren geleerd heb en braaf zeg not interested ipv de deur tegen haar dichtsla zoals ik vroeger zou gedaan hebben.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Had jij dan een deur in je grot ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Joe de Mannen schreef:Had jij dan een deur in je grot ?
tussen de deur-aan-deur verkopers die hun producten niet kenden en de jehova's die jaar op jaar kwamen verklaren dat de wereld verging,
had ik het vroeger wel gehad met die zeikerds.
ik heb er ooit eentje van telenet gehad, die raakte de oprit nog niet voorbij toen ik net weg moest en kon niet antwoorden op welke snelheid TN had.
nog een andere gehad ooit voor elektra, beweerde dat die toevallig net niet de papieren bijhad met de kwh prijs van de elektra zelf...

sorry; maar voor zo een deur aan deur verkoopvolk heb ik gewoon geen respect, dat zijn gewoon mensen die je komen "ambeteren".
als die persoon een doorgedreven kennis van het product en de concurrentie zou hebben, zou dat al iets meer waard zijn, maar de meeste van die verkopers hebben dat gewoon niet.

al die spam in je brievenbus is 1 ding; daar kan je gewoon leeghalen en op je weg naar binnen in de prullenmand gooien (wat hier ook het geval is),
maar iemand die komt aanbellen en je tijd verspilt, al is dat maar de tijd die nodig is om je deur open en terug dicht te doen...
ik ben niet helemaal van dat principe, maar time is money, dus stop wasting mine (maak dan reclame op de radio of tv, die kan je tenminste gewoon negeren)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Die "spam" kan je met een sticker voor het grootste deel vermijden.

Huis aan huis verkoop zou gewoon verboden moeten worden want geen enkel deftig product wordt zo verkocht. Voor goede doelen kan men een uitzondering maken maar ook daar wordt misbruik van gemaakt.

De reden waarom die mensen zo slecht op de hoogte zijn is omdat ze onderbetaalde hopeloze gevallen zijn die met zo'n rotjob hun geld moeten proberen verdienen, het is even plezant als op de helldesk werken.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Hoe krijg je zoveel volk aan de deur?
Buiten de paljassen van HelloFresh, heb ik hier in jaren geen deurverkopers gehad.

Gelukkig maar, daar niet van.
Puur tijdverlies.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik ben aan ene kant blij dat ik tijd zat heb maar toch weer even een frustratie dat ik niets te doen heb :lol:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik heb anders wel wat werk voor je... [emoji16]
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Als je in de regio Aalst woont kan je wekelijks wel een paar carnavalisten aan de deur krijgen voor hun etentjes.

Hier heb ik al bierverkopers gehad en studenten. Uiteraard ook de jehova's :roll:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

hahaha :)

Het is gewoon ik voel me goed en dan heb ik iets nodig die mij bezighoud. Want als ik me slechter voel lukt het me makkelijker bezig te houden. :lol:
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

heist_175 schreef:Hoe krijg je zoveel volk aan de deur?
het meeste van die dingen zijn gelukkig al een tijd geleden (vooral de jehovas eigenlijk, misschien wachten ze nu tot de wereld echt een keertje vergaat), maar recentelijk begint het weer wat op te pikken heb ik het idee.

maar voor nutsvoorziening valt het me wel op dat ik bij ecopower (elektra) en vlaamse energieleverancier (gas) zit en ineens al 3x gecontacteerd ben (nouja poging tot dus) door luminus en lampiris.
eigenlijk vraag ik me een klein beetje af of iemand anders die bij ecopower of VEL zit dat ook gehad heeft, en of dat dan geen teken is dat die 2 bedrijven een lijst hebben met klanten van een ter-ziele aan het gane leverancier?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

hier al lang ecopower en geen last van

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Een verkoper van zinloze vitaminesupplementen heeft een oude classic (kung fu fighting) verkracht om als reclametune te dienen, verschrikkelijk. Om de zoveel minuten op de radio en gisteren zelfs op TV :bang:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Meubelzaak die een kast enkele weken kon stockeren die nu nadien zegt van nee dat is niet mogelijk :bang:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Onze dochter gaat 3x / week naar de muziek academie (2x muziek theorie, 1x piano). Met de verhoogde corona cijfers had mijn vrouw besloten om deze week onze dochter niet naar de les te laten gaan. Echter, toen we de leerkracht hiervan maandag op de hoogte brachten, vroeg die achter een dokters attest omdat ze anders 'ongewettigd' afwezig werd genoteerd.

Aangezien mijn vrouw die moeite dan niet wou doen, hebben we haar woensdag en donderdag (gisteren) dan toch maar naar de muziekles laten gaan.

En dan krijg je vandaag deze mail ... heel leuk hoor ... :bang:
Beste ouders

Beste leerling xxxxxxx


Op woensdag 27 oktober volgde je muzikale vorming in de klas 2.2 van xxxxxxx om 16u45.

Tijdens deze les was er een leerling aanwezig die vandaag positief heeft getest op het coronavirus.

xxxxxx heeft hierbij een 'laag risico' contact gehad. De contacttracing is op de hoogte en zal mogelijk deze situatie nog herbekijken. Als preventiedienst brengen we jullie alvast op de hoogte.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Sasuke schreef:vroeg die achter een dokters attest omdat ze anders 'ongewettigd' afwezig werd genoteerd.
So?
Daar lig je toch niet van wakker... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”