Best een leuke interface, ook al was de vorige no-nonsense-interface ook niet slecht, naar mijn mening.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ook hun administratie- en facturatiesysteem werd vernieuwd - wat nog een beetje een zootje is: als je de klantendienst belt, hoor je gewoon de telefoon overgaan, waarna de verbinding verbreekt.
Maar waar ik nu wel wat van sta te kijken in mijn klantenzone, is dit:
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/4d9D3N4j/IMG-1344.jpg)
Met de "€0" die aan de rechterbalk staat, laten ze blijken dat er overage charges zouden zijn? Dat is niet echt hoe ik de mail had geïnterpreteerd...
Vind toch dat ze dat iets beter hadden kunnen weergeven, trouwens. Nu lijkt er echt een limiet van 500 GB te zijn, i.p.v. aan te geven dat de eerste 500 GB aan de volle snelheid van het abonnement zijn. Tenzij dit echt wijzigt, of de meter gewoon op €0 blijft staan bij meer verbruik, en enkel het bedrag aangeeft van een optie die de klant activeert, o.i.d.
Op de website noemt het nog altijd 'onbeperkt* surfen'.
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Maar misschien ook interessant nieuws: onder internetinstellingen vind je 'inloggegevens voor je internetverbinding'. Zou Scarlet nu eindelijk haar klanten toegang tot hun PPPoE-gegevens geven?! Ga ik straks even uitproberen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)