![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik fiets en wandel wel graag maar kijken is toch anders.
Dizzy schreef:Ik snap niet dat mensen niet graag naar sport kijken, welke sport dan ook. OK, het is makkelijker als je de sport zelf gespeeld hebt maar dat hoeft zelfs niet.
1. Ik heb zelf gezwommen (korte tijd competitie) maar hoef daarom niet naar wedstrijden te kijken.Dizzy schreef:Ik merk ook dat de felste tegenstanders zelf vaak asportief zijn.
Tuurlijk niet.cadsite schreef: De vraag is of dat een doel op zich zou moeten zijn.
't Is niet dat dit afstraalt op de algehele gezondheid daar.
Lijkt me een grove veralgemening.Dizzy schreef:Ik merk ook dat de felste tegenstanders zelf vaak asportief zijn.
Je mist blijkbaar waar de frustratie over gaat. Ik zie niemand die een hekel heeft aan sport wel de frustratie dat momenteel het EK haast alles overschaduwt en dat alles moet wijken omdat er tegen een bal getrapt wordt. Mocht er "gewone" aandacht zijn, de match op Sporza, korte reportage in Het Journaal, dan was er geen probleem. Dat is er wel als het nieuws moet wijken omdat er toevallig gevoetbald wordt.Dizzy schreef: Ik stel maar vast dat sommige (niet allemaal dus) tegenstanders een hekel aan sport hebben.
Lijkt mij vrij duidelijk dat het een gespeeld toneeltje is voor zijn followers.ub4b schreef: Hopelijk genoeg views om een nieuwe TV te kopen, maar het is duidelijk dat voetbal aanzet tot geweld.
Zo'n duidelijk georkestreerd filmpje, wie trapt daar nog inub4b schreef:Dat mensen hun geluk laten afhangen van een voetbaluitslag - grote idioot deze kerel.
Hopelijk genoeg views om een nieuwe TV te kopen, maar het is duidelijk dat voetbal aanzet tot geweld.
https://www.hln.be/het-leukste-van-het- ... ~ac87d4f9/
Hoezo frustratie dan ? Je hebt ze toch op de juiste plaats gekocht ?cptKangaroo schreef:Electrolux E201SM stofzuigerzakken (12 stuks). Bij Vandenborre gekocht aan €22, en dan eens vergeleken met bol.com waar ze €40 kosten
Of na e-sports GTA beginnen spelenDizzy schreef:Je verwart hooliganisme met sport. Het ene heeft niets met het andere te maken, het is eerder een gelegenheid voor sommigen om keet te schoppen. Vroeger was dat op kermissen en nu gaat men zelfs in de bossen afgesproken gevechten houden.
Wat is daar nu weer mis mee?boonpwnz schreef:Ontdekken dat iemand buiten mijn directe familie om me in een stamboom heeft geplaatst![]()
Dus maar snel een mail gestuurd dat ze men naam verwijderen.
De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.Sinna schreef:Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden
Goeie zaak wel.heist_175 schreef: De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.
Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?cadsite schreef:De itsme saga...
app downloaden en proberen te activeren via PC & eid
Denk je nu echt dat ik heel die zever voor mijn plezier doe?peroxide schreef:Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Een gewone fiets heeft meestal wel een bel maar of die werkt? Gewoon iets zeggen volstaat ook al.Sinna schreef:Niet alleen wielertoeristen hoor, fietsers in het algemeen. Die fietsbel weegt toch zó veel en het kost onnoemelijk veel energie om die te gebruiken. En als ze dan al gebruikt wordt, is het vaak om te foeteren en om binnen de halve seconde voorbij te kunnen. Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden die door meer en meer verschillende soorten fietsers (en snelheden) gebruikt moeten worden.
2 en 3 meter? Heb je daarvan een link? Op de N43 worden nieuwe fietspaden aangelegd en die zijn 1,75m breed. Ik heb dit aangeklaagd tijdens de buurtvergadering want die zijn te smal om met 2 naast elkaar te fietsen of om veilig in te halen en toen was het excuus dat dit de norm was…heist_175 schreef:De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.Sinna schreef:Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden
Een recente infosessie van het agentschap Wegen & Verkeer.johan.devos schreef:2 en 3 meter? Heb je daarvan een link? Op de N43 worden nieuwe fietspaden aangelegd en die zijn 1,75m breed. Ik heb dit aangeklaagd tijdens de buurtvergadering want die zijn te smal om met 2 naast elkaar te fietsen of om veilig in te halen en toen was het excuus dat dit de norm was…heist_175 schreef:De nieuwe standaard is 2m breedte voor enkele rijrichting en 3m breedte voor dubbelrichting fietspaden.Sinna schreef:Het wordt er helaas niet beter op met die 'brede' fietspaden
Misschien een deftige gsm kopen en veranderen van bankcadsite schreef:Denk je nu echt dat ik heel die zever voor mijn plezier doe?peroxide schreef:Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Mocht mijn bank ondersteund worden had ik dat al lang gedaan.
Probeer eens itsme expliciet te blokkeren en daarna opnieuw te heractiveren.cadsite schreef:Denk je nu echt dat ik heel die zever voor mijn plezier doe?peroxide schreef:Heb je al eens geprobeerd om deze te activeren via je bank ipv eid?
Mocht mijn bank ondersteund worden had ik dat al lang gedaan.
Als je wilt sponsoren geef ik je met plezier mijn rekeningnummer door.sky schreef:Misschien een deftige gsm kopen en veranderen van bank![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zit op de helpdesk van itsme zeker?MrBlueSky schreef:Probeer eens itsme expliciet te blokkeren en daarna opnieuw te heractiveren.
Dat heeft bij mij geholpen met gelijkaardige problemen en vage foutmeldingen.
Die is leuk. Ook gelukt na een aantal pogingen. Maar het werkt enkel bij mijn covid pasje. De rest van de partners werken dan weer niet.cadsite schreef:De itsme saga...
app downloaden en proberen te activeren via PC & eid
dagen aan een stuk niet mogelijk 'wegens te druk'.