Hier ook bewust niet aangevraagd.
Aangezien ik die niet zou gebruiken ga ik er de staat geen extra geld richting nmbs voor laten transfereren.
Gratis Railpass - Vanaf nu aan te vragen
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Om dat te melden heb je speciaal een account aangemaakt?Stardusty schreef:Hier ook bewust niet aangevraagd.
Aangezien ik die niet zou gebruiken ga ik er de staat geen extra geld richting nmbs voor laten transfereren.
Ik heb het aangevraagd, het zou kunnen dat ik het niet ga gebruiken, maar nu kan ik het wel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Elke gelegenheid is goed om toch maar geen les te moeten geven.Slafes schreef:Wat ik wel straf vond... Scholen eisen van hun kinderen dat ze die aanvragen, want dan kunnen ze eens gratis op stap.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Of je zou kunnen eens niét beweren dat leerkrachten lui zijn?Jack Daniels schreef: Elke gelegenheid is goed om toch maar geen les te moeten geven.
En bijvoorbeeld er van uit gaan dat scholen zo onderfunded zijn, en door het maximumfactuur concept geen grotere bijdrage kunnen vragen aan de ouders, dat een gratis treinrit voor een hele klas een hele hap geld kan uitsparen die voor iets anders kan gebruikt worden.
Of gewoon denken "leuk, een paar gratis extra fieldtrips voor de scholen die hieraan gedacht hebben." Wie weet maken ze er zelfs een leerzame uitstap van?
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ja, een uitstap met een bende kinderen is inderdaad lekker niets doen
Ik krijg al nachtmerries als er ik maar aan denk
Ik krijg al nachtmerries als er ik maar aan denk
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Slafes heeft een punt dat "Hello Belgium" niet ontworpen is voor schooltrips, daarvoor heeft de NMBS al een specifiek goedkoop aanbod ter beschikking. Kinderen moeten hun "Hello Belgium" pass volledig buitenschools kunnen opgebruiken, bijvoorbeeld voor trips samen met hun ouders.
Al de rest, oa wat over leerkrachten gezegd wordt, zal ik maar niet beschouwen.
Al de rest, oa wat over leerkrachten gezegd wordt, zal ik maar niet beschouwen.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Hier de passen ook vlot gekregen.
Ik heb op de aanvraag géén e-mail adres ingevuld (dus ook geen bevestiging gekregen), en ook geen telefoonnummer (2 niet-verplichte velden), toch is de aanvraag doorgegaan.
PS
Wel schandalig dat je adres gegevens misbruikt worden door bpost voor het toesturen van reclame op naam .
Enkele dagen na de on-line aanvraag kregen we al zo'n reclame, duidelijk te zien aan de gebruikte voornaam van mijn vrouw: de voornaam zoals op haar EID is niet de voornaam die we normaal gebruiken (ANNE-MARIE versus Annemie)
Ik heb op de aanvraag géén e-mail adres ingevuld (dus ook geen bevestiging gekregen), en ook geen telefoonnummer (2 niet-verplichte velden), toch is de aanvraag doorgegaan.
PS
Wel schandalig dat je adres gegevens misbruikt worden door bpost voor het toesturen van reclame op naam .
Enkele dagen na de on-line aanvraag kregen we al zo'n reclame, duidelijk te zien aan de gebruikte voornaam van mijn vrouw: de voornaam zoals op haar EID is niet de voornaam die we normaal gebruiken (ANNE-MARIE versus Annemie)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Hier ook enkel de verplichte velden RRN en geboortedatum ingevuld. 't Tweede konden ze ook wel ahv de opvraging van het eerste vinden maar soit.philippe_d schreef:Ik heb op de aanvraag géén e-mail adres ingevuld (dus ook geen bevestiging gekregen), en ook geen telefoonnummer (2 niet-verplichte velden), toch is de aanvraag doorgegaan.
Zeker dat het daarvan komt en niet van een andere bron?philippe_d schreef: Wel schandalig dat je adres gegevens misbruikt worden door bpost voor het toesturen van reclame op naam .
Je hebt ook het tweede vakje niet aangeduid op het formulier? Weet niet meer wat het exact was, maar iets van reclame, het stond onder/boven een verplicht vakje van algemene voorwaarden.
Hier iig niets van reclame gekregen, maar dat zegt niets uiteraard. Ik heb mogelijks wel ooit eens verzet aangetekend tegen reclame van bpost, en bij de NMBS weet ik zeker dat ik dat gedaan heb. Wel nog allemaal onder de oude Privacywet (pre-AVG), maar ik vermoed dat de verzetten gemaakt onder de oude (en ondertussen opgeheven) Privacywet grandfathered zijn in de AVG.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Je hebt al lang de eindtermen in zowel basisschool (kleuter + lager) als secundair niet meer bekeken? Eén van de vereisten zijn dat je uitstappen organiseert, dus het is geen kwestie van (geïnsinueerde) luiaardij, maar wel (1) eindtermen volgen en (2) kinderen doen afstuderen met zoveel mogelijk een gelijke bagage: dus ook de kansarmen of verschraalden laten proeven van cultuur (film, theater, dierentuin, ...).Jack Daniels schreef:Elke gelegenheid is goed om toch maar geen les te moeten geven.Slafes schreef:Wat ik wel straf vond... Scholen eisen van hun kinderen dat ze die aanvragen, want dan kunnen ze eens gratis op stap.
Mijn dochter vertrekt morgen op boerderijklassen. Er zijn kinderen in de stad die een koe paars kleuren, mooi referentiekader .
Als partner van een leerkracht secundair: mijn vrouw werkt 70+uur per week, enkel zelfstandigen (die meer verdienen én creatiever met hun loon/uitbetaling kunnen omgaan) doen beter.FlashBlue schreef:Of je zou kunnen eens niét beweren dat leerkrachten lui zijn?Jack Daniels schreef: Elke gelegenheid is goed om toch maar geen les te moeten geven.
De gratis treinritten zijn enkel voor 12+.En bijvoorbeeld er van uit gaan dat scholen zo onderfunded zijn, en door het maximumfactuur concept geen grotere bijdrage kunnen vragen aan de ouders, dat een gratis treinrit voor een hele klas een hele hap geld kan uitsparen die voor iets anders kan gebruikt worden.
De maximumfactuur geldt enkel in het basisonderwijs. Het principe van de maximumfactuur is zeer verdedigbaar, maar het bedrag zou iets hoger moeten (het is nu bv moeilijk om de eindtermen rond "zwemmen" te realiseren binnen de maximumfactuur) én het zou vooral uitgebreid moeten worden naar het secundair: nu is er nog een selectie van leerlingen mogelijk op basis van hoge facturen die ouders krijgen en soms niet kunnen betalen.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
'meer' zou gepaster zijn, of het beter is valt nog serieus te betwijfelen.heist_175 schreef: Als partner van een leerkracht secundair: mijn vrouw werkt 70+uur per week, enkel zelfstandigen (die meer verdienen én creatiever met hun loon/uitbetaling kunnen omgaan) doen beter.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...