Heeft efkes geduurd, maar we zijn hier weer met de vakbondsklap. Alles is slecht, het is de schuld van iedereen, maar een oplossing geven die vandaag toepasbaar is, ha neen dat doen we niet. We breken alleen de bestaande oplossing steeds tot op de grond af.petrol242 schreef: Steek het maar op de niet gevaccineerden. Het is niet het falen van de overheid, de falende respons en vooral niet ons gedrag. Ik laat het volledig aan jou over. Denk er het jouwe over. We zullen half november nog eens klappen. Ik hoop voor jou dat je de derde hopeloze prik gehad hebt dan om je gemoedsrust te sussen.
Derde booster prik zorgt mogelijks voor jarenlange bescherming volgens de virologen.
Alles is terug open en men verwacht een beperkte vierde golf.
Die er niet zou komen als de vaccinatiegraad 100% benaderde.
De cijfers van de Pedro zijn daar zeer duidelijk.
Ik ben het vierkant beu om gegijzeld te worden door een groepje idioten die het altijd beter weten dan de virologen en zich niet laten vaccineren.
Ik houd afstand waar mogelijk, blijf weg van massa event, neem geen vliegtuig, ik geef geen handjes of vuistjes aan Jan en alleman en ik heb in het verleden de lockdowns en andere maatregelen nagenoeg strikt gerespecteerd.
Maar ik zet wel regelmatig een stapje in de wereld nu het opnieuw kan dankzij de huidige vaccins.
De huidige vaccins werken voorlopig goed genoeg, er zijn gewoon nog veel te weinig gevaccineerden…
5 minuten politieke moed nog, waar we hopelijk wel zullen geraken …