Bestelling geplaatst: Always More ADSL

Plaats reactie
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Vorige vrijdag eindelijk kunnen bestellen. BGC was langsgekomen om de Discovery Line te activeren.


Nu enkel wachten op activatie door Versatel. Ik heb gelezen hier dat ik dat kon opvolgen via "Mijn Versatel", maar ik vind dat niet terug in het menuuke daar. Dus niet meer op te volgen? :-(
Hopelijk duurt het niet effectief 14 dagen zoals dat vriendelijk meisje van de helpdesk zei....


Momenteel zit ik dus reeds 3 weken zonder internet op mijn nieuw appartement. En verdoeme, ik begin serieus ontwenningsverschijnselen te vertonen ;)
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Jawadde! Ik bel even om te zien of alles in orde is met de bestelling en daar zegt men mij dat het 3 tot 4 weken gaat duren! :!: :eek: :| :x :-(

De eerste 2 weken hebben ze zowiezo nodig om toestemming te krijgen van Belgacom! :x

Als het 4 weken gaat duren, zullen wij dus 6 weken zonder internet hebben gezeten... :cry:
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

achja ff zonder internet ga ik ni zo erg vinde, alleen blij zijn als ik er terug op kan :) intussen ff opluchten en wat andere dingen doen.... (ben beetje verslaafd geworden :p)
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Dat is lang! Zou ik nooit overleven :-D
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Trust me... I'm dying ;)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Parin schreef:Trust me... I'm dying ;)


Zijt ge dan nu op een 56k connectie? :lol:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Neen, via men werk, dus toch wel iets vlotter. Maar wat hier kan en mag is natuurlijk serieus beperkt ;)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”