![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Mijn vermoeden (gokje) is dat de kogellager aan vervanging toe is, en ik vraag me dus af of dit iets is wat ik zelf kan doen? Of blijf ik er beter gewoon van af want het ding is toch ontworpen om te schudden?
M'n Miele is van de week op stap gegaan en uiteindelijk stil gevallen... en nu blijft de LED spoelen knipperen.didi79 schreef:Zolang de machine niet gaat stappen en het lawaai meevalt, zou ik ervan blijven.
Afblijven en elke maand beetje opzij leggen voor nieuwecptKangaroo schreef:dankzij de bovenstaande raadgevingen ga ik er wijselijk af blijven
Yup, is ook mijn ervaring dat de electronica er eerst aan gaat, tenminste bij mijn (relatief licht) gebruik. Ik heb ooit eens een vervanging van de PCB in mijn afwasmachine gekocht, was een belachelijke €240 - veel te duur voor wat het is, maar als het dat is of een nieuwe machine...tb0ne schreef:Vorig jaar tweemaal AEG technieker nodig gehad na aankoop nieuwe droogkast wegens probleem met het bedieningspaneel.
Die wist te zeggen dat tegenwoordig bij AEG/Electrolux ALLE witgoed ontwikkeld wordt om ongeveer 7 jaar dienst te doen bij gemiddeld gebruik.