3 weken later belde ik Mediamarkt en de klantendienst stelde voor om Lito Oostende te bellen op 059 556110.
Daar kende zij mijn naam niet en stelden voor om Forever te bellen.
Forever telefoon opgezocht op het internet 02 4006860.
Een Franstalige dame nam op bij Forever en zei dat de dia's de dag ervoor waren gedigitaliseerd.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
De week erop een berichtje naar de Mediamarkt klantendienst (incident nummer), nog steeds geen foto's.
Begin april een herinnering naar Mediamarkt klantendienst (nieuw incident nummer).
Uiteindelijk belde Mediamarkt Oostende mij dat ik de dia's kon komen ophalen.
Ik betaalde de kosten 32,48 € bij Mediamarkt Oostende en verkreeg mijn 5 dia's terug en een Franstalig document met een "code pour télécharger" (paswoord) en dat ik een "couriel" (email) zou ontvangen.
Echter ik heb nog steeds geen email met link om de foto's te downloaden ontvangen.
Nieuw bericht naar Mediamarkt klantendienst, nieuw incident nummer.
Blijkbaar "Ik ben toch (niet) WEL gek"
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mijn verzoek : krijg ik mijn geld terug inclusief de telefoon kosten of toch maar een download link...
Geen reclame dus en zéker geen aanrader. "Jawadde Dadde"
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)