problemen met inbellen/paswoord

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
jyoti

... na verschillende malen de installatie van speedtouch usb ( + upgrade) te hebben herhaald blijven de problemen zich voordoen , het zit als volgt ...

ik zou namelijk graag als IE opstart automatisch verbinding hebben maar iedere keer als ik IE opstart krijg ik het inbelvenster te zien met daarop een paswoord die totaal niet overeenstemt met het paswoord dat ik moet ingeven om aansluiting te krijgen ... ik weet dus aan geen kanten waar dit paswoord vandaan komt , en hoe ik het wegkrijg .. want iedere keer ik het correcte paswoord ingeef en op automatische verbinding klik komt de volgende keer ik inbel terug dat andere paswoord in het invulvakje ...

weet iemand enig advies en raad om dit probleem op te lossen .. nog enkele gegevens ; ik werk met xp professional en de usb pladijs waar ik de xp upgrade al heb voor geïnstalleerd ...

greetz
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik ken dat probleem, ik heb er geen oplossing voor gevonden je kan wel zelf eerst verbinding maken en dan pas IE openen of de verbinding maken in start/start-up zetten
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Als je gewoon het langere paswoord laat staan en je probeert zo in te bellen, werkt dit? Want Windows XP vult altijd zo een dummypaswoord in he. Het lijkt langer dan het originele, maar het is wel het goede.
Ik heb er misschien over gelezen, maar dat was het eerste dat in me opkwam.

Cheers
Afbeelding
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Win2K doet dit ook, heb er me ook suf op gezocht
en zo is het hij maakt een "dummy pass" en normaal an je daar
mee in bellen. Het is een "dummy" gebaseerd op je originele pass.

Greetz
Weetgraag :wink:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

er stat idd een dummypass maar dat werkt niet totdat je je gewoon zelf terug ingeeft en dan werkt het weer even maar na een paar dagen werkt het weer niet meer bij dien mensen :(

Afbeelding
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Dit was vroeger bij mij, dit prob heb ik niet meer nu met een router,
het is wel heel irritant natuurlijk. Ik ga eens op zoek in de knowledge base denk ik.

Greetz
Weetgraag :wink:
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik heb nog nen gewonen '98 en weet dus niet of hetvolgende zou kunnen, maar kan het dit zijn?:

Als er verschillende externe-toegangsprofielen gedefinieerd zijn, zal IE de account nemen die ingestelt staat als standaardwaarde. Als er een probeersel of slecht ingestelde externetoegangsaccount ingesteld is, zal hij dus geen verbinding maken. Je kan de standaardaccount instellen bij extra > verbindingen > [selecteer de goede account] > "als standaardwaarde instellen"
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

staat maar een account in

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”