Een limiet van 10gb is toch nog altijd belachelijk laag tov een limiet van bv 50gb.
I agree, voor een deel (percentage zelf in te vullen, ik zou het begot niet weten...) van de internauten zou die 10GB gerust wat opgekrikt mogen worden.
50GB daarentegen vind persoonlijk al redelijk hoog voor aan huis-tuin en keuken internet abonnement (ja ik weet 't, met die snelheden dat je haalt kan je dit er zelfs op enkele dagen doorsleuren). Maar ik ben niet van de opinie dat omdat je een internetabo hebt, je ook daadwerkelijk 24/7 moet downloaden. Gebruik je het internet hier wél voor, dan is't niet meer dan normaal dat je meer betaalt (volumepacks of abo-type) dan een average user...
om je een idee te geven: ik kom al jààààààren toe met 4 à 5 GB de maand...en ik ben er zeker van dat dit dé grote statistische groep gebruikers zijn in België.
Als ik 't forum v realdsl lees -waar blijkbaar de grote groep grootgebruikers zitten- heb ik trouwens mijn twijfels over grootgebruik door duizenden abonnees op een zelfde netwerk (veel klachten over traag internet e.d.). Ook de historie ivm A2F & grote volumes is niet zo goed afgelopen...
ok, realdsl is jonge provider, misschien zijn 't nog opstartperikelen. Ik hoop 't alleszins voor de realdsl-ers. Bovendien: als realdsl erin slaagt om overeind te blijven is er in België wel degelijk een provider waar je je 50+ GB / maand kan halen (zonder dat het netwerk overbelast zou worden voor degenen die géén 50GB gebruiken en ook recht hebben op een stabiele/snelle connectie...en daar ook voor betalen).
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)