![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu nog Frankrijk en Duitsland ....
https://www.hln.be/reizen/vlamingen-mog ... ~a9dde8f7/
Dat dacht je maar. Pech de eerste 15min moet iedereen die denkt iets te weten of wie zich moet verantwoorden nog even zijn ei leggen. En dan nog even iedereen opmonteren met goeie prestaties van de laatste weken zodat ze toch niet als sukkelaars noch loosers de geschiedenis zouden ingaan.on4bam schreef:Vanmorgen gezien dat we mogelijk opnieuw wat normale journaals gaan krijgen (daarom was het gisteravond zo stil buiten). Hopelijk dus geen kwartier "ze zijn gaan wandelen en hebben al kaka gedaan" meer voor het echte nieuws er aan komt.
Yesssss!! Eindelijk het volledige bedrag teruggestort op onze CC.on4bam schreef:Na een paar keer proberen om een refund te krijgen van onze tickets bij Ethiopian waar we steevast "sorry, non-refundable tickets" als antwoord .......
Deze morgen had ik een mail terug "sorry for the inconvenience" en binnen de twee weken zou het volledige bedrag van onze drie tickets terug gestort worden op on CC.
Volledig akkoord, en ondertussen hebben de meeste modellen met CC ook de optie voor snelheidslimiet, waardoor je nog steeds zelf gas geeft (want automatische gas is op sommige plekken compleet onverantwoord want gevaarlijk) maar nooit onbewust boven de grens gaat; ideal om te rijden op gewestwegen met een limiet van 70km/u.MichelJ schreef:Cruise control, zo zalig
Het gevaarlijkst is vooral het herinschakelen van de CC, als die nog op een hogere stand staat na remmen, geeft die volop gas natuurlijk.JamesEarlGray schreef:... (want automatische gas is op sommige plekken compleet onverantwoord want gevaarlijk) maar nooit onbewust boven de grens gaat; ideal om te rijden op gewestwegen met een limiet van 70km/u.
Drug dealer strategie.cadsite schreef:Ik heb een paar maand geleden 3 maanden Streamz gehad voor een appel en een ei.
Erna gewoon stop gezet.
Na een paar weken krijg je een bedelmail om je terug te halen met een heel kleine korting.
Ik heb dat genegeerd en nu kan ik een maandje nemen voor €1. Kijk, dat vind ik een gepast tarief.
Ik kreeg net ook een email met een activatiecode voor 6 maanden, omdat ik ergens een nieuwe account geopend had.Dizzy schreef:Will Tura heeft er een nummer over gemaakt, Hopeloos!
Je hebt daar enkel last van als je gevaccineerd bent. Geen probleem dus.ub4b schreef:Enige nadeel is dat ding een rijdende stralingsbom is, moet hem nog eens uitmeten
ub4b schreef:Enige nadeel is dat ding een rijdende stralingsbom is, moet hem nog eens uitmeten
Adaptive cruise control vind ik anders maar mottig. Opeens hang je dan 50m achter een slak op de autostrade zonder dat je doorhebt dat je maar 100 meer rijdt. Geef mij dan maar gewone cruise control. Dan zie je tenminste dat je dichter komt en beter opschuift om in te halenub4b schreef:Ik heb dit feature sinds vandaag op m'n Ford bestelwagen. Hij herkent bvb wel bordjes 30, maar niet bij bvb afdraaien in een nieuwe straat of het nog van toepassing blijft. De adaptive cruise werkt easy peasy, je zet hem bvb op 120 op de autostrade, en hij vertraagt vanzelf, en je kan de afstand tov de voorligger instellen.
Daarvoor moet je natuurlijk geen 1-pedal hebben, gewoon een automaat is genoeg. Ik vind het ook wel handig op mijn huidige wagen, terwijl ik vroeger ‘normale’ CC nooit gebruikte wegens te gevaarlijk (en had ook manuele versnellingsbak toen).Sasuke schreef:Adaptieve CC in combinatie met 1-pedal driving is ook zalig(er). Gisteren rit van bijna 50km gedaan en de rem niet aangeraakt, auto remt zelf af bij voorligger of stoptekens e.d. en trekt zelf op bij pinken en rijstrook te veranderen of als de voorligger weg is. Werkt goed !
Herkent hij ook de witte borden bebouwde kom dus 50km/uJoe de Mannen schreef:Borden'herkenning' is ook relatief, volgens mij werkt het niet altijd op 'zicht' maar ook met andere (GPS?) informatie.
J.
Nope, van zodra we uit de parking van de Ford Store reden had mijn vriendin al het welbekende stralingsgevoel, maar wou me dit niet zeggen om mijn dag niet te verpesten. Bij het avondeten heeft ze dit wel opgebiecht. Ik had het gevoel ook, maar omdat ik de laatste dagen lange dagen heb gehad, kon vermoeidheid ook meespelen.JamesEarlGray schreef:ub4b schreef:Enige nadeel is dat ding een rijdende stralingsbom is, moet hem nog eens uitmeten![]()
Ok, ik verdenk ub4b ervan zeer bewust zulke praat te verkopen, en wij maar happen.
Ik heb de indruk van wel, maar zoals gezegd denk ik niet dat het allemaal visuele herkenning is.duizend schreef:Herkent hij ook de witte borden bebouwde kom dus 50km/uJoe de Mannen schreef:Borden'herkenning' is ook relatief, volgens mij werkt het niet altijd op 'zicht' maar ook met andere (GPS?) informatie.
J.
De mijne herkent dat niet, wel vervelend