Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik moet zeggen sport interesseert me niet echt. Wat ik dan wel graag weer zie is schaakwedstrijden vraag me niet waarom :lol:

Ik fiets en wandel wel graag maar kijken is toch anders.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Twee aannames die nergens op slaan. :roll:
Dizzy schreef:Ik snap niet dat mensen niet graag naar sport kijken, welke sport dan ook. OK, het is makkelijker als je de sport zelf gespeeld hebt maar dat hoeft zelfs niet.
Dizzy schreef:Ik merk ook dat de felste tegenstanders zelf vaak asportief zijn.
1. Ik heb zelf gezwommen (korte tijd competitie) maar hoef daarom niet naar wedstrijden te kijken.
2. Ik fiets en wandel (niet als sport maar om te bewegen)

Ik kijk wel naar F1 en kan daar gelukkig op RTBf naar kijken want bij VRT is het dikwijls nog te veel om 's zaterdags de uitslag van de kwalificaties te vermelden op het radionieuws en soms zelfs in het journaal. Na 20-25 minuten voetbal op TV moet 30 seconden toch wel kunnen?

Stel dat men F1 rechtstreeks zou uitzenden op Eén, er het vaste uitzendschema voor aanpast en voor-/nabeschouwingen geeft met natuurlijk interviews met piloten, teammanagers enz. het kot zou te klein zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik kan mij ook doodergeren aan sport, of toch het opdringerige ‘ons/wij’ gevoel nu bij voetbal, laat staan de ‘de baan is van ons’ mentaliteit van de wielersport (hatelijk op zondagen).
Sporten zelf is goed en fijn natuurlijk. Maar heel dat gedoe errond, komaan zeg. Zo’n driekleur wagen of voorgevel, tja, ik zal er maar niets van zeggen zeker, evenals heel de commerce errond :?
Erger is de (voornamelijk geluids)overlast bij voetbal. Ik kruip graag vroeg in mijn bed, zo ook de kinderen. Altijd fijn als er dan pipo’s zijn die hun vreugde aan iedereen kenbaar willen maken
TV kijken doe ik al amper, maar het is duidelijk dat dat tegenwoordig ook geen optie meer is voor de niet-sport kijkende mens. Waarvoor dienen die sportzenders/kanalen eigenlijk?
Nee, dat het dus maar rap gedaan is met dat voetbal circus.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

cadsite schreef: De vraag is of dat een doel op zich zou moeten zijn.
't Is niet dat dit afstraalt op de algehele gezondheid daar. :roll:
Tuurlijk niet.
De enigste reden dat sport zo groot is in de VS, is omdat het voor velen de enigste(vrij hopeloze) manier is om de armoede te ontlopen.
Universiteiten verdienen daar zoveel aan (semi)atleet-studenten dat ze proffen onder druk zetten om hen toch maar niet te streng te quoteren.

Als je wil dat mensen meer bewegen(wat goed is voor de gezondheid, dat hoeft daarom nog niet in competitief verband te zijn), zorg ervoor dat mensen meer kunnen bewegen(zorg voor meer en veiligere fiets en voetpaden), en dat ze zonder bang hart hun kinderen naar school kunnen laten fietsen.
Ik hou er zelf van om te fietsen en wandelen, maar niet in competitief verband. Laat staan dat ik ernaar wil kijken.

Sport heeft historisch ook niet echt een blijvende waarde, in vergelijking met politiek of cultuur.
Niemand weet nog wie in de jaren '30 het EK of WK/ronde van Frankrijk won. Franklin Roosevelt of Charlie Chaplin zijn echter wel nog algemene kennis.
Binnen 100 jaar weet niemand nog wie Kevin de Bruyne, Eddy Merckx of weet ik veel wie was.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dizzy schreef:Ik merk ook dat de felste tegenstanders zelf vaak asportief zijn.
Lijkt me een grove veralgemening.
Als ik langs een "sportcafé" rijdt, zie ik vooral obesitas-achtige tonnen, niet bepaald teken van veel sporten (tenzij bier hijsen een sport is).

Ik ben geen tegenstander van sport, wel integendeel.
Ik ben wel een tegenstander van "sport voor de elite" (geld, infrastructuur, belastingontduiking, ...) en de rest van de bevolking krijgt veredelde barakken waar ze dan nog eens zwaar voor moeten betalen.

Ik loop zelf trouwens 30km per week en nog wat fietsen tussendoor ook.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Jammer dat men naast het woord "vaak" leest. Ik stel maar vast dat sommige (niet allemaal dus) tegenstanders een hekel aan sport hebben. De mensen die ik ken en niets van voetbal moeten weten zijn ofwel heel erg fanatiek in een andere sport of asportief. Ik vind het raar dat je tegen iets moet zijn. Ik snap dat niet iedereen wild is van dezelfde sport maar tegen een sport zijn? :roll:

Er zijn sporten genoeg waar je amper budget voor moet hebben. Voetbal is daar één van al klopt het ook niet dat je niets nodig hebt. Voetbalschoenen kosten ook geld, net als de verplaatsingen maar meestal dragen de clubs veel bij. Lopen kost nog minder, een paar schoenen en that's it.

En een café dat toevallig sport heet heeft niet noodzakelijk iets met sport te maken tenzij 50 meter bierzuipen ook een sport is :lol: Het is inderdaad grappig dat mensen die asportief zijn zich toch in een trainingspak heisen met een bierbuik alsof ze zwanger zijn van een drieling. Maar ja, ik laat ze doen als ze zich daar lekker in voelen.

En wat is er ergerlijk aan iets dat mensen bij elkaar brengt? Ben je dan verplicht om de asociale zuurpruim uit te hangen. Als het u niet interesseert ok maar laat anderen zich dan wel amuseren.

Sport is ook deels verslavend. Eens je bezig bent en vooruitgang boekt is het plezant om verder te doen. Zo krijg je een beetje een opdeling in mensen die ofwel fanatiek bezig zijn en anderen die het omgekeerde doen. Nu extreem sporten is ook niet gezond maar gelukkig is er nog veel tussen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Dizzy schreef: Ik stel maar vast dat sommige (niet allemaal dus) tegenstanders een hekel aan sport hebben.
Je mist blijkbaar waar de frustratie over gaat. Ik zie niemand die een hekel heeft aan sport wel de frustratie dat momenteel het EK haast alles overschaduwt en dat alles moet wijken omdat er tegen een bal getrapt wordt. Mocht er "gewone" aandacht zijn, de match op Sporza, korte reportage in Het Journaal, dan was er geen probleem. Dat is er wel als het nieuws moet wijken omdat er toevallig gevoetbald wordt.
Journaal van 18u? Nope voetbal. Journaal 19u?, nope voetbal...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

sheeplefloodedsoon
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

ub4b schreef: Hopelijk genoeg views om een nieuwe TV te kopen, maar het is duidelijk dat voetbal aanzet tot geweld.
Lijkt mij vrij duidelijk dat het een gespeeld toneeltje is voor zijn followers. :wink:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Verkeerssituatie met 2 haaientanden na elkaar ... Ik stop voor de eerste set aan het fietspad, auto achter mij stopt ook. Ik rij traag door naar de 2de set, maar de auto achter mij dacht daar anders over en knalt op m'n achterkant.
IMG_6646.jpeg
't zal allemaal wel meevallen, ik vermoed dat alleen de bumper, kofferdeksel en licht geraakt is. Maar omdat 't een hard-top is, is het niet uitgesloten dat het dak-mechanisme ook een slag gekregen heeft.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Bumper is om zeep, aan de naden van het kofferdeksel te zien zijn die niet overal gelijk, mogelijks heeft nog meer een duw gekregen
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

ub4b schreef:Dat mensen hun geluk laten afhangen van een voetbaluitslag - grote idioot deze kerel.

Hopelijk genoeg views om een nieuwe TV te kopen, maar het is duidelijk dat voetbal aanzet tot geweld.

https://www.hln.be/het-leukste-van-het- ... ~ac87d4f9/
Zo'n duidelijk georkestreerd filmpje, wie trapt daar nog in :roll:

En voetbal zet even hard aan tot geweld als videogames :roll:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Mss harder... Ik hoor van meer bazaar na voetbalwedstrijden dan na e-sport events [emoji16]
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Je verwart hooliganisme met sport. Het ene heeft niets met het andere te maken, het is eerder een gelegenheid voor sommigen om keet te schoppen. Vroeger was dat op kermissen en nu gaat men zelfs in de bossen afgesproken gevechten houden.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Electrolux E201SM stofzuigerzakken (12 stuks). Bij Vandenborre gekocht aan €22, en dan eens vergeleken met bol.com waar ze €40 kosten :roll:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

cptKangaroo schreef:Electrolux E201SM stofzuigerzakken (12 stuks). Bij Vandenborre gekocht aan €22, en dan eens vergeleken met bol.com waar ze €40 kosten :roll:
Hoezo frustratie dan ? Je hebt ze toch op de juiste plaats gekocht ? :)
Maar inderdaad, al die kleine disposables van apparaten is waar je enorme variaties in prijzen in ziet, en je rap in 't zak gezet zou worden omdat je dat typisch wellicht gewoon op je vertrouwde locatie koopt.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ja, 't is gewoon algemene frustratie dat een onnozelheid al zoveel kost, en dan nog eens x2 kan gaan als je niet oplet.

Nog een geluk dat er veel voetbal op tv is om me weer op te vrolijken :twisted: (op vrijdag kwartfinales van Euro2020 en vlak daarna Copa America)
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Afbeelding
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ontdekken dat iemand buiten mijn directe familie om me in een stamboom heeft geplaatst :bang:

Dus maar snel een mail gestuurd dat ze men naam verwijderen.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Dizzy schreef:Je verwart hooliganisme met sport. Het ene heeft niets met het andere te maken, het is eerder een gelegenheid voor sommigen om keet te schoppen. Vroeger was dat op kermissen en nu gaat men zelfs in de bossen afgesproken gevechten houden.
Of na e-sports GTA beginnen spelen :) (of eerder good old double dragon).

Ik val onder de getraumatiseerde schoolsporters (eerder een gevolg dan oorzaak) maar toch voorstander van meer (en vooral afgewisselde) sport en andere niet puur 'bankzitten en vanbuiten leren' activiteiten. Zou voor mij hel geweest zijn maar toch :|
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

boonpwnz schreef:Ontdekken dat iemand buiten mijn directe familie om me in een stamboom heeft geplaatst :bang:

Dus maar snel een mail gestuurd dat ze men naam verwijderen.
Wat is daar nu weer mis mee?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Garpenlov schreef:bikelane
:)
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Garpenlov schreef:bikelane
Jaagpad, waar je door wielerterroristen opgejaagd wordt...
Computer(k)nul
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Wat me stoort aan sommige wielertoeristen is dat ze soms zo dicht mogelijk langs u razen zonder signaal. Zeker als je te voet bent dan vliegen ze rakelings voorbij. Een bel hebben ze zelden en ze zijn pas verlost van hun doofstomheid als je ze per ongeluk in hun gezicht geraakt hebt omdat je ze niet hoorde afkomen tegen 50km/u. Hou een beetje afstand of geef een signaal, mensen hebben nu eenmaal geen ogen op hun rug.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Niet alleen wielertoeristen hoor, fietsers in het algemeen. Die fietsbel weegt toch zó veel en het kost onnoemelijk veel energie om die te gebruiken. En als ze dan al gebruikt wordt, is het vaak om te foeteren en om binnen de halve seconde voorbij te kunnen. Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden die door meer en meer verschillende soorten fietsers (en snelheden) gebruikt moeten worden.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

De itsme saga...
app downloaden en proberen te activeren via PC & eid
dagen aan een stuk niet mogelijk 'wegens te druk'.
Na 8 dagen contact met de helpdesk.
ik heb nu al 10 keer heen en weer gemaild en ze blijven me hetzelfde straatje induwen.
3 keer kreeg ik al deze vraag:

GSM merk/model:
Android/iOS versie:
Itsme versie:

En nu kreeg ik voor de 2de keer dat ik de app moet verwijderen/herstarten/...
:bang: :bang:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Sinna schreef:Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden
De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

heist_175 schreef: De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.
Goeie zaak wel.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
peroxide
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 sep 2017, 19:26
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 9 keer

cadsite schreef:De itsme saga...
app downloaden en proberen te activeren via PC & eid
Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Ik heb destijds itsme aangemaakt wegens een probleem met mijn eid en dat via mijn bank geactiveerd (BNP).
Misschien dat dat vlotter verloopt (als je bank dat ondersteund)?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

peroxide schreef:Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Denk je nu echt dat ik heel die zever voor mijn plezier doe?
Mocht mijn bank ondersteund worden had ik dat al lang gedaan. :roll:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Sinna schreef:Niet alleen wielertoeristen hoor, fietsers in het algemeen. Die fietsbel weegt toch zó veel en het kost onnoemelijk veel energie om die te gebruiken. En als ze dan al gebruikt wordt, is het vaak om te foeteren en om binnen de halve seconde voorbij te kunnen. Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden die door meer en meer verschillende soorten fietsers (en snelheden) gebruikt moeten worden.
Een gewone fiets heeft meestal wel een bel maar of die werkt? Gewoon iets zeggen volstaat ook al.

De brede fietspaden verminderen het probleem maar hier ging het zelfs om een jaagpad van verschillende meters breed. Plaats genoeg dus om ruim om de wandelaars te fietsen. Uiteraard zou het goed zijn mocht er telkens een voet en fietspad zijn en liefst zo ruim mogelijk maar zelfs in fietsstad Gent is een fietspad soms al teveel gevraagd.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

heist_175 schreef:
Sinna schreef:Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden
De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.
2 en 3 meter? Heb je daarvan een link? Op de N43 worden nieuwe fietspaden aangelegd en die zijn 1,75m breed. Ik heb dit aangeklaagd tijdens de buurtvergadering want die zijn te smal om met 2 naast elkaar te fietsen of om veilig in te halen en toen was het excuus dat dit de norm was…
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

R2D2 schreef:
Wat is daar nu weer mis mee?
Mijn naam hoeft niet in de google resultaten staan :nono: :nono:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

johan.devos schreef:
heist_175 schreef:
Sinna schreef:Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden
De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.
2 en 3 meter? Heb je daarvan een link? Op de N43 worden nieuwe fietspaden aangelegd en die zijn 1,75m breed. Ik heb dit aangeklaagd tijdens de buurtvergadering want die zijn te smal om met 2 naast elkaar te fietsen of om veilig in te halen en toen was het excuus dat dit de norm was…
Een recente infosessie van het agentschap Wegen & Verkeer.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Met de opkomst van die nieuwe bakfietsen is wat extra ruimte welkom, zeker in bochten of fietsonderdoorgang is het anders toch maar nipt.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dizzy schreef:die nieuwe bakfietsen
moeten zich ook aan de maximale breedte houden.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

cadsite schreef:
peroxide schreef:Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Denk je nu echt dat ik heel die zever voor mijn plezier doe?
Mocht mijn bank ondersteund worden had ik dat al lang gedaan. :roll:
Misschien een deftige gsm kopen en veranderen van bank :angel: :lol: :wink: :beerchug: :beerchug:
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 mar 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

cadsite schreef:
peroxide schreef:Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Denk je nu echt dat ik heel die zever voor mijn plezier doe?
Mocht mijn bank ondersteund worden had ik dat al lang gedaan. :roll:
Probeer eens itsme expliciet te blokkeren en daarna opnieuw te heractiveren.
Dat heeft bij mij geholpen met gelijkaardige problemen en vage foutmeldingen.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

sky schreef:Misschien een deftige gsm kopen en veranderen van bank :angel: :lol: :wink: :beerchug: :beerchug:
Als je wilt sponsoren geef ik je met plezier mijn rekeningnummer door.
Ik heb een rekening bij argenta en keytrade, deftig genoeg.
mijn gsm is een huawei P20 lite, ook deftig genoeg. Beide banken vinden mijn gsm goed genoeg, dus ik ga er vanuit dat dit wel snor zit.
MrBlueSky schreef:Probeer eens itsme expliciet te blokkeren en daarna opnieuw te heractiveren.
Dat heeft bij mij geholpen met gelijkaardige problemen en vage foutmeldingen.
Jij zit op de helpdesk van itsme zeker? :roll:

Ik kan moeilijk mijn account blokkeren als ik het niet eens aangemaakt krijg. :bang:
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

cadsite schreef:De itsme saga...
app downloaden en proberen te activeren via PC & eid
dagen aan een stuk niet mogelijk 'wegens te druk'.
Die is leuk. Ook gelukt na een aantal pogingen. Maar het werkt enkel bij mijn covid pasje. De rest van de partners werken dan weer niet. :nana:


Stofzuigerzakken gaan meestal goedkoper op de franse amazon.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”