Corona & vaccinatie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Het probleem met bloedklonters komt bij veel courante medicijnen voor, het meest populair zijn de anticonceptiepillen. Nu begint men paniekerig te worden bij een paar gevallen terwijl dit al lang een realiteit is.
Het is goed om voorzichtig te zijn en dit te onderzoeken maar paranoia is ook niet nodig. De groep die nu gevaccineerd wordt zijn vooral ouderen en zwakkeren. Test hebben geen problemen aan het licht gebracht en zelfs placebo-ontvangers hadden meer klonters, je kan dan even goed stellen dat het vaccin de klonters tegen gaat.
Deze heisa zorgt enkel voor vertraging terwijl er dagelijks veel meer mensen sterven door het virus en velen en lang ernstige nadelen door zullen hebben. Wie zijn vaccin niet wil, gelieve het aan mij te doneren, ik dank u en zal u een kaartje sturen
Het is goed om voorzichtig te zijn en dit te onderzoeken maar paranoia is ook niet nodig. De groep die nu gevaccineerd wordt zijn vooral ouderen en zwakkeren. Test hebben geen problemen aan het licht gebracht en zelfs placebo-ontvangers hadden meer klonters, je kan dan even goed stellen dat het vaccin de klonters tegen gaat.
Deze heisa zorgt enkel voor vertraging terwijl er dagelijks veel meer mensen sterven door het virus en velen en lang ernstige nadelen door zullen hebben. Wie zijn vaccin niet wil, gelieve het aan mij te doneren, ik dank u en zal u een kaartje sturen
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik pleit dan ook niet anti-vaccin, maar gezien die berichten blijkbaar bij de andere vaccins niet de kop op steken heb ik gewoon liever dat ze het voor men grootmoeder uitstellen. Wie Corona heeft gehad heeft, heeft volgens wat ik gehoord heb sowieso al een heftigere reactie op het vaccin (geen idee of dat op alle vaccins is, zal van de manier van maken afhangen misschien) en zij heeft het gehad. De bijwerkingen van haar andere medicatie weet ik niet, het zal ook niet puur dat vaccin zijn dat voor de klonters zorgt maar misschien een combinatie.Dizzy schreef:Het probleem met bloedklonters komt bij veel courante medicijnen voor, het meest populair zijn de anticonceptiepillen.
Op die twee weken meer onderzoek gaat het niet komen, zelfs met vaccin zitten we toch nog opgesloten voorlopig. Ik vind het gewoon raar dat zoveel landen voorlopig een stop zetten en ben er gezien haar leeftijd terughoudend voor.
-
- Elite Poster
OK, maar dan moet men stoppen met zagen dat het niet snel genoeg gaat.
Ik zou eerder opteren voor een "plaats vergaan" verhaal. Wie het vaccin niet wil, komt achteraan de rij en zal zijn vaccin naar iemand van de wachtlijst zien gaan. Zo blijft men vaccineren en hebben de twijfelaars hopelijk geen klonters van de stress. Zonder vaccin kan je uiteraard niet deelnemen aan versoepelingen die de mensen die wel gevaccineerd zijn wel kunnen doen.
Ik zou eerder opteren voor een "plaats vergaan" verhaal. Wie het vaccin niet wil, komt achteraan de rij en zal zijn vaccin naar iemand van de wachtlijst zien gaan. Zo blijft men vaccineren en hebben de twijfelaars hopelijk geen klonters van de stress. Zonder vaccin kan je uiteraard niet deelnemen aan versoepelingen die de mensen die wel gevaccineerd zijn wel kunnen doen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 24 keer
Waarom versoepelingen voor de gevaccineerden? immers: men meldt steevast dat ook een gevaccineerde het virus nog bij zich draagt.Dizzy schreef: Zonder vaccin kan je uiteraard niet deelnemen aan versoepelingen die de mensen die wel gevaccineerd zijn wel kunnen doen.
hij/zij/het kan dus het virus nog steeds verspreiden.
zaken zoals mondmaskerplicht zullen dus toch nog steeds moeten, uit medeleven met de niet-gevaccineerde
-
- Elite Poster
Naarmate er meer mensen gevaccineerd zullen zijn en hun leeftijd afneemt, zal de druk om te versoepelen enkel toenemen. Een versoepeling betekent ook inderdaad niet dat alle maatregelen verdwijnen.
En nog over die klonters, die krijg je ook door roken, de pil, overgewicht en vliegtuigreizen. Gaan de twijfelaars dat ook allemaal schrappen?
En nog over die klonters, die krijg je ook door roken, de pil, overgewicht en vliegtuigreizen. Gaan de twijfelaars dat ook allemaal schrappen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Zet ze achteraan in de rij van hun doelgroep als 65-plussers, niet achteraan de rij van iedereen. Als ze zich bedenken heb je voor de cijfers liever dat ze toch nog asap nog komen ipv dat je hen laat wachten tot het einde met dus meer kans op doodsvonnis. Als ze dan nog niet willen komen, zet ze dan achteraan de volgende doelgroep, enz. Die 65-plusser heeft nog altijd meer belang bij het vaccin dan een gezonde dertiger.Dizzy schreef:Ik zou eerder opteren voor een "plaats vergaan" verhaal. Wie het vaccin niet wil, komt achteraan de rij en zal zijn vaccin naar iemand van de wachtlijst zien gaan.
We moeten mensen ook niet gaan beginnen straffen omdat ze legitiem bezorgd zijn. Er is nog een groot verschil tussen zeggen dat de vaccins een soort van "mind-control van de overheid" zijn en zeggen dat "je bezorgd bent omdat verschillende landen die een even goede medische reputatie hebben als wij het vaccin tijdelijk schorsen". Dat laatste lijkt mij toch geen reden om dan te zeggen "nu wacht je maar tot volgend jaar, je moest maar niet bezorgd zijn". Elk vaccin MAG (en moet) kritisch bekeken worden en in vraag gesteld worden he, maar wel op basis van legitieme en onderbouwde wetenschappelijke redenen natuurlijk en geen pure anti-vaxx. En onze politici genieten nu eenmaal het minste vertrouwen van allemaal bij de burgers, grotendeels door hun eigen verdienste, dus je kan niet vragen dat de mensen de politici op hun woord moeten geloven.
Dat er geen oorzakelijk verband is doet er op dit ogenblik niet toe, het is nu het voorzichtigheidsprincipe dat speelt: er is twijfel, en wellicht is er niets aan de hand, maar we zoeken eerst duidelijkheid voor we verder doen. Het is vooral goed voor het vertrouwen van de mensen dat men zo handelt, het toont dat men geen risico's neemt.
Een en ander roept herinneringen op aan de Boeing 737 MAX saga, ook daar was er eerst "geen reden" om de vliegtuigen aan de grond te zetten, er was "geen verband" tussen de crashes, uiteindelijk hebben ze bijna 2 jaar aan de grond mogen staan en werden talloze wijzigingen uitgevoerd voor ze weer mochten vliegen. Ook al blijkt dus meestal dat er idd "geen reden" is om iets te doen, af en toe is er toch eens een uitzondering waarbij dat wel het geval is. Daarom dus het belang van het voorzichtigheidsprincipe.
Het argument dat de ban puur politiek is lijkt me trouwens vrij dunnetjes, niet alle rode landen hieronder zijn Engeland-haters, de meeste hebben goede relaties. Het is eerder omgekeerd, Malta blijft bv toedienen obv een vrij politieke motivatie.
-
- Elite Poster
Allemaal goed en wel maar ik ben voor het principe dat je de consequenties van je eigen keuzes draagt. Wie nu geen vaccin wil komt pas na de mensen die er wel een willen aan de beurt. Ik heb begrip dat mensen twijfelen maar ik ga niet wachten op de twijfelaars. Het is een noodsituatie en mensen sterven elke dag aan het virus of hebben andere gevolgen.
De klonters zijn een bestaand probleem die ons ook niet tegenhoudt om de pil massaal te gebruiken, te roken, veel te vet te eten of lange vliegreizen te maken.
Zolang ze niet met ernstigere vaststellingen komen dan dit is het puur tijdverlies en dus verlies van levens.
De klonters zijn een bestaand probleem die ons ook niet tegenhoudt om de pil massaal te gebruiken, te roken, veel te vet te eten of lange vliegreizen te maken.
Zolang ze niet met ernstigere vaststellingen komen dan dit is het puur tijdverlies en dus verlies van levens.
-
- Elite Poster
En geen van allen op haar van toepassing . Daarbij, dat is toch ook het hele punt niet. Ik ga er vanuit als er 24 landen (dat zijn er al meer dan ik dacht) het voorlopig opschorten, dat dat niet persé voor niks is (en ik neem aan dat ze dat niet doen voor een bloedklonter op een miljoen).Dizzy schreef:En nog over die klonters, die krijg je ook door roken, de pil, overgewicht en vliegtuigreizen. Gaan de twijfelaars dat ook allemaal schrappen?
Die keuze is overigens volledig aan haar, ik push haar niet om zich niet te vaccineren, evenmin het omgekeerde. Ik heb gewoon hier gepost dat ik er op dit moment geen fan van ben en dat ik liever meer info zou hebben rond de bezorgdheden van die landen. Ook omdat het om dat ene vaccin gaat en daar de andere momenteel niet stil gelegd worden (de grootmoeder van men vrouw heeft het Pfizer vaccin gekregen overigens, al een hele tijd terug. Niet ziek geweest nadien of niks, heeft wel Corona gehad een tijd daarvoor).
Ik voer hier geen anti-vaccin campagne, daar hebben we andere forumleden voor. Hoe sneller iedereen gevaccineerd is hoe beter ook voor mij, maar dan wel veilig.
En ik vraag evenmin om te wachten op de twijfelaars, voor mijn part staat ge volledig vooraan, ik lig na een jaar niet meer wakker van een week.
-
- Elite Poster
Het klopt niet dat het om één vaccin gaat, klonters komen ook bij anderen voor maar het is niet zeker of er überhaupt wel een verband is.
Elke dag is zoveel doden, uitstel of vertraging is dus extra doden. Nogmaals, alle begrip voor mensen die twijfelen maar draag dan zelf de gevolgen ervan. Elke twijfelaar mag zich bij mij komen aanmelden voor een ruil.
Elke dag is zoveel doden, uitstel of vertraging is dus extra doden. Nogmaals, alle begrip voor mensen die twijfelen maar draag dan zelf de gevolgen ervan. Elke twijfelaar mag zich bij mij komen aanmelden voor een ruil.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Is het niet zo dat het aantal klonter problemen véél minder is dan je eigelijk zou moeten zien op zulk een volume van ingeënte personen? Maw veel minder dan je eigenlijk zou verwachten op zo'n populatie en dus een non issue?
-
- Elite Poster
Klopt, dat is het ene bericht wat tegen het andere. Als er minder bloedklonters van voorkomen zie ik niet in waarom er nu zoveel op de rem gaan bij dat ene vaccin. In hun testgroep had de ene persoon die het kreeg de placebo gekregen overigens. In dat geval zal dat uit dat extra onderzoek dan ook blijken en zal het licht overal terug op groen komen, geen probleem toch?
Het gaat om 1 vaccin waar men op de rem trapt.Dizzy schreef:Het klopt niet dat het om één vaccin gaat
-
- Elite Poster
Het is duidelijk dat veel mensen gespannen zijn rond die vaccins en dat de kleinste geruchten al snel opgeblazen worden. Het moet onderzocht worden maar ik zou er niet de ganse vaccinatiecampagne door laten vertragen. Nogmaals, twijfelaars dragen de gevolgen van hun twijfel best zelf. Ik wil niet langer wachten omdat iemand anders bang is van iets dat al lang bestaat en in ergere mate.
-
- Elite Poster
Als ge in de winkel uit de rij stapt moet ge ook niet nadien terug tussen schuiven waar ge stond, dus inderdaad wie weigert en wil afwachten moet erna zeker niet vooraan de lijst terug als het licht weer op groen kan.
Maar ik ben van mening dat het een gegronde reden is om voorlopig te weigeren.
OT: (en om van Corona af te geraken), slecht weer en zere rug for whatever reason.
Maar ik ben van mening dat het een gegronde reden is om voorlopig te weigeren.
OT: (en om van Corona af te geraken), slecht weer en zere rug for whatever reason.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Moest de rest van de wereld nu ook dat vaccin verdedigen was het iets anders, maar nu is er toch echt wel sprake can ‘probable cause’. Ik ga toch kijken of het mogelijk is om een ander vaccin te krijgen, is dat niet mogelijk dan zal het afhangen van de berichtgevingen op dat moment.
Ik bleef het vreemd vinden dat we het als Belgen weer beter weten en kan me niet van het vermoeden ontdoen dat de politiekers het een berekend risico vinden omdat ze gewoon geen alternatief hebben.
Ik bleef het vreemd vinden dat we het als Belgen weer beter weten en kan me niet van het vermoeden ontdoen dat de politiekers het een berekend risico vinden omdat ze gewoon geen alternatief hebben.
-
- Elite Poster
Het is uiteraard niet mogelijk om uw vaccin te kiezen. Dat zou pas problemen opleveren want dan is de organisatie ondoenbaar.
Uw vaccin is gereserveerd op het ogenblik dat uw uitnodiging vertrekt. Daag je niet op dan gaat het naar de gelukkige reservist.
Uw vaccin is gereserveerd op het ogenblik dat uw uitnodiging vertrekt. Daag je niet op dan gaat het naar de gelukkige reservist.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Na het zien van deze expert video met een Belgische vaccinontwikkelaar, schrijf ik mij alvast uit:Dizzy schreef:Het is uiteraard niet mogelijk om uw vaccin te kiezen. Dat zou pas problemen opleveren want dan is de organisatie ondoenbaar.
[youtube]ZJZxiNxYLpc[/youtube]
Hij legt zeer goed uit waarom immunisatie tegen dit specifieke spike eiwit gevaarlijk is, en de gevolgen voor de mensheid
Zowel de virale vector vaccins zoals Astra (op basis van DNA) als de mRNA vaccins hebben allemaal ditzelfde probleem wat hij aankaart.
Het feit dat je op voorhand niet weet welk vaccin je krijgt is een schending van de wet op de patiëntenrechten. Uiteraard gaan ze je niet correct informeren en volhouden dat het veilig is, en dit ondanks dat veel landen nu Astra pauzeren.
https://www.brusselstimes.com/news/belg ... oucke-ema/
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Hoe vaak ga je die video nog posten?ub4b schreef:Na het zien van deze expert video
De ene keer omdat ie het goed uitlegt, deze keer om u uit te schrijven.
Wat gaat de volgende quote zijn, uit/door hetzelfde filmpje?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Dat België nu even wilt profiteren van de situatie omtrent Astra vind ik frustrerend en van de pot gerukt. Wat denken ze in Brussel? Na de mondmaskersage? (niet nodig die mondmaskers, mondmaskers zijn niet meer voorradig, maak ze zelf, overheid verstuurt giftige exemplaren,...)
Dat ze het in Brussel zelf in hun arm zetten, bende moordenaars.
Dat ze het in Brussel zelf in hun arm zetten, bende moordenaars.
-
- Elite Poster
Dat ze sociale engineering tactieken nodig hebben, en er zelfs onderzoek naar doen ...
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04460703
Bvb de "Experimental: Social pressure- guilt"
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04460703
Bvb de "Experimental: Social pressure- guilt"
-
- Elite Poster
Het aantal afzeggingen vanwege deze geruchten is al bij al beperkt (3%). De meerderheid trekt er zich duidelijk weinig van aan.
Eerst klaagt men dat vaccinatie te traag gaat en nadien klaagt men dat men sneller wil vaccineren
Eerst klaagt men dat vaccinatie te traag gaat en nadien klaagt men dat men sneller wil vaccineren
-
- Elite Poster
Niemand klaagt als we sneller vaccineren wel moeten de voorwaarden voor een veilige vaccinatiecampagne natuurlijk ten allen tijde vervuld blijven en mag snelheid dus nooit ten koste gaan van veiligheid, en de perceptie door de bevolking is daarbij minstens even belangrijk als de realiteit.
De discussie zal nog wel even blijven of dat hier nu al dan niet het geval is, maar de andere landen begaan hoe dan ook geen fout door zich enkele dagen te beroepen op het voorzichtigheidsprincipe, al was het maar voor het vertrouwen dat zo'n beslissing afstraalt op hun bevolking, als in "ook al is er haast bij, we nemen nog steeds geen enkel risico," wat op langere termijn zelfs tot een succesvollere campagne kan leiden. Een effect dat zich bij ons dus niet zal voordoen, maar misschien is het ook niet nodig, of misschien wel, ik kan het niet zeggen.
Uiteindelijk zullen we op het einde van de vrijwillige vaccinatierit moeten zien hoeveel mensen hier niet op het aanbod ingingen, en hoe dat vergelijkt met andere EU landen.
De discussie zal nog wel even blijven of dat hier nu al dan niet het geval is, maar de andere landen begaan hoe dan ook geen fout door zich enkele dagen te beroepen op het voorzichtigheidsprincipe, al was het maar voor het vertrouwen dat zo'n beslissing afstraalt op hun bevolking, als in "ook al is er haast bij, we nemen nog steeds geen enkel risico," wat op langere termijn zelfs tot een succesvollere campagne kan leiden. Een effect dat zich bij ons dus niet zal voordoen, maar misschien is het ook niet nodig, of misschien wel, ik kan het niet zeggen.
Uiteindelijk zullen we op het einde van de vrijwillige vaccinatierit moeten zien hoeveel mensen hier niet op het aanbod ingingen, en hoe dat vergelijkt met andere EU landen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Voila, beter was het geweest dat wij ook even gingen afwachten. Beetje voorzichtigheid kan nooit kwaad en zal het vertrouwen bij de bevolking niet doen slinken. Het vertrouwen in de overheid is bij gezakt tot ver onder nul. Ze moeten dringend iets doen aan hun reputatie en aan het wederzijds vertrouwen want dat brokkelt bij iedereen af. Dus neen, de overheid zal me niet meer kunnen warm maken voor hun campagne, ik zal eerder naar mijn eigen artsen luisteren dan die pipos in Brussel.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Wow daar, dat is een gevaarlijk precedent.CCatalyst schreef:en de perceptie door de bevolking is daarbij minstens even belangrijk als de realiteit.
Of gaan we Charlie Hebdo direct opdoeken omdat het in de perceptie van [een deel van] de bevolking slecht kan worden ontvangen?
Zeurzakken hun gelijk of hun goesting geven door tegemoet te komen aan hun onevenredig en overdreven gezeur is de deur wagenwijd open zetten voor misbruik.
Akkoord dat ernstige problemen moeten worden aangepakt, maar wat jij stelt, how maar!
-
- Elite Poster
Dat geloof jij. Dat weet je echter niet zeker. Hoe weet je dat hij geen placebo kreeg?duizend schreef:Van Ranst is ook ingespoten met astrzeneca.
Hij is immers een meester manipulator, en kan dus liegen:
https://eswi.org/eswi-tv/marc-van-ranst ... ngagement/
-
- Elite Poster
Ik zeg nergens dat landen die het vaccineren opschorten voor dit vaccin een fout maken maar wel dat deze keuze een consequentie heeft nl trager vaccineren. Deze vertraging kost elke dag levens. Dat kan men dus afwegen tegenover het risico. Er vallen dagelijks in België meer coronadoden dan al deze gevallen bijeen waarbij er nog lang geen oorzakelijk verband is aangetoond. Blijven vaccineren kan dus meer mensen redden dan stoppen, je kan je dus afvragen welk scenario het voorzichtigste is.
En als we ons op perceptie gaan baseren dan zijn we goed af. Dit is geen goede basis als het gaat over wetenschap of gezondheid. De gevallen worden nauwkeurig onderzocht maar ondertussen kunnen we dagelijks veel mensen vaccineren.
Hier nog een artikel uit Knack over de nieuwe vaccins
En als we ons op perceptie gaan baseren dan zijn we goed af. Dit is geen goede basis als het gaat over wetenschap of gezondheid. De gevallen worden nauwkeurig onderzocht maar ondertussen kunnen we dagelijks veel mensen vaccineren.
Hier nog een artikel uit Knack over de nieuwe vaccins
-
- Elite Poster
[een deel van] heb ik niet gezegd, ik zei de bevolking, en wat ik daarmee bedoel is niet wat jij ervan lijkt te maken. Simpelweg: het vaccin mag dan nog 100% veilig zijn in de realiteit, als de bevolking (in het algemeen dus) de perceptie heeft dat het gevaarlijk is - iets wat door de beslissingen van andere landen wel wat gecreëerd wordt - gaan er mensen zijn die niet gaan afkomen op hun afspraak. Daarom dus dat de perceptie even belangrijk is als de realiteit. Omgekeerd: als de bevolking denkt dat het veilig is, maar in realiteit is het niet zo, gaan ze zich laten vaccineren, tot er problemen ontstaan natuurlijk en dan zit je met een gigantische vertrouwensbreuk die niet snel op te lossen valt.JamesEarlGray schreef:Of gaan we Charlie Hebdo direct opdoeken omdat het in de perceptie van [een deel van] de bevolking slecht kan worden ontvangen?
Bij ons is dat zo, want we hebben geen alternatief. Dat zal in sommige landen ook zo zijn. Maar andere landen hebben misschien wel genoeg alternatieven in de (koel)kast liggen dat het gewoon enkele dagen van vaccin wisselen is en er geen significante vertraging ontstaat.Dizzy schreef:Ik zeg nergens dat landen die het vaccineren opschorten voor dit vaccin een fout maken maar wel dat deze keuze een consequentie heeft nl trager vaccineren. Deze vertraging kost elke dag levens. Dat kan men dus afwegen tegenover het risico.
-
- Elite Poster
Het effect van de angstzaaiers is gelukkig beperkt dus is het de vraag of we wel van perceptie kunnen spreken.
De voorraad is overal anders maar het is duidelijk dat een opschorting een kink in de kabel is en de vaccinatie liep al niet snel genoeg volgens velen. In de gegeven omstandigheden kan ik erin komen dat ze gewoon verder doen terwijl de zaak onderzocht wordt. Tijd is levens op dit moment.
De voorraad is overal anders maar het is duidelijk dat een opschorting een kink in de kabel is en de vaccinatie liep al niet snel genoeg volgens velen. In de gegeven omstandigheden kan ik erin komen dat ze gewoon verder doen terwijl de zaak onderzocht wordt. Tijd is levens op dit moment.
-
- Elite Poster
Dat is een zeer korte termijnsvisie. Immers de uitval door de vaccins op lange termijn is onbekend, en er komt vanuit meerdere hoeken een waarschuwing op hoe de vaccins in mekaar zitten, en de gevaren van het installeren van een foutieve anti-virus die je nooit meer wegkrijgt.Dizzy schreef:Er vallen dagelijks in België meer coronadoden dan al deze gevallen bijeen waarbij er nog lang geen oorzakelijk verband is aangetoond. Blijven vaccineren kan dus meer mensen redden dan stoppen, je kan je dus afvragen welk scenario het voorzichtigste is
Uiteraard zijn de langetermijnsgevolgen taboe bij de experten en in de reguliere media wordt er geen aandacht aan besteed. Ze blijven maar volhouden dat het veilig is, misschien ter aanvulling: op korte termijn.
Moderna geeft gewoon toe dat het software is:
https://www.modernatx.com/mrna-technolo ... evelopment
Een spike eiwit via bio-hacking door DNA manipulatie (virale vector vaccins) of mRNA, is software. Software die op jouw hardware wordt uitgevoerd. No thanks.
-
- Elite Poster
We hebben geen lange termijn maar wel een pak doden elke dag opnieuw. De gevallen die er opgedoken zijn, zijn niet eens met zekerheid aan het vaccin toe te wijzen en vooral niet hoger dan de normale aanwezigheid zonder vaccinatie.
Wij zijn geen hardware en software zoals je het foutief vergelijkt. De bloedklonters kan je ook door veel andere zaken krijgen zoals oa vettig eten en de pil, gaan we daar nu ook mee stoppen? Neen, toch.
We hebben ook vaccins aanvaard die grotere nadelen gaven om op reis te kunnen gaan in bepaalde gebieden (malaria oa). Voorzichtigheid is goed maar het moet wel in de juiste context geplaatst worden.
Wij zijn geen hardware en software zoals je het foutief vergelijkt. De bloedklonters kan je ook door veel andere zaken krijgen zoals oa vettig eten en de pil, gaan we daar nu ook mee stoppen? Neen, toch.
We hebben ook vaccins aanvaard die grotere nadelen gaven om op reis te kunnen gaan in bepaalde gebieden (malaria oa). Voorzichtigheid is goed maar het moet wel in de juiste context geplaatst worden.
-
- Elite Poster
Heb je de video's met vaccindesigner Geert Vanden Bossche bekeken? Begrijp je waarvoor hij als expert waarschuwt?Dizzy schreef:We hebben ook vaccins aanvaard die grotere nadelen gaven om op reis te kunnen gaan in bepaalde gebieden (malaria oa). Voorzichtigheid is goed maar het moet wel in de juiste context geplaatst worden.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
TL;DW?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Die Vanden Bossche is al redelijk bijgestuurd door collega experten. Hij is trouwens "maar" dierenarts van opleiding.
"His claims are speculative, he offers no evidence to support his arguments, and makes several comments which are blatantly incorrect. "
https://www.deplatformdisease.com/blog/ ... hes-claims
Er zijn er nog te vinden. En weinig (geen?) expert-medestanders, wordt vooral gedeeld op de anti-vax pagina's.
"His claims are speculative, he offers no evidence to support his arguments, and makes several comments which are blatantly incorrect. "
Er zijn er nog te vinden. En weinig (geen?) expert-medestanders, wordt vooral gedeeld op de anti-vax pagina's.
-
- Elite Poster
Dat kan je nu nog niet zeggen, er kan ook een effect zijn op mensen die pas later moeten komen. Daarom dat dit op het einde van de rit geëvalueerd moet worden.Dizzy schreef:Het effect van de angstzaaiers is gelukkig beperkt dus is het de vraag of we wel van perceptie kunnen spreken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Don't worry, er zijn genoeg arme mensen die nooit een Covid vaccin ter beschikking gaan hebben, dus de mensheid kan gerust verder als iedereen hier uiteenvalt.
-
- Elite Poster
Dat weet je wel! Al enkele weken weet men grootmoeder welk vaccin en het tijdstip. De grootmoeder van men vrouw wist het ook op voorhand wanneer, net zoals de collega van men vrouw en onze buurvrouwen. Van wie ik ken die het vaccin heeft gekregen is er niemand die niet op voorhand wist welk vaccin ze gingen krijgen. Zelfs als ze het niet op voorhand zouden sturen lijkt het me sterk dat ze dit zouden achterhouden als je dat vraagt.ub4b schreef:Het feit dat je op voorhand niet weet welk vaccin je krijgt is een schending van de wet op de patiëntenrechten.
Het heeft ook 0 meerwaarde om dat achter te houden.
cptKangaroo schreef:er zijn genoeg arme mensen die nooit een Covid vaccin ter beschikking gaan hebben
Dan hopelijk hier niet, als ze zeggen dat ze het gratis ter beschikking stellen voor iedereen ga ik er vanuit dat het ook zo is, van kansarm tot wie er in zwemt. Het blijft het woord van een politieker natuurlijk, maar we worden er genoeg voor belast.
Zelfs in de US is het gratis, zijn er eigenlijk landen waar het niet gratis is? Ik kan er niet meteen vinden maar heb ook niet zwaar gezocht.
Ik denk dat dat in de EU nog gaat meevallen, ik heb niet de indruk dat anti-vax hier zo groot is als bvb in de US, of daar roepen ze gewoon luider. Als de vaccins zich bewijzen en er staat terug normale vrijheid tegenover. Op dit moment weten ze blijkbaar nog niet welk percentage er nodig is.CCatalyst schreef:en hoe dat vergelijkt met andere EU landen.
Sterkte!Jack Daniels schreef:Op het moment van dit schrijven is ze onder het mes.
-
- Elite Poster
Ad-hominem, want volgens uw redenering is Steven Van Gucht ook maar een dierenarts .... en toch is dat onze TV expert viroloog waar de niet zo kritische massa naar luistert.ddd schreef:Die Vanden Bossche is al redelijk bijgestuurd door collega experten. Hij is trouwens "maar" dierenarts van opleiding.
Zo we weten nu ook dat je "geert vanden bossche debunked" kan googlenddd schreef: "His claims are speculative, he offers no evidence to support his arguments, and makes several comments which are blatantly incorrect. "
Bizar, hij beweer dokter te zijn (aspiring physician) en tegelijk deze disclaimer op zijn site:ddd schreef:Er zijn er nog te vinden. En weinig (geen?) expert-medestanders, wordt vooral gedeeld op de anti-vax pagina's.
Note: Nothing on this site should be treated as medical advice. All medical inquiries should be answered by a qualified professional familiar with the patient in question’s specific medical history and nothing on this site is an appropriate substitute.