... na verschillende malen de installatie van speedtouch usb ( + upgrade) te hebben herhaald blijven de problemen zich voordoen , het zit als volgt ...
ik zou namelijk graag als IE opstart automatisch verbinding hebben maar iedere keer als ik IE opstart krijg ik het inbelvenster te zien met daarop een paswoord die totaal niet overeenstemt met het paswoord dat ik moet ingeven om aansluiting te krijgen ... ik weet dus aan geen kanten waar dit paswoord vandaan komt , en hoe ik het wegkrijg .. want iedere keer ik het correcte paswoord ingeef en op automatische verbinding klik komt de volgende keer ik inbel terug dat andere paswoord in het invulvakje ...
weet iemand enig advies en raad om dit probleem op te lossen .. nog enkele gegevens ; ik werk met xp professional en de usb pladijs waar ik de xp upgrade al heb voor geïnstalleerd ...
greetz
problemen met inbellen/paswoord
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Administrator
- Contacteer:
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb nog nen gewonen '98 en weet dus niet of hetvolgende zou kunnen, maar kan het dit zijn?:
Als er verschillende externe-toegangsprofielen gedefinieerd zijn, zal IE de account nemen die ingestelt staat als standaardwaarde. Als er een probeersel of slecht ingestelde externetoegangsaccount ingesteld is, zal hij dus geen verbinding maken. Je kan de standaardaccount instellen bij extra > verbindingen > [selecteer de goede account] > "als standaardwaarde instellen"
Als er verschillende externe-toegangsprofielen gedefinieerd zijn, zal IE de account nemen die ingestelt staat als standaardwaarde. Als er een probeersel of slecht ingestelde externetoegangsaccount ingesteld is, zal hij dus geen verbinding maken. Je kan de standaardaccount instellen bij extra > verbindingen > [selecteer de goede account] > "als standaardwaarde instellen"
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
-
- Administrator
- Contacteer: