Filter internet alleen overgeschakeld naar digicorder.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Vandaag besloten ( of het een wijze beslissing is dat is wat anders ) om Telenet tv iconic in huis te halen. Telefonisch alles geregeld met Telenet, hen ook verteld dat ik enkel internet heb en dat er een filter tussensteekt waardoor ik geen kabeltv kan ontvangen daarover zeide ze dat het geen probleem was dat kabeltv volledig openstaat op mijn adres het enige wat ik moest doen is een abonnement afsluiten, digicorder gaan halen en ik zou tv kunnen kijken.
Dat deed ik tot voor kort via laptop en met een HDMI verbonden aan de tv maar dat was met momenten stressen omdat het beeld vastliep Enzo.
Dus de digicorder gaan halen alles geïnstalleerd volgens de poster in de doos. Digicorder opgezet en hij moest nog vanalles activeren. Nadat gebeurd was krijg ik op zenders van bijv VTM en één de melding dat er geen signaal is dat ik de antenneaansluitingen moet nakijken. Play 4 en 5 heb ik dan weer wel beeld en klank.
Mijn vermoeden is dat dit de filter is voor internet only. Met Telenet al contact gehad en maandag zou er een technieker komen om de filter weg te halen.
Maar kan het ook zijn dat er een ander probleem is? Ik heb al 2 antennekabels geprobeerd van de wanddoos naar de digicorder en de melding blijft.
Bedankt voor jullie aandacht en eventuele raad en hulp .
Dat deed ik tot voor kort via laptop en met een HDMI verbonden aan de tv maar dat was met momenten stressen omdat het beeld vastliep Enzo.
Dus de digicorder gaan halen alles geïnstalleerd volgens de poster in de doos. Digicorder opgezet en hij moest nog vanalles activeren. Nadat gebeurd was krijg ik op zenders van bijv VTM en één de melding dat er geen signaal is dat ik de antenneaansluitingen moet nakijken. Play 4 en 5 heb ik dan weer wel beeld en klank.
Mijn vermoeden is dat dit de filter is voor internet only. Met Telenet al contact gehad en maandag zou er een technieker komen om de filter weg te halen.
Maar kan het ook zijn dat er een ander probleem is? Ik heb al 2 antennekabels geprobeerd van de wanddoos naar de digicorder en de melding blijft.
Bedankt voor jullie aandacht en eventuele raad en hulp .
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Het zou eventueel je binnenbekabeling kunnen zijn (niet goed aangesloten etc) of gewoon een slecht signaal? Je zal het wel zien als de technieker er is (of draai zelf even de contactdoos open, maar niet iedereen wil/kan dat).
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Dat lijkt mij allemaal inorde. Dat losdraaien en nakijken is nu geen groot klusje.
Het vreemde is dat alle vtm kanalen niet doorkomen één,canvas en ketnet ook niet Daar krijg ik de melding GEEN SIGNAAL. Kijk de antennekabels na aan het wandcontact en digibox/corder.
Andere zenders zoals play 4,5,6 en 7 komen dan weer wel door.
Het vreemde is dat alle vtm kanalen niet doorkomen één,canvas en ketnet ook niet Daar krijg ik de melding GEEN SIGNAAL. Kijk de antennekabels na aan het wandcontact en digibox/corder.
Andere zenders zoals play 4,5,6 en 7 komen dan weer wel door.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Daar is niets vreemd aan
Volgens een afbeelding, gepost door satsurfer laten de recent geplaatste TOF filters frequenties door van 5-117/334-1218 MHz.
De band 117-334 MHz wordt er dus uitgefilterd.
In jouw geval zit er dus inderdaad een TOF filter, die ervoor zorgt dat je op bepaalde zenders geen signaal hebt:
Volgens een afbeelding, gepost door satsurfer laten de recent geplaatste TOF filters frequenties door van 5-117/334-1218 MHz.
De band 117-334 MHz wordt er dus uitgefilterd.
In jouw geval zit er dus inderdaad een TOF filter, die ervoor zorgt dat je op bepaalde zenders geen signaal hebt:
- je hebt geen beeld op één (290 MHz) of op VTM (306 Mhz). Deze frequenties liggen volledig in de gefilterde band.
- je hebt wel beeld op Play 4/5/6/7 (314 Mhz). Deze frequentie ligt op de bovenkant van de gefilterde band. Je zal dus een gedempt signaal hebben, dat wellicht toch sterk genoeg is om goede ontvangst te hebben (dank zij de NIU).
- alle hogere muxen zal je probleemloos ontvangen (NPO1 enz op 330MHz, La Trois enz op 338Mhz, Disney JR op 346 Mhz, Discovery op 354 MHz, etc ...
- aan de onderkant van de gefilterde band zal je waarschijnlijk ook beeld hebben (zoals France 4/5, of de buitenlandse radiozenders op 120 MHz).
- de zenders van het "Compact Signaal" (290 en 298 MHz) liggen ook volledig in de gefilterde band ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Member
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb jij nog zo een grote box meegekregen? Niet de kleine tv box?Geert2800 schreef:Vandaag besloten ( of het een wijze beslissing is dat is wat anders ) om Telenet tv iconic in huis te halen. Telefonisch alles geregeld met Telenet, hen ook verteld dat ik enkel internet heb en dat er een filter tussensteekt waardoor ik geen kabeltv kan ontvangen daarover zeide ze dat het geen probleem was dat kabeltv volledig openstaat op mijn adres het enige wat ik moest doen is een abonnement afsluiten, digicorder gaan halen en ik zou tv kunnen kijken.
Dat deed ik tot voor kort via laptop en met een HDMI verbonden aan de tv maar dat was met momenten stressen omdat het beeld vastliep Enzo.
Dus de digicorder gaan halen alles geïnstalleerd volgens de poster in de doos. Digicorder opgezet en hij moest nog vanalles activeren. Nadat gebeurd was krijg ik op zenders van bijv VTM en één de melding dat er geen signaal is dat ik de antenneaansluitingen moet nakijken. Play 4 en 5 heb ik dan weer wel beeld en klank.
Mijn vermoeden is dat dit de filter is voor internet only. Met Telenet al contact gehad en maandag zou er een technieker komen om de filter weg te halen.
Maar kan het ook zijn dat er een ander probleem is? Ik heb al 2 antennekabels geprobeerd van de wanddoos naar de digicorder en de melding blijft.
Bedankt voor jullie aandacht en eventuele raad en hulp .
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Ja ik heb nog zo een grote box meegehad. De Telenet medewerkster die ik aan de lijn had waar ik mijn bestelling geplaatst had zei dat ik met de digicorder kon opnemen en met de tv box niet. Een volgende medewerker ontkent dat dan. Zuig ik zoiets uit mijn duim? Nee zeker niet.
Wil ik nu toch de tv box zou ik 50€ moeten betalen voor deze om te ruilen. Zijn ze gek bij Telenet? Door hun foutieve informatie heb ik nu een toestel in huis dat minder zou kunnen dan de tv box. Dank U Telenet!
Ondertussen tot vandaag 20 medewerkers van Telenet aan de telefoon gehad en zeker 15x foutieve info gekregen.
De filter die philippe_d stond hier ook.
Tv theek en mijn tv dat werkt nog steeds niet na 3 dagen.
Wil ik nu toch de tv box zou ik 50€ moeten betalen voor deze om te ruilen. Zijn ze gek bij Telenet? Door hun foutieve informatie heb ik nu een toestel in huis dat minder zou kunnen dan de tv box. Dank U Telenet!
Ondertussen tot vandaag 20 medewerkers van Telenet aan de telefoon gehad en zeker 15x foutieve info gekregen.
De filter die philippe_d stond hier ook.
Tv theek en mijn tv dat werkt nog steeds niet na 3 dagen.
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
In het weekend activeren ze geen extra’s, dus is vanaf maandag dat ze het doorvoeren in het systeem en soms blijven die orders eens hangen, als het tegen vrijdag nog niet in orde is zou ik eens bellen voor een heractivering van het interactieve gedeelte (opvragingen enz)
Laatst gewijzigd door philippe_d 07 sep 2021, 09:10, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik ben de digicorder vrijdagmiddag gaan ophalen. Dat is nog altijd geen weekend volgens mij! Voor tn normen misschien wel want blijkbaar werken zee daar ook maar 6u op een dag en daarna zijn bepaalde diensten niet meer bereikbaar.
-
- Member
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Je bent nieuwe klant en ze hebben je een oude box meegegeven en nu zeggen ze dat je kan ruilen voor 50 euro , dat is toch niet te vatten heGeert2800 schreef:Ja ik heb nog zo een grote box meegehad. De Telenet medewerkster die ik aan de lijn had waar ik mijn bestelling geplaatst had zei dat ik met de digicorder kon opnemen en met de tv box niet. Een volgende medewerker ontkent dat dan. Zuig ik zoiets uit mijn duim? Nee zeker niet.
Wil ik nu toch de tv box zou ik 50€ moeten betalen voor deze om te ruilen. Zijn ze gek bij Telenet? Door hun foutieve informatie heb ik nu een toestel in huis dat minder zou kunnen dan de tv box. Dank U Telenet!
Ondertussen tot vandaag 20 medewerkers van Telenet aan de telefoon gehad en zeker 15x foutieve info gekregen.
De filter die philippe_d stond hier ook.
Tv theek en mijn tv dat werkt nog steeds niet na 3 dagen.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Voor digitale tv ben ik nieuwe klant ja, voor internet al meer dan 20j klant klant bij TN.
Vrijdag gaan de prullen terug weg. Al zeker 10u aan de lijn gehangen met TN en wat is er al opgelost? Niks!!!!
Dossiers openen ja en daar blijft het bij.
Vrijdag gaan de prullen terug weg. Al zeker 10u aan de lijn gehangen met TN en wat is er al opgelost? Niks!!!!
Dossiers openen ja en daar blijft het bij.
-
- Pro Member
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 60 keer
Groot gelijk na al dat tijdverlies en bijkomende frustraties.Geert2800 schreef:Vrijdag gaan de prullen terug weg. Al zeker 10u aan de lijn gehangen met TN en wat is er al opgelost? Niks!
Als je echt nog Iconic TV zou willen met een TV-box (al snap ik dat de goesting momenteel over is), zou het misschien nog het snelst gaan door die digicorder terug te brengen en je tv-abonnement te schrappen, om de dag nadien terug nieuwe tv-klant te worden met een nieuw toestel.
Die callcentermedewerkers doen ook maar wat hen opgelegd zijn en ik denk dat ze die 50 euro niet zomaar mogen schrappen van hogerhand. Al had je natuurlijk nooit foute informatie mogen krijgen.
Internet: Telenet Internet Fiber 200
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Enterprise Mobile M (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Enterprise Mobile M (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
In de plaats van u frustratie hier op het forum te gooien. Ga naar een telenetshop en vraag daar of ze deze willen omruilen naar een tv box. Je kunt mss proberen te zeggen dat de uwe defect is dan wordt die gratis omgeruild.Geert2800 schreef:Ik ga terug tv kijken op de oude manier zijnde via de laptop en een HDMI kabel naar de tv.
Minder frustratie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1728
- Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik denk dat ze dat ook wel even aanzetten, om te cheken of die wel echt kapot is. Anders kan iedereen constant zijn toestellen omwisselen.Geert2800 schreef:En op nog geen week kapot zou maar heel vreemd zijn!
-
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Zaten de zenders in je huidig betaalpakket? M.aw. Had je er recht op?
Zo neen, had je waarschijnlijk enkele dagen/weken een gratis proefabonnement dat intussen vervallen is.
Zo neen, had je waarschijnlijk enkele dagen/weken een gratis proefabonnement dat intussen vervallen is.
- Data technicus
- Pro Member
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
Kan zijn dat die tv box nog niet geactiveerd is op u account. Dus bel eens naar telenet om te vragen of die op u account actief staat of kijk in u mijn telenet of daar de tv box al in staat.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Het is zo ik heb de vrijdag 3 september 2021 easy internet en telenet tv afgesloten en een digicorder gaan ophalen.
Alles aangesloten, en vele zenders werkten niet omdat er een filter tussen stond die op maandag is weggehaald door een telenet technieker. 4 dagen dat ik weinig aan telenet tv had.
Toen stond er bij alle zenders dat ik die moment bekeek :
Inbegrepen in je welcomepack tot 15/09/2021 ( dat was de laatste keer). Donderdag heeft een medewerker mij persoonlijk de tv box komen bezorgen, en sindsdien kan ik ook geen enkele betaalzender kijken. En die zaten niet in mijn betaalpakket. Vraag ik bij Telenet wat het welcomepack is, weten ze niet wat het inhoudt. Heel vreemd.
Wat ik wel heb is 14 dagen streamz. De ene medewerker zei gisteren telefonisch dat ik het een maand gratis heb in totaal ipv enkel 14 dagen en een andere medewerker zegt nu : Neen heeft 14 dagen streamz en daarna wordt het automatisch verlengd naar betalend, indien je dat niet wilt moet je bellen om het stop te zetten. Dat pack daarvoor zou ik dan moeten bellen om het stop te zetten maar het andere waar ik dus 0.0 heb van kunnen genieten zal ik maar zeggen dat kunnen ze wel automatisch stopzetten.
De tv box staat in mijn telenet. Was met de digicorder ook maar toch werkte niet alles .
Wat een gedoe tot op heden die Telenet.
Alles aangesloten, en vele zenders werkten niet omdat er een filter tussen stond die op maandag is weggehaald door een telenet technieker. 4 dagen dat ik weinig aan telenet tv had.
Toen stond er bij alle zenders dat ik die moment bekeek :
Inbegrepen in je welcomepack tot 15/09/2021 ( dat was de laatste keer). Donderdag heeft een medewerker mij persoonlijk de tv box komen bezorgen, en sindsdien kan ik ook geen enkele betaalzender kijken. En die zaten niet in mijn betaalpakket. Vraag ik bij Telenet wat het welcomepack is, weten ze niet wat het inhoudt. Heel vreemd.
Wat ik wel heb is 14 dagen streamz. De ene medewerker zei gisteren telefonisch dat ik het een maand gratis heb in totaal ipv enkel 14 dagen en een andere medewerker zegt nu : Neen heeft 14 dagen streamz en daarna wordt het automatisch verlengd naar betalend, indien je dat niet wilt moet je bellen om het stop te zetten. Dat pack daarvoor zou ik dan moeten bellen om het stop te zetten maar het andere waar ik dus 0.0 heb van kunnen genieten zal ik maar zeggen dat kunnen ze wel automatisch stopzetten.
De tv box staat in mijn telenet. Was met de digicorder ook maar toch werkte niet alles .
Wat een gedoe tot op heden die Telenet.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Nee merk ik niks van. Ik merk enkel dat ze bij Telenet er een spelletje van aan het maken zijn. Tot vrijdag krijgen ze de kans nog om het tegendeel te bewijzen en anders vliegt de tv box.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Wat er nog moet bewezen worden? Ze hadden mij een maand gratis play more ter compensatie gegeven maandag en gisteren dinsdag had ik al geen play more meer. Ze beloven veel bij Telenet en telkens houden ze hun er niet aan.
Voorbeelden genoeg al bij mij lijkt me zo.
Tv box : omruilkost 50€ betalen ja dan zegt een TN medewerker van customer relations : ik zorg er persoonlijk voor dat je hem niet moet betalen. In de winkel zeggen ze : deze zal op U volgende factuur verschijnen. Bel naar Telenet klopt met wat ze zeggen en wat onze collega gezegd heeft die kan niet zomaar een belofte doen, want er zijn bepaalde protocollen waar we ons moeten aan houden.
Play more : We geven U ter compensatie van al de problemen die je al hebt gehad, U een maand play more kado. We gaan de code manueel invoeren via Uw mijn Telenet. Werkt een dag, de volgende dag ben ik terug enkel geabonneerd voor Streamz. Dus ik bel terug : ja mr onze collega heeft U enkel een maand gratis Streamz gegeven. Ik stel de vraag hoe het komt dat ik dan 2 mails met bevestiging van de aankoop heb gehad van Play More promo 1 maand gratis en dat ik een mail heb gehad van welkom bij Play More? Ja mr dat weet ik ook niet maar ik zeg U wat ik zie staan in ons systeem. Ik zei ja jullie systeem zei dat er ook geen filter hier geplaatst was zodat ik enkel internet had en voor de rest niets van jullie. En de technieker kwam en er was wel een filter geplaatst. Toen was het stilte bij die van Telenet en zei hij : Ik ga U doorverbinden met iemand van de klantendienst die en die gaan het voor U nakijken.
Bij haar nog is 10x mijn verhaal moeten doen voor ze het probleem begreep, ze zei toen : Ik ga Streamz verwijderen, dat proces zal 24,u in beslag nemen en daarna kan ik pas Play More toevoegen. Weer wat van mijn oren moeten maken en gevraagd of ze al hun klanten zo behandelen die reeds 20j en meer klant zijn? Toen was het : even geduld mr ik zet U even in de wacht. Na 5 min komt ze terug aan de telefoon : Play More zou nu moeten werken mr. En inderdaad het werkte. Op 5 min tijd gaat het van ik kan Play More pas toevoegen als Streamz verwijderd is uit ons systeem en dat duurt minstens 24u naar Play more zou nu moeten werken.
Het is dus niet van nie mogelijk, het is gewoon er geen moeite voor willen doen bij Telenet.
Van vrijdag 3 september sinds ik Telenet tv ben gaan halen tot gisteren heb ik al alle dagen met Telenet aan de telefoon gehangen, als het geen 20u of meer is overdrijf ik niet. Ben benieuwd wat het vandaag gaat worden En ze beloven telkens weer wat en elke keer gebeurd er weer wat anders als ze iets beloven.
Dus ik denk dat ik al VEEL geduld met hen heb gehad. Sommige die ik aan de telefoon heb gehad van Telenet lachten ermee hoewel het niet grappig was zeide ze, maar in mijn plaats hadden ze het allang terug weggedaan bij zoveel problemen. Maar ja sommige simpele zielen hier begrijpen dat niet!
Voorbeelden genoeg al bij mij lijkt me zo.
Tv box : omruilkost 50€ betalen ja dan zegt een TN medewerker van customer relations : ik zorg er persoonlijk voor dat je hem niet moet betalen. In de winkel zeggen ze : deze zal op U volgende factuur verschijnen. Bel naar Telenet klopt met wat ze zeggen en wat onze collega gezegd heeft die kan niet zomaar een belofte doen, want er zijn bepaalde protocollen waar we ons moeten aan houden.
Play more : We geven U ter compensatie van al de problemen die je al hebt gehad, U een maand play more kado. We gaan de code manueel invoeren via Uw mijn Telenet. Werkt een dag, de volgende dag ben ik terug enkel geabonneerd voor Streamz. Dus ik bel terug : ja mr onze collega heeft U enkel een maand gratis Streamz gegeven. Ik stel de vraag hoe het komt dat ik dan 2 mails met bevestiging van de aankoop heb gehad van Play More promo 1 maand gratis en dat ik een mail heb gehad van welkom bij Play More? Ja mr dat weet ik ook niet maar ik zeg U wat ik zie staan in ons systeem. Ik zei ja jullie systeem zei dat er ook geen filter hier geplaatst was zodat ik enkel internet had en voor de rest niets van jullie. En de technieker kwam en er was wel een filter geplaatst. Toen was het stilte bij die van Telenet en zei hij : Ik ga U doorverbinden met iemand van de klantendienst die en die gaan het voor U nakijken.
Bij haar nog is 10x mijn verhaal moeten doen voor ze het probleem begreep, ze zei toen : Ik ga Streamz verwijderen, dat proces zal 24,u in beslag nemen en daarna kan ik pas Play More toevoegen. Weer wat van mijn oren moeten maken en gevraagd of ze al hun klanten zo behandelen die reeds 20j en meer klant zijn? Toen was het : even geduld mr ik zet U even in de wacht. Na 5 min komt ze terug aan de telefoon : Play More zou nu moeten werken mr. En inderdaad het werkte. Op 5 min tijd gaat het van ik kan Play More pas toevoegen als Streamz verwijderd is uit ons systeem en dat duurt minstens 24u naar Play more zou nu moeten werken.
Het is dus niet van nie mogelijk, het is gewoon er geen moeite voor willen doen bij Telenet.
Van vrijdag 3 september sinds ik Telenet tv ben gaan halen tot gisteren heb ik al alle dagen met Telenet aan de telefoon gehangen, als het geen 20u of meer is overdrijf ik niet. Ben benieuwd wat het vandaag gaat worden En ze beloven telkens weer wat en elke keer gebeurd er weer wat anders als ze iets beloven.
Dus ik denk dat ik al VEEL geduld met hen heb gehad. Sommige die ik aan de telefoon heb gehad van Telenet lachten ermee hoewel het niet grappig was zeide ze, maar in mijn plaats hadden ze het allang terug weggedaan bij zoveel problemen. Maar ja sommige simpele zielen hier begrijpen dat niet!
-
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Ik heb het gevoel dat TS geen positief gevoel heeft met of tegen over Telenet.
Dan kan TS beter een andere provider kiezen waar hij wel positieve gevoelens met of voor heeft.
Dan kan TS beter een andere provider kiezen waar hij wel positieve gevoelens met of voor heeft.
-
- Member
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Maar goed dat dat het grootste van het miljoen gebruikers niet het zelfde aan de hand heeft gelijk jou probleem . Ik al 25 jaar klant , nooit problemen sterkte en veel succes bij de andere provider
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Jongen toch ik ben al meer dan 20j klant bij Telenet en ondanks alles dat ik van 3 september 2021 tot enkele dagen terug met hun aan de hand heb gehad blijf ik nog steeds klant.LoewieKatorz schreef:Ik heb het gevoel dat TS geen positief gevoel heeft met of tegen over Telenet.
Dan kan TS beter een andere provider kiezen waar hij wel positieve gevoelens met of voor heeft.
Welke gek zal dat doen? Tot ik digitale tv had bij Telenet was er geen vuiltje aan de lucht, het is pas begonnen nadat ik de bestelling van digitalr tv geplaatst had dat het is begonnen.
-
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
U heeft reeds 3x aangeven dat u alles terug wilt binnenbrengen en ligt uw gal over Telenet nogmaals uit te spuwen in andere topics (wel met een ietsje ander verhaal).
Toch wenst u klant te blijven!?
Ik hoop dat mensen uw verhaal nog steeds geloofwaardig vinden…
Bent u zeker dat het allemaal niet begonnen is omdat u per vergissing een Digibox bestelde (waarmee je inderdaad niet kan opnemen) ipv een TV Box?
Ik vermoed zelfs dat Telenet voor nieuwe TV abonnees enkel nog maar TV Boxen uitleveren, want Digicorders zijn niet meer nieuw te verkrijgen (enkel refurbished).
Toch wenst u klant te blijven!?
Ik hoop dat mensen uw verhaal nog steeds geloofwaardig vinden…
Bent u zeker dat het allemaal niet begonnen is omdat u per vergissing een Digibox bestelde (waarmee je inderdaad niet kan opnemen) ipv een TV Box?
Ik vermoed zelfs dat Telenet voor nieuwe TV abonnees enkel nog maar TV Boxen uitleveren, want Digicorders zijn niet meer nieuw te verkrijgen (enkel refurbished).
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Jongen nu ga ik het nog 1x zeggen ja en lees eens alles klaar en duidelijk ok, Of is lezen je sterkste kant niet?
Op 3 september heb ik digitale TV besteld en toen zei die medewerkster mij ( ik zeg het kort ) digicorder ( en geen digibox zoals jij beweerd ) waarmee je kan opnemen of de tv box waar je niet mee kan opnemen? Ik zei als de huurprijs dezelfde is neem ik de digicorder.
Ik kom thuis in installeer alles, er komen een hoop zenders niet door dus ik telefoneer de klantendienst, en die medewerker zegt mij : Waarom de digicorder genomen en niet de tv box? Ik zeg omdat U collega zei dat je me de tv box niet kan opnemen. Niet waar zei hij, je kan er perfect mee opnemen en je hebt er 7 dagen terugkijk tv mee. Je kan hem gaan omruilen indien gewenst Dus ik bel de winkel of ik kabels moet meebrengen van de digicorder, nee hoeft niet zeggen ze maar weet dat er een kost aan is van 50€. Ik ga hier niet mee akkoord en bel Telenet en daar zeggen ze dien dan klacht in. Gedaan en resultaat? 50€ omruilingen is kwijtgescholden.
En nu hebben ze mij om al die problemen dat ik heb gehad nog een maand play more gratis gegeven en 2 maanden Streamz omdat ik al meer dan 20j een trouwe klant ben die ook op tijd zijn facturen betaald. Ze wouden dat ze meer zo een klanten hadden.
Als bovenstaande niet was gebeurd geweest had ik zeker en vast alles binnengebracht ja. Dat zei zelfs een Telenet medewerkster ook : U heeft al veel geduld gehad ( ze lachten ) en zei er nog op ik had dit allang zelf terug binnen gedaan. Ik weet dat het niet grappig is, maar U heeft al veel geduld gehad met ons. En ja ik blijf klant bij Telenet, omdat ik voor dit voorval GEEN of heel weinig problemen heb gehad met Telenet. En omdat ik van mijn broer en kenissen weet dat Proximus en Orange s**** en dat Telenet het beste is wat je op de markt kan krijgen. Collega van mij heeft Orange gehad ( was goedkoper dan Telenet ) had meer geblokt tv dan goed beeld, is na 6m terug overgestapt naar Telenet. Mijn broer idem zelfde verhaal.
Dus jongenman, de man die alles beter weet : Waarom zou ik overstappen als klant die Telenet al 20j trouw is?
Ik hoop dat de mensen jou nog ernstig nemen, want lezen kan je blijkbaar niet, en je draait alles naar jou hand! Kom je aandacht te kort thuis of lig je daar misschien onder een sloefenwinkel? Godzijdank ben ik alleen en heb ik zo geen zagevent als U in huis.
Op 3 september heb ik digitale TV besteld en toen zei die medewerkster mij ( ik zeg het kort ) digicorder ( en geen digibox zoals jij beweerd ) waarmee je kan opnemen of de tv box waar je niet mee kan opnemen? Ik zei als de huurprijs dezelfde is neem ik de digicorder.
Ik kom thuis in installeer alles, er komen een hoop zenders niet door dus ik telefoneer de klantendienst, en die medewerker zegt mij : Waarom de digicorder genomen en niet de tv box? Ik zeg omdat U collega zei dat je me de tv box niet kan opnemen. Niet waar zei hij, je kan er perfect mee opnemen en je hebt er 7 dagen terugkijk tv mee. Je kan hem gaan omruilen indien gewenst Dus ik bel de winkel of ik kabels moet meebrengen van de digicorder, nee hoeft niet zeggen ze maar weet dat er een kost aan is van 50€. Ik ga hier niet mee akkoord en bel Telenet en daar zeggen ze dien dan klacht in. Gedaan en resultaat? 50€ omruilingen is kwijtgescholden.
En nu hebben ze mij om al die problemen dat ik heb gehad nog een maand play more gratis gegeven en 2 maanden Streamz omdat ik al meer dan 20j een trouwe klant ben die ook op tijd zijn facturen betaald. Ze wouden dat ze meer zo een klanten hadden.
Als bovenstaande niet was gebeurd geweest had ik zeker en vast alles binnengebracht ja. Dat zei zelfs een Telenet medewerkster ook : U heeft al veel geduld gehad ( ze lachten ) en zei er nog op ik had dit allang zelf terug binnen gedaan. Ik weet dat het niet grappig is, maar U heeft al veel geduld gehad met ons. En ja ik blijf klant bij Telenet, omdat ik voor dit voorval GEEN of heel weinig problemen heb gehad met Telenet. En omdat ik van mijn broer en kenissen weet dat Proximus en Orange s**** en dat Telenet het beste is wat je op de markt kan krijgen. Collega van mij heeft Orange gehad ( was goedkoper dan Telenet ) had meer geblokt tv dan goed beeld, is na 6m terug overgestapt naar Telenet. Mijn broer idem zelfde verhaal.
Dus jongenman, de man die alles beter weet : Waarom zou ik overstappen als klant die Telenet al 20j trouw is?
Ik hoop dat de mensen jou nog ernstig nemen, want lezen kan je blijkbaar niet, en je draait alles naar jou hand! Kom je aandacht te kort thuis of lig je daar misschien onder een sloefenwinkel? Godzijdank ben ik alleen en heb ik zo geen zagevent als U in huis.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Die kans lijkt mij ook reëel. Dat de medewerker het verschil had uitgelegd tussen een digibox en digicorder ipv een tv-box. Als je zelf een aanvraag doet en niet weet dat een tv-box kan opnemen... en dan ook nog een groot vermogen hebt om "drama" te creëren. Is een misverstand snel gebeurd.LoewieKatorz schreef: Bent u zeker dat het allemaal niet begonnen is omdat u per vergissing een Digibox bestelde (waarmee je inderdaad niet kan opnemen) ipv een TV Box?
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik weet 100000000% zeker wat er mij aan de telefoon is gezegd hoor!
Het ging ECHT WEL over een tv box en digicorder.
Maar goed om jullie te plezieren ging het over een digibox en digicorder want jullie waren allemaal uiteraard bij dat gesprek aanwezig!
Het ging ECHT WEL over een tv box en digicorder.
Maar goed om jullie te plezieren ging het over een digibox en digicorder want jullie waren allemaal uiteraard bij dat gesprek aanwezig!