Taaner242 schreef:
Aan de autobezitters die denken dat hun auto minder kost: misschien toch eens rekenen? Aankoop, verzekering, verkeersbelasting, onderhoud, keuring, parkeerkosten, benzine, schade, banden,... Wie durft de rekening eens maken?
Ik heb die rekening eens gemaakt en kwam stukken lager uit dan wat andere mensen met 'hogere posities' dan mij beweerden.
7 a 7,5l/100 , 40 euro taks, 350 euro verzekering, 200 euro onderhoudskosten en keuring. Is betrouwbaarder om van punt a naar b te rijden dan de nieuwste auto's (heel europa gedaan). Geen gezeur met brolelectronica enzovoort. roestvorming is perfect te onderhouden. MAAR zoals ik zeg, je moet je auto duurzaam behandelen en niet de duurste of coolste nemen. Niet voor niets dat Afrikanen hem wouden.
Ge zou hem zelf nog op een oldtimerplaat kunnen hangen zodat je verzekering ook 3x goedkoper is, maar dat is de kantjes aflopen.
Ik heb het dan over een Toyota Corolla uit '88.
Maar deze vlieger ging niet op: uw auto veroorzaakt kanker en is zeer kostelijk. Lees: uw auto maakt geen economische omzetten. Einde argumentatie, de presser in of afrika!
Maar ik kon wel naar de supermarkt zorgeloos gaan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)