was vroeger trouw aan het unix imago en scheerde me ook maar om de paar maand
Een deel daarvan was ook wel als bescherming (kreeg in secundair al commentaar als ik een dag *eerlijk eerder een week* oversloeg om idee van de schade te krijgen). De meer klassieke tools zien er interessant en indrukwekkend uit maar vorige week in knokkels geschoren bij scheren baard met gewoon gilette (om indruk te geven van 'geen goed idee'
). Ik ben ook één van de weinigen die zich durven te snijden bij electrisch scheren...
Helaas dus toch bij de wegwerp blijven (niet de volledige wegwerp maar maak me geen illusies dat deze zoveel milieuvriendelijker zijn), electrisch vind ik ook geen met voldoende resultaat maar al lang geleden (one blade reclame heeft gewerkt maar niet content, is geen van beiden en idd meer geschikt als trimmer). Met wat geluk is dat 'binnenkort' niet meer nodig maar voorlopig is niet scheren ook geen echte optie meer (maar ook daar werkt masker wel om eens een dag over te slagen... positive thinking).
Dankzij topic Wilkinson nog eens kans gegeven (ook duur en niet veel minder bekend). Behalve snorharen (daar vrees ik dat ik naar bosch of dewalt ga moeten overstappen) geeft het ook goed resultaat, mogelijk zelfs iets beter. Bij snor voelde het zeker beter maar bleek achteraf geen goed idee om dan te overdrijven. Misschien daar toch Heist's oplossing proberen. (moet dan wel zorgen dat de honden uit de badkamer blijven)
Kruidvat voordien eens geprobeerd, misschien ook eens andere types kans geven maar was toen geen succes (wel voor armen & benen zodat ik er niet helemaal uitzie als een wookie cosplayer). Denk dat dat nog voor de voorloper van fusion was.