[Gezocht] Commodore 64 breadbin
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Maar als ge een werkende vind, waarom dan niet gewoon die gebruiken ipv de andere te repareren door de werkende kapot te doen ?
puur uit interesse he (heb zelf ooit C64 met serienummer 196 gehad)
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 3 keer
Het is niet de mijneJoe de Mannen schreef:Maar als ge een werkende vind, waarom dan niet gewoon die gebruiken ipv de andere te repareren door de werkende kapot te doen ?
J.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Intussen blijkbaar toch 'al' sinds 2013 dat de laatsten het huis verlaten heeft en daarmee intussen de langste amiga-vrije periodeHomeLate schreef:Amiga's
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Starter Plus
Die dingen zijn geld waard nutien schreef:Intussen blijkbaar toch 'al' sinds 2013 dat de laatsten het huis verlaten heeft en daarmee intussen de langste amiga-vrije periodeHomeLate schreef:Amiga's![]()
amigas.jpg
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Ik heb nog een C64 (c) liggen met extra floppy drive -- blijkbaar nog wat geld waard, dan?
-
- Starter Plus
Ja, maar ga niet uit van eBay, tenzij de veilingen. Er is ook vraag naar op 2dehands.be. Alles hangt af van de staat en de werking ervan. Meet wel de voeding na vooraleer je deze inplugged op je Commodore.cptKangaroo schreef:Ik heb nog een C64 (c) liggen met extra floppy drive -- blijkbaar nog wat geld waard, dan?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
De zeldzaamste is die onder de monitor (tip: geen commodore dus ook totaal onbruikbaar voor de retrogamers, helaas de lelijke versieHomeLate schreef: Die dingen zijn geld waard nuVooral alles wat >A600 betreft.
De 2 2000's en genlock hebben nog dienst gedaan voor de verdediging van ons land (iets waar ik gelukig voor mezelf net van gespaard gebleven ben)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Laatst bij een verhuis een tegengekomen op zolder van nonkel en gekregen, nooit gebruikt met factuur en al bij
kon ik dus niet laten passeren
zonder verdere accesoires wel.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zo gevoelig? Het is 1 van de redenen dat ik hem hier nog niet heb opgezet, omdat ik hem in orde wil houden.HomeLate schreef:Meet wel de voeding na vooraleer je deze inplugged op je Commodore.
-
- Starter Plus
Ja, best wel. Oude voedingen kunnen door ouderdom afwijkende voltages leveren. De breadbins gingen er aan kapot, bij de 64c versies ben ik niet zeker.MClaeys schreef:Laatst bij een verhuis een tegengekomen op zolder van nonkel en gekregen, nooit gebruikt met factuur en al bijkon ik dus niet laten passeren
Zo gevoelig? Het is 1 van de redenen dat ik hem hier nog niet heb opgezet, omdat ik hem in orde wil houden.HomeLate schreef:Meet wel de voeding na vooraleer je deze inplugged op je Commodore.
-
- Starter Plus
PS: de kabels van je voeding best uit de buurt van de case bewaren. Die tasten op lange termijn de case aan. Ik zie op de foto de kabels blinken en er plakt piepschuim op. Dus zeker opletten!MClaeys schreef:Laatst bij een verhuis een tegengekomen op zolder van nonkel en gekregen, nooit gebruikt met factuur en al bijkon ik dus niet laten passeren
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Merci voor de tip. Ja, alles zat nog gewoon in de doos. Ze hadden het vroeger 1 keer uitgepakt, twas in het Engels te doen wat toen nog niet zo ingeburgerd was dus het ging meteen weer in de doos.De kabels zelf plakken nochtans niet, ze zaten wel wat gekneld tussen de doos en het piepschuim.