poohbeer schreef:Ofloo schreef:dat heb ik ook al gehad en dat van die packet loss ook.. heb het daarjuist gelezen.. ik denk dat het een belgacom ding is want telkens als het is bel ik dan uiteindelijk gaan ze belgacom bellen dan krijg ik een return dat ze zeggen dat alles in orde is en als ik dan kijk is het inorde .. raar vinde ni ??
Het lijkt me zéér sterk dat Belgacom de oorzaak is van packetloss op een realdsl adsl lijn die beheert wordt door Telenet.
Véél waarschijnlijker is dat realdsl dankbaar gebruik maakt van alle negatieve verhalen in de media om Belgacom als pispot voor al hun problemen/tekortkomingen te gebruiken. Trouwens, bij al die negatieve verhalen ooit al gehoord dat Belgacom een slechte verbinding levert? Nee, altijd dat ze te traag reageren. Tel daarbij nog eens op dat een groot deel van specifiek 1 provider gezeik heeft en je weet genoeg denk'k.
hmm ja idd maar het een is belgacom en het ander is telenet ip transit is van telenet .. als ik het goed versta en naar horen hebben die zulke problemen.. als ik het goed voor heb