Duur en bekend is niet noodzakelijk beter

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Joe de Mannen schreef:En op de vraag uit de titel komt eigenlijk geen antwoord...
Het ontvet prima, maar wordt massaal gebruikt voor zaken waar het volgens de disclaimer niet voor dient.
Het artikel van ED gaat zelfs over een restaurant. Je zal daar meer chemie naar binnen spelen dan je u durft voorstellen.
efari
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

De AA batterijen van Ikea zijn van dezelfde supergoeie kwaliteit als van Eneloop (worden naar verluid zelfs in dezelfde fabriek gemaakt) voor een derde van de prijs.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

efari schreef:De AA batterijen van Ikea zijn van dezelfde supergoeie kwaliteit als van Eneloop (worden naar verluid zelfs in dezelfde fabriek gemaakt) voor een derde van de prijs.
Onlangs setje AAA van Ikea gekocht. Eerst vergelijking bekeken op YouTube en ik was ook voor 99,99% overtuigd dat het Panasonic eneloop batterijen zijn.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
tien
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

was vroeger trouw aan het unix imago en scheerde me ook maar om de paar maand :lol: Een deel daarvan was ook wel als bescherming (kreeg in secundair al commentaar als ik een dag *eerlijk eerder een week* oversloeg om idee van de schade te krijgen). De meer klassieke tools zien er interessant en indrukwekkend uit maar vorige week in knokkels geschoren bij scheren baard met gewoon gilette (om indruk te geven van 'geen goed idee' :lol: ). Ik ben ook één van de weinigen die zich durven te snijden bij electrisch scheren...
Helaas dus toch bij de wegwerp blijven (niet de volledige wegwerp maar maak me geen illusies dat deze zoveel milieuvriendelijker zijn), electrisch vind ik ook geen met voldoende resultaat maar al lang geleden (one blade reclame heeft gewerkt maar niet content, is geen van beiden en idd meer geschikt als trimmer). Met wat geluk is dat 'binnenkort' niet meer nodig maar voorlopig is niet scheren ook geen echte optie meer (maar ook daar werkt masker wel om eens een dag over te slagen... positive thinking).

Dankzij topic Wilkinson nog eens kans gegeven (ook duur en niet veel minder bekend). Behalve snorharen (daar vrees ik dat ik naar bosch of dewalt ga moeten overstappen) geeft het ook goed resultaat, mogelijk zelfs iets beter. Bij snor voelde het zeker beter maar bleek achteraf geen goed idee om dan te overdrijven. Misschien daar toch Heist's oplossing proberen. (moet dan wel zorgen dat de honden uit de badkamer blijven)
Kruidvat voordien eens geprobeerd, misschien ook eens andere types kans geven maar was toen geen succes (wel voor armen & benen zodat ik er niet helemaal uitzie als een wookie cosplayer). Denk dat dat nog voor de voorloper van fusion was.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Wax venus en feathers en vooral tijd
lukadad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 39 keer

efari schreef:De AA batterijen van Ikea zijn van dezelfde supergoeie kwaliteit als van Eneloop (worden naar verluid zelfs in dezelfde fabriek gemaakt) voor een derde van de prijs.
En in Frankrijk kosten deze Ikea-batterijen 1,75/10stuks, en bij ons 2,5/10 stuks. Das dus gewoon 42% meer!! :nono:
depeje
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 31 keer
Contacteer:

Zijn het daar ook eneloops?
antutu
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

CCatalyst schreef:3M is een merk op zich, je bedoelt wss gewoon het Gamma huismerk?
Dacht het ook al. My dumbass dacht even dat het piepkleine Gamma de gigantische beursgenoteerde 3M reus net had opgekocht en ging prompt naar Wikipedia om te checken, lmfao. Afbeelding
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”