Tomby schreef:Sommige specs gaan omhoog, andere naar beneden, maar blijkbaar kijk je alleen naar deze laatste om dan te argumenteren dat je met een duurder product moet vergelijken.
Persoonlijk vind ik het niet normaal dat sommige specs omlaag gaan in een competitieve markt, laat staan in technologie... en ergens denk ik zelfs dat je het ook niet normaal vindt maar puur vanwege de prijs wel de stap omlaag zet (maar dat is prima, alleen jij kan oordelen over jou prioriteiten).
Tomby schreef:Ik durf wedden dat de grote massa One gaat nemen en niet One Up, want het enige extra bij deze laatste is de hogere snelheden
De grote massa beseft ook wel dat het een platte prijsverhoging is en een product waarin ze gedwongen worden (vanwege het volume). Trouwens echt wel zielig voor Telenet welke steeds "SNELHEID" als grote differentiator met andere providers gebruikte (en nu diezelfde andere providers achterna loopt met eindelijk een "onbeperkt" product maar dan wel aan snelheden die niet veel hoger liggen dan bij xDSL).
Straks gaan we ons nog afvragen waarom men in Nederland volop investeringen doet in fiber... daar zie ik bij geen enkele provider sommige specs krimpen.
Tomby schreef:Het verbaast me eigenlijk een beetje dat er niet meer differentiatie zit tussen One en One Up, maar voor mij is het in elk geval prima.
Het verbaast me totaal niet... net dat gebrek pushed mensen naar bepaalde abonnementen. Dat het forum hier vol lof is over One geeft trouwens aan dat TN z'n huiswerk goed gedaan heeft want het had twee kanten kunnen uitgaan.