Dat kan goed mogelijk zijn, maar wat mij betreft komt er uitsluitend een erkend electricien aan mijn installatie werken. Een of andere kloefkapper laten komen en achteraf mijn kot in de fik, dat zie je van hier.Jorg schreef:Iedereen is daartoe bevoegdblaatpraat schreef:ik ben officieel gezien bevoegd om te werken aan elektrische installaties
Scheidingstransfo 230V/230V
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Kunnen ze bij Renault niks doen? Je kan hierin toch niet de enige zijn. Software update? Vervanging van de module? Check uitschakelbaar via hun diagnosetoestel?
Loopt die spanningsmeting continue of enkel bij de init checks voor het laden (anders is daar misschien mee te foefelen).
Loopt die spanningsmeting continue of enkel bij de init checks voor het laden (anders is daar misschien mee te foefelen).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Even een update hier gooien:
Vandaag een offerte verkregen van Fluvius.
De aanpassing van 230V naar 1N400V zou neerkomen op 700 euro (ex BTW) + een nieuwe meterkast (zelf aan te kopen) + het leggen van een nieuwe aansluitkabel (ook zelf).
Zij leggen een 400V-net tot voor de deur dan (ligt er niet) en sluiten mij erop aan.
En ik krijg gratis een digitale gasmeter (de elektrische meter zal ik wel betalen).
Alles samentellend ligt dit in dezelfde grootteorde van prijs als een transfo... dus ik zal deze optie kiezen dan.
De aanpassing van 230V naar 1N400V zou neerkomen op 700 euro (ex BTW) + een nieuwe meterkast (zelf aan te kopen) + het leggen van een nieuwe aansluitkabel (ook zelf).
Zij leggen een 400V-net tot voor de deur dan (ligt er niet) en sluiten mij erop aan.
En ik krijg gratis een digitale gasmeter (de elektrische meter zal ik wel betalen).
Alles samentellend ligt dit in dezelfde grootteorde van prijs als een transfo... dus ik zal deze optie kiezen dan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Dat is inderdaad de beste optie, misschien ineens 3fase nemen? Als je toch alles omgooit heb je ineens capaciteit voor auto, warmtepomp, ...blaatpraat schreef:Even een update hier gooien:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Volgende update:
Vandaag is Fluvius geweest en ben ik omgeschakeld naar 1N400.
De Zoë laadt ondertussen perfect op.
Vandaag is Fluvius geweest en ben ik omgeschakeld naar 1N400.
De Zoë laadt ondertussen perfect op.