Joe de Mannen schreef:Had jij dan een deur in je grot ?
tussen de deur-aan-deur verkopers die hun producten niet kenden en de jehova's die jaar op jaar kwamen verklaren dat de wereld verging,
had ik het vroeger wel gehad met die zeikerds.
ik heb er ooit eentje van telenet gehad, die raakte de oprit nog niet voorbij toen ik net weg moest en kon niet antwoorden op welke snelheid TN had.
nog een andere gehad ooit voor elektra, beweerde dat die toevallig net niet de papieren bijhad met de kwh prijs van de elektra zelf...
sorry; maar voor zo een deur aan deur verkoopvolk heb ik gewoon geen respect, dat zijn gewoon mensen die je komen "ambeteren".
als die persoon een doorgedreven kennis van het product en de concurrentie zou hebben, zou dat al iets meer waard zijn, maar de meeste van die verkopers hebben dat gewoon niet.
al die spam in je brievenbus is 1 ding; daar kan je gewoon leeghalen en op je weg naar binnen in de prullenmand gooien (wat hier ook het geval is),
maar iemand die komt aanbellen en je tijd verspilt, al is dat maar de tijd die nodig is om je deur open en terug dicht te doen...
ik ben niet helemaal van dat principe, maar time is money, dus stop wasting mine (maak dan reclame op de radio of tv, die kan je tenminste gewoon negeren)