Vorige vrijdag eindelijk kunnen bestellen. BGC was langsgekomen om de Discovery Line te activeren.
Nu enkel wachten op activatie door Versatel. Ik heb gelezen hier dat ik dat kon opvolgen via "Mijn Versatel", maar ik vind dat niet terug in het menuuke daar. Dus niet meer op te volgen?
Hopelijk duurt het niet effectief 14 dagen zoals dat vriendelijk meisje van de helpdesk zei....
Momenteel zit ik dus reeds 3 weken zonder internet op mijn nieuw appartement. En verdoeme, ik begin serieus ontwenningsverschijnselen te vertonen
Bestelling geplaatst: Always More ADSL
Jawadde! Ik bel even om te zien of alles in orde is met de bestelling en daar zegt men mij dat het 3 tot 4 weken gaat duren!
De eerste 2 weken hebben ze zowiezo nodig om toestemming te krijgen van Belgacom!
Als het 4 weken gaat duren, zullen wij dus 6 weken zonder internet hebben gezeten...
De eerste 2 weken hebben ze zowiezo nodig om toestemming te krijgen van Belgacom!
Als het 4 weken gaat duren, zullen wij dus 6 weken zonder internet hebben gezeten...
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Parin schreef:Trust me... I'm dying
Zijt ge dan nu op een 56k connectie?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)