hardware firewalls
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
En anders een universele laptopvoeding maar let wel op dat die zwaar genoeg is qua vermogen. Ik heb goede ervaringen met Hama (gekocht in HyperCarrefour).
Computer(k)nul
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Nu om hier even op terug te komen.
Ik heb inderdaad gezegd dat de voeding was voor de eerste 2 verkochte toestellen en door het samenstellen van de pakketten ben ik de volgorde wat uit het oog verloren.
Maar: ik zie nu dat Razornord zijn toestel nog verzonden moet worden en gezien dat toestel2 was heb ik dus die voeding nog niet verstuurd.
Dus Bmaster, gezien jij effectief de 2e bent die een aankoop heeft gedaan kan ik je die power supply nog voor je opzij leggen.
Tenzij het niet meer hoeft, dan gaat deze alsnog naar Razornord. Graag laten weten voor 15u want dan gaat het pakket voor Razornord buiten.
Ik heb inderdaad gezegd dat de voeding was voor de eerste 2 verkochte toestellen en door het samenstellen van de pakketten ben ik de volgorde wat uit het oog verloren.
Maar: ik zie nu dat Razornord zijn toestel nog verzonden moet worden en gezien dat toestel2 was heb ik dus die voeding nog niet verstuurd.
Dus Bmaster, gezien jij effectief de 2e bent die een aankoop heeft gedaan kan ik je die power supply nog voor je opzij leggen.
Tenzij het niet meer hoeft, dan gaat deze alsnog naar Razornord. Graag laten weten voor 15u want dan gaat het pakket voor Razornord buiten.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb hier eens gezocht naar voedingen. Er zijn er wel een hoop van rond de 19V maar met stekkers die niet passen. Eéntje leek wel te passen, maar bij het uittesten leek het toch niet 100% te passen en slecht contact te geven. Dus als het kan zou ik graag ingaan op het voorstelfryelectro schreef:Nu om hier even op terug te komen.
- fryelectro
- Elite Poster
Dat kan.
Afmeting moeilijk zonder schuifmaat maar ik zal het proberen:
diepte: ong 10 mm
buitendiameter: ong 5 mm
binnendiameter: ong 3 mm
Er zit ook schroefdraad aan om de plug vast te zetten, maar dat is niet verplicht natuurlijk.
Afmeting moeilijk zonder schuifmaat maar ik zal het proberen:
diepte: ong 10 mm
buitendiameter: ong 5 mm
binnendiameter: ong 3 mm
Er zit ook schroefdraad aan om de plug vast te zetten, maar dat is niet verplicht natuurlijk.
Orange go plus
Orange go plus
- fryelectro
- Elite Poster
FSP065-REBN2
FSP group inc
FSP group inc
Orange go plus
Orange go plus
- silentkiller
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Heb hem hier ook aangekregen, thanks!
Drie oude 19V voedingen, gelukkig paste er eentje. Heb er gelijk (een oudere versie van) opnsense opgegooid die hier toevallig nog op een stickje stond.
Maar ik kan nergens vinden of dit klopt of niet, ik vermoed dat de betreffende user research heeft gedaan en het dus wel eens prijs kan zijn..
Drie oude 19V voedingen, gelukkig paste er eentje. Heb er gelijk (een oudere versie van) opnsense opgegooid die hier toevallig nog op een stickje stond.
Volgens een comment op tweakers is het de B0 stepping.NuKeM schreef:Kleine kans, maar zijn dit gefixte CPUs zonder AVR54-bug (de fameuze Atom c2000 bug waardoor deze plots na verloop van tijd onderuit gaan)?
Code: Selecteer alles
root@OPNsense:~ # grep -B1 Stepping /var/run/dmesg.boot
CPU: Intel(R) Atom(TM) CPU C2358 @ 1.74GHz (1750.04-MHz K8-class CPU)
Origin="GenuineIntel" Id=0x406d8 Family=0x6 Model=0x4d Stepping=8
root@OPNsense:~ #
- fryelectro
- Elite Poster
Bij deze afgehandeld en mag dit verkooptopic dus afgesloten worden.
Orange go plus
Orange go plus