Toch geen 5G zeker! Daar ga je dingen van zien die er niet zijn.

Echt slecht voor the brains naar het schijnt. En nog ongezond ook.

Het zijn gewoon de typische symptomen hoor (van wat exact, laat ik jullie zelf beslissen...).devilkin schreef: Je 'conclusies' en verdachtmakingen tov de forum leden hier zijn zeer kort door de bocht.
Check youtube: er is niks aan gemanipuleerd, de volledige beelden staan volledig te zien op yt.FlashBlue schreef:Het zijn gewoon de typische symptomen hoor (van wat exact, laat ik jullie zelf beslissen...).devilkin schreef: Je 'conclusies' en verdachtmakingen tov de forum leden hier zijn zeer kort door de bocht.
-Wazige compilaties posten van enkele minuten
-Samenzweringstheorieen en Q-anon bullshit
-Bannon zien als betrouwbare bron voor eender wat dan ook.
-iedereen die zijn samenzweringsonzin niet geloofd en niet zelf "de harde bewijzen" gaat zoeken, is "echt ziek in zijn hoofd".
Tsja...
Een kijktip voor je Selder, de uitzending van "Zondag met Lubach" van vanavond op de vpro:selder schreef:Amai. Hier gaan m’n ogen van open. Nooit gedacht dat ik met niemand die afgaat op zo’n soort informatie in contact zou komen. Wake up sheeple! Ik ga me morgen nog wat 5G halen tegen de coronaw.
Boeiende reportage!Het wantrouwen richting de overheid en media groeit. En dat komt deels omdat op sociale media een heel circuit aan mensen langzaamaan een eigen parallelle werkelijkheid in wordt gezogen. En hoe langer mensen in die fuik zitten, hoe meer ze openstaan voor radicale ideeën die ze zelf nog niet hadden.
Deels, idd. Het overige deel hebben de overheid en de media aan zichzelf te danken.FlashBlue schreef:Het wantrouwen richting de overheid en media groeit. En dat komt deels omdat op sociale media een heel circuit aan mensen langzaamaan een eigen parallelle werkelijkheid in wordt gezogen.
Het is leuk in de eigen fabels te geloven.CCatalyst schreef:Die reportage is op zich toch ook zorgwekkend, het geeft de illusie dat de overheid en de media niet aan kritiek onderhevig moeten zijn omdat ze altijd juist zijn. Ik ben blij dat het anders evolueert en dat bv de berichtgeving van de VRT - wat vroeger als koek geslikt werd - steeds meer in vraag gesteld wordt inzake objectiviteit maar ook betrouwbaarheid.
Zo herinnerde hij zwart Amerika eraan dat hun dikke vriend Biden in de jaren negentig de architect was van een strafwet die onnoemelijk veel zwarte drugsdelinquenten de gevangenis injoeg. Biden reageerde zoals Trump nooit zou doen: schuld bekennen. ‘Die wet was een vergissing. Vandaag vind ik dat mensen die drugs nemen niet in de cel thuishoren, maar behandeld moeten worden, en ik zal daar werk van maken.’
Waarop Trump weer: ‘Altijd maar plannen, ik zal dit en ik zal dat – waarom deed je dat niet in die acht jaar dat je vicepresident was, Joe? Je bent een praatjesmaker. Het is omdat Obama en jij zo weinig deden, dat ik in de politiek gegaan ben.’
We leren hier ook uit dat Trump enkel "normaal" kan doen, als je als een kleuter de microfoons uitzet. Anders kan hij zijn driften duidelijk niet de baas.Scherper hebben we Trump dus lang niet meer gezien, maar dat geldt nog sterker voor Biden. Die was verre van ‘sleepy’. Hij grossierde in snedige uithalen, vinnige ripostes en gevleugelde woorden. Biden maakte gehakt van Trump in het openingsblok, waar het over de coronacrisis ging. Toen Trump alle schuld van de crisis weer op de Chinezen stak – terwijl de VS records breken en volgens experts naar 300.000 doden gaan dit jaar – en zei dat ‘we ermee moeten leven’, reageerde Biden: ‘We leren er niet mee leven, we leren er mee sterven, en dat is uw verantwoordelijkheid.’
Een land dat gebukt gaat onder de vele doden door mismanagement, onder leugens en corruptie aan de top, dat een paria aan het worden is op wereldniveau niet het minst omdat het de eigen allies aanvalt, een land dat beleid voert voor de happy few.‘U kent mij, en u kent hem. Welk land wil u zijn?'
Democratie = een meerderheid vormen. Een minderheid vindt dat ze "niks te zeggen hebben". Mocht het VB een meerderheid kunnen vormen zal ik ook klagen dat ik "niks te zeggen heb" en dat dit toch geen democratie is. Wat winnen betreft kan het VB misschien een coalitie met PVDA vormen, de andere winnaar van de verkiezingen.Unicorn1 schreef:Beetje zoals bij ons: ik stem al van dag 1 VB, ik heb blijkbaar hier helemaal niks te zeggen ook al win je de verkiezingen, democratie kuch, yeah right.
Ik denk dat het hem zit in de manier waarop er een meerderheid gevormd wordt. Als je dan meteen al zegt "die partij sluiten we uit", dan roept dag toch serieuze vragen op. Mag het? Ja, het mag. Maar het is toch weinig respectvol. Bovendien lijkt het uiteindelijk ook weer tot de ondergang van andere partijen te leiden.on4bam schreef:Democratie = een meerderheid vormen. Een minderheid vindt dat ze "niks te zeggen hebben". Mocht het VB een meerderheid kunnen vormen zal ik ook klagen dat ik "niks te zeggen heb" en dat dit toch geen democratie is. Wat winnen betreft kan het VB misschien een coalitie met PVDA vormen, de andere winnaar van de verkiezingen.
Euhm, toch even terug in de geschiedenis, er was wel degelijk grote druk eind 2016 vanuit liberale hoek om de uitslag alsnog te veranderen. Onder andere op de Republikeinse kiesmannen, waarvan de thuisadressen gelekt werden en die dreig- en doodsbedreigingen ontvangen hebben. En ik zou nog eens moeten teruggaan want ook tijdens alle andere stappen die na Verkiezingsdag nog plaatsvonden werd er grote druk uitgeoefend.on4bam schreef:Terug naar de VS, Trump had niet eens de meerderheid van de stemmen maar het kiessysteem zorgde ervoor dat hij wel een meerderheid van kiesmannen had. Iedereen heeft die uitslag aanvaard, laat ons hopen dat iedereen de uitslag van 3 november ook zal aanvaarden.
Wat een geween toch altijd.CCatalyst schreef:Ik denk dat het hem zit in de manier waarop er een meerderheid gevormd wordt. Als je dan meteen al zegt "die partij sluiten we uit", dan roept dag toch serieuze vragen op. Mag het? Ja, het mag. Maar het is toch weinig respectvol. Bovendien lijkt het uiteindelijk ook weer tot de ondergang van andere partijen te leiden.
Omdat het cordon niet tegen extremisme bedoeld is. Enkel tegen Vlaams Belang. In Ninove was VB (weliswaar onder een lokale naam) de grootste, met de meeste voorkeursstemmen. Geen enkele andere partij wou ermee praten.heist_175 schreef: De PVDA bleek wél in staat om met anderen (op gemeentelijk niveau) een deal te sluiten. Als extreem links het kan, waarom extreem rechts dan niet?
Als er iemand weent, zal het niet het VB zijn. Zij krijgen nu de grootste dotaties in Vlaanderen. En ze moeten er niets voor doen, de andere partijen hebben dat voor hen geregeld. Hoe langer de andere partijen geen ontslag durven nemen uit angst voor wat ze zien in de peilingen, hoe vetter de kas van VB zal zijn wanneer de volgende campagne begint.heist_175 schreef:Als er niet met je gepraat wil worden, begin dan al maar te wenen? Want met wenen ga je er geraken?
Een compromis kan je sluiten wanneer je bereid bent om te praten, wat het VB altijd geweest is. Dat is een basisvoorwaarde.heist_175 schreef:Of bezin u over waarom niemand met u wil praten? En zorg dat ze wel met u willen praten.
mssn wordt alles geboycot omdat er niets van aan is? Waar zijn die bewijzen van de ex-associate van Hunter Biden? Waar zijn die bewijzen van de beschuldigingen die Trump zomaar in het wild rondspuwt?CCatalyst schreef:De strategie inzake Hunter Biden is idd om eens met de ogen te rollen en het publiekelijk af te doen als een verzinsel van Trump, onder de linkse media is er ook een moratorium om er niets van aandacht aan te geven. Kort voor het debat was er een persconferentie van een vorige medewerker van Hunter die het allemaal uit de doeken gedaan heeft, en die werd volledig geboycott door de linkse media. Beeld je eens in als het een ex-medewerker van Trump zou geweest zijnze zouden hebben staan drummen.
Het is dus vooral de bedoeling dat de Biden-kiezer absoluut niet in aanraking komt met deze materie en er liefst zelfs het bestaan niet van afweet. De linkse media hebben voor de Biden-kiezer al beslist dat het allemaal een storm in een glas water is, zodat de Biden-kiezer dat zelf niet meer hoeft te doen.
Ik hoop dat de Trump campagne een versnelling hoger schakelt en bepaalde inhoud van Biden's harde schijf publiek maakt. Er zitten dingen tussen dat de linkse media niet gaan kunnen negeren.
De mensen kunnen dat voor zichzelf toch wel uitmaken. De media moet dat niet doen voor hen.quovadis schreef:mssn wordt alles geboycot omdat er niets van aan is?
voor zover ik weet mag de media nog steeds zelf kiezen wat ze brengen en wat niet.CCatalyst schreef:De mensen kunnen dat voor zichzelf toch wel uitmaken. De media moet dat niet doen voor hen.quovadis schreef:mssn wordt alles geboycot omdat er niets van aan is?
Zoals Unicorn1 al aanhaalt, inzake Rusland was er ook geen bewijs, maar dat weerhield de media dan weer niet.
Ik neem het ze niet kwalijk dat ze dat toen gerapporteerd hebben, maar als ze dan nu de Hunter-wantoestanden niet willen publiceren...
Mijn post over Hunter ging over z'n vettigheden en die ook echt zijn.quovadis schreef:voor zover ik weet mag de media nog steeds zelf kiezen wat ze brengen en wat niet.CCatalyst schreef:De mensen kunnen dat voor zichzelf toch wel uitmaken. De media moet dat niet doen voor hen.quovadis schreef:mssn wordt alles geboycot omdat er niets van aan is?
Zoals Unicorn1 al aanhaalt, inzake Rusland was er ook geen bewijs, maar dat weerhield de media dan weer niet.
Ik neem het ze niet kwalijk dat ze dat toen gerapporteerd hebben, maar als ze dan nu de Hunter-wantoestanden niet willen publiceren...
Als zelfs Fox news zegt dat er nergens bewijs is dat Joe Biden betrokken is bij de handel van Hunter...